Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanacht mijn eerste keer

Vanacht mijn eerste keer

50 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dus je neemt even een bommetje van mij ..... ?

of trek je je nu terug ?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bail zei:
kzal voortaan mn grappen wel markeren ofzo? lekker druk gaan maken of dit soort dingen
Klik om te vergroten...

Lollig hoor opscheppen ...
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#3
anders ga je proberen een machtspositie aan te nemen over het internet =/

en sta jij nou drugs aan te bieden of hoe zit dat?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bail .... je bent een opschepper.
D
DuGeaksteLid
01-01-2024, 00:00
#5
ewa juist
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#6
Welles! Nietes!

(in jouw taal: meerdere malen hetzelfde argument opgeven)

anders lees je ff je eigen posts om je ego te strelen

weltrusten
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
doei Bail ......

:wave:
k
kimberly17Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gistermiddag was mijn eerste keer. Ik deed rustig aan en deed een uurtje over een halve gram pep.

Dit gevoel is onbeschrijvelijk . . .

Ik weet nu echt wat mijn drug is PEPPEDEPEP ! Echt niet normaal praten dat ik deed, ik was heel opgewekt en was absoluut niet moe, contact met anderen ging ook goed, niet te intiem en ik voelde me niet eenzaam.

Maar.. het heeft 17 uur lang voor de volle 100% bij me gewerkt dat is echt ziek, ik weeg 52kg/170cm/17jaar

Hoeveel gram is aan te raden voor de volgende keer ?

En me huid op me armen en benen voelt zo beurs aan, ik had niet eens door dat ik zo strak heb gestaan :openmouth:

Wooooww sorry moest dit echt ff kwijt . .
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou Kim,

Je vertelt er weer is niet bij wat voor pep je neemt. Of hoe je het neemt.
Dus over hoeveelheden valt dan weinig te zegen.
PEP is meestal alleen maar cafeine waar je je akleig van gaat voelen ook al denk je nu dat het hemels is.....

Stonie
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een halve gram in een uur tijd opgemaakt?? Ik doe 24 uur met een halve gram en ben een behoorlijk ervaren gebruikster.... Als beginneling heb je maar een of twee lekkere lijntjes nodig en je gaat de hele nacht al hard. Als je dan thuiskomt, is het aan het uitwerken en kun je waarschijnlijk niet veel later gewoon wat slapen.
k
kimberly17Lid
01-01-2024, 00:00
#11
heb eigenlijk geen idee wat voor PEP ik heb GESNOVEN werd wel gezegt dat deze 1 van de "Sterkere?" is. Maarja wat r gezegt word..
k
kimberly17Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm ja daar zeg je wat, ja kvond wel chill gewoon, heb gewoon geen enkele nare bijwerking gehad behalve dan dat me huid zo beurs is nu
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#13
Da's knap veel voor een eerste keer. Ik doe normaal ook een heel weekend met een hele gram. Wel fijn dat je je goed geamuseerd hebt. Ik ben wel benieuwd of je nog kon slapen..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
kimberly17 zei:
heb eigenlijk geen idee wat voor PEP ik heb GESNOVEN werd wel gezegt dat deze 1 van de "Sterkere?" is. Maarja wat r gezegt word..
Klik om te vergroten...

De laatste die me dat vertelde ( ik zal geen namen noemen) zei:
Dit is echt de betere shit ... hoopvol brengt de jingen een test sample van 100 mg weg. Uitslag: 16 % Amfetamine en 53% Cafeine. De hand waar het allemaal uit kwam mertke meteen op: Ik heb nu veel betere .....

Alleen als je het laat testen kun je je dealer confronteren met zijn slechte inkoop beleid.

Goedkope pep is in 98% van de gevallen de moeite niet waard.

Groet

STonie
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Je kent me inderdaad niet, en er staat waarschijnlijk. Ik wens jou wel een gelukkig leven....

Hemi
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Een halve gram in een uurtje.... :openmouth: Knap. Ik vraag me af wie je geadviseerd heeft om de eerste keer zo te beginnen..Ik weeg zo'n 90 kilo, 1.95, en ik gebruik nog geen halve gram op 24 uur, als ik het gebruik...Maar, je speed zal waarschijnlijk zo waardeloos zijn geweest dat je lichaam het wel aankon.

Hoeveel wil je gaan gebruiken als je tolerantie op bouwt? :rolleyes:

Hemi
k
kimberly17Lid
01-01-2024, 00:00
#17
3970

Zo ik ken je nog niet eens maar heb nu al een hekel aan je. Maar is het lekker om zo ff te zeggen dat mijn speed waardeloos is ?

pff loser..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geweldig topic weer, chapeau! :')
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ze zegt dat ze een halve gram gebruikt heeft en dat het 17 uur werkte,
lijkt me een best spulletje hoor, doe mij die maar.
Buiten dat ben ik net zo groot (/klein) en even zwaar (/licht) als jij en als ik goeie pep heb (wat goed aanvoelt Lysergine, geen percentages) heb ik in ieder geval niet zo veel nodig.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
lol @ mensen die zich persoonlijk aangevallen voelen omdat hun gekochte speed waardeloos is. Kan gebeuren toch? Ik heb ook niet altijd even perfecte speed gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."