Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnog mensen wakker?

nog mensen wakker?

135 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
yxes zei:
:P waar woon je ergens dan dat er niks te doen is (niet per se woonplaats maar wat voor plek).
Klik om te vergroten...
Ik woon in the middle of nowhere :tongueout:
Maar ik ga niet klagen, ik kom enkel in het weekend naar huis, vanaf vanavond kan ik terug doen wat ik wil :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ivoos zei:
vanaf vanavond kan ik terug doen wat ik wil :grin:
Klik om te vergroten...
Je kunt niet doen wat je wilt. Je kunt wel zeggen wat je wilt. Want je kunt ook vreten wat je wilt. Maar op een gegeven moment moet je bretels aan.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
:openmouth:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Ivoos zei:
vanaf vanavond kan ik terug doen wat ik wil :grin:
Klik om te vergroten...
Je kunt niet doen wat je wilt. Je kunt wel zeggen wat je wilt. Want je kunt ook vreten wat je wilt. Maar op een gegeven moment moet je bretels aan.
Klik om te vergroten...
Of ik doe m'n broek gewoon uit.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
:P gratis dingen, overal dingen bestellen ofwat? [paranoia]En al je gegevens invullen, zodat ze alles van je te weten komen[/paranoia]
Klik om te vergroten...
Ik bestel ze ook niet voor mij :P
dus kennissen van jou krijgen allerlei gratis prullaria thuisgestuurd? :P of vind je er ook wel leuke dingen tussen?

yxes zei:
voel me trouwens al weer beetje euforisch niet zo sterk als op het feest maja dit is ook een hele andere omgeving natuurlijk :P, mag het nu ook niet verwachten.
Klik om te vergroten...
Haha, jij hebt dat weemoedige 'het weekend is weer bijna voorbij, maar dat wil ik niet' ook.
ja, wil nog wel even lekker genieten van het weekend :)


yxes zei:
Gelukkig komt dadelijk m'n scharrel langs :) lekker beetje liggen en rotzooien.
Klik om te vergroten...
Arm meiske. Je stinkt.
Klik om te vergroten...

:openmouth: hoe weet je dat? heb trouwens nog een halfuur dus ga sowieso douchen (ja ik heb tering hard gezweet je hebt gelijk :P, was eigenlijk wel open goal). Wat had ik trouwens een verschrikkelijke cotton mouth, echt liters en liters water weggetankt. Gelukkig kan ik op pep beter pissen als op xtc, kan ook aan de hoeveelheid liggen trouwens.

Ivoos zei:
yxes zei:
:P waar woon je ergens dan dat er niks te doen is (niet per se woonplaats maar wat voor plek).
Klik om te vergroten...
Ik woon in the middle of nowhere :tongueout:
Maar ik ga niet klagen, ik kom enkel in het weekend naar huis, vanaf vanavond kan ik terug doen wat ik wil :grin:
Klik om te vergroten...

haha, al plannen?
Chris Pontius zei:
:openmouth:
Klik om te vergroten...
like what you see? :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
yxes zei:
:openmouth: hoe weet je dat?
Klik om te vergroten...
Ik weet alles.

Hoe weet ik wat eigenlijk?

yxes zei:
heb trouwens nog een halfuur dus ga sowieso douchen (ja ik heb tering hard gezweet je hebt gelijk :P, was eigenlijk wel open goal). Wat had ik trouwens een verschrikkelijke cotton mouth, echt liters en liters water weggetankt.
Klik om te vergroten...
Uitdroging is bijwerking nummer 1. Gedeelde plaats met gebrek aan honger.

yxes zei:
Gelukkig kan ik op pep beter pissen als op xtc, kan ook aan de hoeveelheid liggen trouwens.
Klik om te vergroten...
Ach, het duurt allemaal iets langer, maar het werkt wel.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog geen plannen, ik heb nog 2 examens deze week :(


En Chris zegt :openmouth: omdat het zijn naam/adres is dat EI overal gebruikt :grin:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#8

fluit fluiter de fluit, zo even wat rustigers dan wat ik al de hele avond heb gehoord.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ivoos zei:
En Chris zegt :openmouth: omdat het zijn naam/adres is dat EI overal gebruikt :grin:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat hij jaloers is op het feit dat jij alles kunt doen wat je wilt hoor.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is niet zo spectaculair als het lijkt hoor. Gelukkig wil ik geen moeilijke dingen.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
:openmouth: hoe weet je dat?
Klik om te vergroten...
Ik weet alles.

Hoe weet ik wat eigenlijk?
hence the name?


yxes zei:
heb trouwens nog een halfuur dus ga sowieso douchen (ja ik heb tering hard gezweet je hebt gelijk :P, was eigenlijk wel open goal). Wat had ik trouwens een verschrikkelijke cotton mouth, echt liters en liters water weggetankt.
Klik om te vergroten...
Uitdroging is bijwerking nummer 1. Gedeelde plaats met gebrek aan honger.
ja heb het gemerkt, heb water lopen drinken als een uitgedroogde kameel. Had ook al wat biertjes op vantevoren, was niet heel verstandig maar had eigenlijk niet verwacht te gaan peppen. Maja als je zat bent zijn de drempels allemaal een stuk lager en ik wist wel dat ik het die avond zou krijgen dus het zat er in. Vanaf inname alleen nog maar water gedronken (1x cola en een raketje :rock: :rock: :rock: raketjes)


yxes zei:
Gelukkig kan ik op pep beter pissen als op xtc, kan ook aan de hoeveelheid liggen trouwens.
Klik om te vergroten...
Ach, het duurt allemaal iets langer, maar het werkt wel.
Klik om te vergroten...
Hopelijk dat die dadelijk ook nog even meewerkt, als ik de fysieke daad van liefde wil gaan bedrijven.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
yxes zei:
hence the name?
Klik om te vergroten...
Zo zou je het kunnen zeggen, ja.

yxes zei:
ja heb het gemerkt, heb water lopen drinken als een uitgedroogde kameel. Had ook al wat biertjes op vantevoren, was niet heel verstandig maar had eigenlijk niet verwacht te gaan peppen. Maja als je zat bent zijn de drempels allemaal een stuk lager en ik wist wel dat ik het die avond zou krijgen dus het zat er in. Vanaf inname alleen nog maar water gedronken (1x cola en een raketje :rock: :rock: :rock: raketjes)
Klik om te vergroten...
Water maakt het voor mij alleen maar erger (logisch ook, want op een gegeven moment neem je dat amper nog op en valt het gewoon door je heen). Die vieze, droge stinkbek spoel ik liever met iets waar smaak aan zit.

En ja, alcohol. Dat wordt volgens mij ook altijd enger gemaakt dan het daadwerkelijk is. Ik ga later vandaag ook lekker aan de whisky.

yxes zei:
Hopelijk dat die dadelijk ook nog even meewerkt, als ik de fysieke daad van liefde wil gaan bedrijven.
Klik om te vergroten...
Gewoon goed je best doen :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://soundcloud.com/stighar/stighar-bastard
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga zeker m'n best doen, wat ik hier gelezen heb over sex + pep moet het geweldig zijn dus ik ben benieuwd *vraagt zich af of daar al een tripreport over is :mrgreen:*

hoe langer ik wakker ben hoe stommer de gedachten worden heb ik het idee :P.

en naja alcohol droogt je uit toch, dus lijkt me vrij logisch dat je er mee oppast tijdens pepgebruik... mjah that's me. Verder ja ik had misschien wel iets vaker iets met suiker erin mogen drinken, maargoed flesje bijvulle als je toch naar de wc gaat is makkelijk en goedkoop :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn :openmouth: was omdat ik zo veel tekst zag dat ik niet ging lezen.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi :P nog mensen wakker die vaker pep hebben gedaan, is m'n eerste keer dus.... verder niet zoveel te vertellen :rock: :rock: :rock: *stuitterd op stoel*
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
yxes zei:
verder niet zoveel te vertellen
Klik om te vergroten...
Well. Then you're doing something very wrong.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
verder niet zoveel te vertellen
Klik om te vergroten...
Well. Then you're doing something very wrong.
Klik om te vergroten...

:P heb veel dingen waar ik aan denk, maar op een of andere manier weet ik niet waar ik moet beginnen dus geef ik maar op xD dat was meer wat ik bedoelde.

btw 5 sleutelpuntjes (gok ik) = ~150mg ? of is dit een onmogelijk domme vraag (heeft vaag vermoede)

:grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
yxes zei:
btw 5 sleutelpuntjes (gok ik) = ~150mg ? of is dit een onmogelijk domme vraag (heeft vaag vermoede)
Klik om te vergroten...
I wouldn't know. Ik weeg m'n shit gewoon af. Ik weet ook niet hoe groot jouw sleutels zijn.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#20
hello world :grin:, pep pep pep pep pep, ik merk dat alles wat ik doe ik helemaal in verdwaal, en de hele tijd vergeet de andere dingen af te maken waarvan ik me bedacht had te gaan doen. lalalaalala vrolijk :P voel me wel beetj mongol :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."