#1
KoxBox zei:Allemaal goed en wel, maar zou je zonder pep kunnen?Chris Pontius zei:-tomz0r zei:Dat is je goed recht. Maar ik kan het me niet voorstellen. Dan wil je eigenlijk gewaardeerd worden om iets wat je helemaal niet bent.
Als ik me bepaalde dingen realiseer of iets leer tijdens pep, waar ik meer mezelf ben dan bij andere dope, en dit vervolgens toepas in het dagelijkse leven, dan ben 'ik' dit toch gewoon?
Dat kan iedereen. Waarom is die vraag eigenlijk relevant?
En waarom the fuck vraag je dat nu pas? Eerst oordelen, en dan pas vragen hoe het zit.