#1
dus je neemt even een bommetje van mij ..... ?
of trek je je nu terug ?
of trek je je nu terug ?
Bail zei:kzal voortaan mn grappen wel markeren ofzo? lekker druk gaan maken of dit soort dingen

kimberly17 zei:heb eigenlijk geen idee wat voor PEP ik heb GESNOVEN werd wel gezegt dat deze 1 van de "Sterkere?" is. Maarja wat r gezegt word..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."