Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed om sociale remmingen tegen te gaan?

Speed om sociale remmingen tegen te gaan?

161 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
Chris Pontius zei:
-tomz0r zei:
Dat is je goed recht. Maar ik kan het me niet voorstellen. Dan wil je eigenlijk gewaardeerd worden om iets wat je helemaal niet bent.
Klik om te vergroten...

Als ik me bepaalde dingen realiseer of iets leer tijdens pep, waar ik meer mezelf ben dan bij andere dope, en dit vervolgens toepas in het dagelijkse leven, dan ben 'ik' dit toch gewoon?
Klik om te vergroten...
Allemaal goed en wel, maar zou je zonder pep kunnen?
Klik om te vergroten...

Dat kan iedereen. Waarom is die vraag eigenlijk relevant?
En waarom the fuck vraag je dat nu pas? Eerst oordelen, en dan pas vragen hoe het zit.

B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#2
-tomz0r zei:
Dat is je goed recht. Maar ik kan het me niet voorstellen. Dan wil je eigenlijk gewaardeerd worden om iets wat je helemaal niet bent.
Klik om te vergroten...

je bent toch niet een compleet ander persoon opeens met speed? je remmingen zijn minder en daardoor laat je misschien juist wel meer van je zelf zien dan je normaal durft?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
-tomz0r zei:
Dat is je goed recht. Maar ik kan het me niet voorstellen. Dan wil je eigenlijk gewaardeerd worden om iets wat je helemaal niet bent.
Klik om te vergroten...

Als ik me bepaalde dingen realiseer of iets leer tijdens pep, waar ik meer mezelf ben dan bij andere dope, en dit vervolgens toepas in het dagelijkse leven, dan ben 'ik' dit toch gewoon?
Klik om te vergroten...
Allemaal goed en wel, maar zou je zonder pep kunnen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
KoxBox zei:
Allemaal goed en wel, maar zou je zonder pep kunnen?
Klik om te vergroten...
Haha, pas op met wat je zegt, Chris, je zou zomaar verslaafd kunnen zijn en het niet eens door hebben!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bananenbennie zei:
je bent toch niet een compleet ander persoon opeens met speed? je remmingen zijn minder en daardoor laat je misschien juist wel meer van je zelf zien dan je normaal durft?
Klik om te vergroten...
En zodra je merkt dat je het tijdens de pep wel durft realiseer je je hopelijk ook gelijk dat het onzin is dat je dat nuchter niet zou durven. Puntje voor jou. Toch?
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Bananenbennie zei:
je bent toch niet een compleet ander persoon opeens met speed? je remmingen zijn minder en daardoor laat je misschien juist wel meer van je zelf zien dan je normaal durft?
Klik om te vergroten...
En zodra je merkt dat je het tijdens de pep wel durft realiseer je je hopelijk ook gelijk dat het onzin is dat je dat nuchter niet zou durven. Puntje voor jou. Toch?
Klik om te vergroten...

Ligt er aan natuurlijk.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja. Dat moet je nuchter niet willen durven inderdaad.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
-tomz0r zei:
weer een pil genomen. al 3 weken achter elkaar blauwe yingyangs maar echt sorry dat ik hier zo loop te kutten of df ik vin jullie echt lief ook al maak ik julliemecpresd belacvhelijk soms ik vind julliemecugenlijk heel lief echt ik hou van jukllie ook al zijn jullie soms autist en kan ik daar eigenlijk echtb niet tegen. jullie zijn lief echt
Klik om te vergroten...
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
-tomz0r zei:
weer een pil genomen. al 3 weken achter elkaar blauwe yingyangs maar echt sorry dat ik hier zo loop te kutten of df ik vin jullie echt lief ook al maak ik julliemecpresd belacvhelijk soms ik vind julliemecugenlijk heel lief echt ik hou van jukllie ook al zijn jullie soms autist en kan ik daar eigenlijk echtb niet tegen. jullie zijn lief echt
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Wat zei ik? Persoonlijke aanval. Yeah, ik ken domme mensen toch zo goed! :sunglasses:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jaja, vorm maar een front tegen mij. Blijkbaar is dat wat jullie doen tegen mensen die jullie niet kunne verdragen. En dat heeft niets te maken met het discussie voeren.

Dat is me al veel eerder opgevallen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Blijkbaar wordt het jullie teveel als iemand hier meer post dan jullie.
Klik om te vergroten...
Ik heb veel meer posts dan jij. Mijn penis is zo veel groter.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
-tomz0r zei:
KoxBox zei:
-tomz0r zei:
weer een pil genomen. al 3 weken achter elkaar blauwe yingyangs maar echt sorry dat ik hier zo loop te kutten of df ik vin jullie echt lief ook al maak ik julliemecpresd belacvhelijk soms ik vind julliemecugenlijk heel lief echt ik hou van jukllie ook al zijn jullie soms autist en kan ik daar eigenlijk echtb niet tegen. jullie zijn lief echt
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Wat zei ik? Persoonlijke aanval. Yeah, ik ken domme mensen toch zo goed! :sunglasses:
Klik om te vergroten...
En dat is geen persoonlijke aanval?
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Jaja, vorm maar een front tegen mij. Blijkbaar is dat wat jullie doen tegen mensen die jullie niet kunne verdragen. En dat heeft niets te maken met het discussie voeren.

Dat is me al veel eerder opgevallen.
Klik om te vergroten...

Hahahaha moet jij nodig zeggen. Toon mij eens even heel kort wat jij hebt toegevoegd in dit topic. Hoeft niet lang te zijn. Gewoon 1 zinnetje. Moet lukken toch?

Succes!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Jaja, vorm maar een front tegen mij. Blijkbaar is dat wat jullie doen tegen mensen die jullie niet kunne verdragen. En dat heeft niets te maken met het discussie voeren.

Dat is me al veel eerder opgevallen.
Klik om te vergroten...
Dat heeft toch niks meer met voetbal te maken?

KoxBox zei:
En dat is geen persoonlijke aanval?
Klik om te vergroten...
Haha, dat jij de term "domme mensen" persoonlijk opvat zegt zooo veel :')
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ontopic:
Ik zal even een conclusie schrijven.
Ik vind dat je de beslissing sowieso zelf moet maken om speed te gebruiken, en geen toestemming moet vragen op een forum.
Wat wel blijkt is dat er een paar mensen (Chris, Exceptional Insight) positieve ervaringen hebben. Het kan dus wel op die manier gebruikt worden. Echter heeft het natuurlijk ook risico's en nadelen die je je goed moet beseffen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor de duidelijkheid; ik spreek inderdaad voor mezelf, of deze manier voor iemand anders wat is hangt van de persoon af.
Ik kan bijvoorbeeld helemaal niets met trippen, terwijl anderen hierbij zweren.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik snap dat je met speed en alcohol zeker wat socialer bent/lijkt. Maar het is geen goed idee om speed te gaan gebruiken hiervoor, kans op verslaving is er, en die kans kun je beter niet hebben. Daarbij loop je het risico nuchter steeds minder sociaal te kunnen zijn, omdat je gaat denken dat het zonder drugs niet kan.
Het is denk ik beter om na te gaan hoe je beter om kunt gaan met sociale contacten en kunt zorgen dat je zonder drugs en/of alcohol dit kunt.......Als je het met drugs kunt, kun je het ook zonder, alleen moet je even de manier vinden hoe je dit kunt doen.....
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#18
it'sme zei:
Het is denk ik beter om na te gaan hoe je beter om kunt gaan met sociale contacten en kunt zorgen dat je zonder drugs en/of alcohol dit kunt.......Als je het met drugs kunt, kun je het ook zonder, alleen moet je even de manier vinden hoe je dit kunt doen.....
Klik om te vergroten...
Precies!!
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Slecht idee, daar raak je verslaafd door. :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wackie zei:
Slecht idee, daar raak je verslaafd door. :)
Klik om te vergroten...
Pas op wat je zegt of je krijgt half DF op je dak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."