Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanacht mijn eerste keer

Vanacht mijn eerste keer

50 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#1
anders ga je proberen een machtspositie aan te nemen over het internet =/

en sta jij nou drugs aan te bieden of hoe zit dat?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bail .... je bent een opschepper.
D
DuGeaksteLid
01-01-2024, 00:00
#3
ewa juist
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welles! Nietes!

(in jouw taal: meerdere malen hetzelfde argument opgeven)

anders lees je ff je eigen posts om je ego te strelen

weltrusten
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
doei Bail ......

:wave:
I
IllustratedLid
01-01-2024, 00:00
#6


Muhahahaha
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
LOL ...

Bail is maar gaan slapen kan het niet meer aan ....

:wave:
I
IllustratedLid
01-01-2024, 00:00
#8
hehe unfair dude
vechten in een ring zonder tegenstanders :)

maar slapen? wat doe je op dit forum als je wel kan slapen?
kzit hier alleenmaar omdat er snachts zo weinig te beleven valt
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wil niet vechten met Bail ik wil een wedstrijdje bommetje slikken doen.
Ik ken Bail ook niet, misschien is het wel een hele toffe peer.
Daar ga ik van uit, ook al schept ie op over 2 gram bakpoeder.

Kus voor Bail en vrede .....
:hearteyes:

ps: Ik ben cold turkey en mijn ongezoute opmerkingen worden nu niet meer getoucheerd met subtile zinsspelingen. Vanaf nu is het erop of onder met mij. De hardheid in mijn ziel is niet meer met THC verzacht.
Oftwel .... Stonie is een lul.
G
GastBizarreLid
01-01-2024, 00:00
#10
kimberly17 zei:
Gistermiddag was mijn eerste keer. Ik deed rustig aan en deed een uurtje over een halve gram pep.

Dit gevoel is onbeschrijvelijk . . .

Ik weet nu echt wat mijn drug is PEPPEDEPEP ! Echt niet normaal praten dat ik deed, ik was heel opgewekt en was absoluut niet moe, contact met anderen ging ook goed, niet te intiem en ik voelde me niet eenzaam.

Maar.. het heeft 17 uur lang voor de volle 100% bij me gewerkt dat is echt ziek, ik weeg 52kg/170cm/17jaar

Hoeveel gram is aan te raden voor de volgende keer ?

En me huid op me armen en benen voelt zo beurs aan, ik had niet eens door dat ik zo strak heb gestaan :openmouth:

Wooooww sorry moest dit echt ff kwijt . .
Klik om te vergroten...


Probeer alle drugs uit maar van speed blijf je best af na die ene keer! Eens je eraan verslaafd bent is het een lange weg om het uit je hoofd te krijgen.. Alle mensen die het dagelijks gebruiken zoals ik zullen dit bevestigen, zonder twijfel..

Denk dus 2x na voor je het nog eens gebruikt:wink:

Grtz! :wave:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re:

Um zei:
ik neem geen speed om wakker te blijven, maar om euforisch te worden, superman te zijn, 20 cm boven de grond te zweven
Klik om te vergroten...
En zo is het maar net ! :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."