Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOveral mensen herkennen

Overal mensen herkennen

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#1
kaasbaas zei:
Nooit last van, maar ik herken sowieso niemand.
Klik om te vergroten...
Haha :tongueout:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yo,

Op feestjes onder de pep, heb ik altijd het 'probleem' dat ik overal bekenden denk te zien, die dat uiteindelijk niet zijn, dan zeg ik tegen m'n maat; "Hey kijk ****** is hier!" en dan kijk ik nog eens en is het gewoon iemand totaal anders, soms lijkt die er dan wel wat op. Hebben nog mensen dit? Want mijn vrienden hebben dit niet :tongueout:

Grtz
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zijn het mensen die je niet wilt zien?
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Zijn het mensen die je niet wilt zien?
Klik om te vergroten...
Nee eerder van "Oh leuk ***** is hier ook" :)
Maar soms ook van "Wow, **** op DIT type feesjes? Ö "
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soms wel ja, maar als het een hele slechte dubbelganger is dan trap ik er mooi niet in. :grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nooit last van, maar ik herken sowieso niemand.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
dit hebk een heel heel heel enkele keer, maar met speed op n feestje heb ik het te druk met los gaan en bier halen
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vooral op grote festivals, zoals Lowlands en Dour, denk ik 20 keer per nacht in de verte iemand te zien die ik ken door een bepaalde haarstijl of een pet ofzo :P Stoor me er niet echt aan.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#9
Wtf man, ik poste het vannacht ook :P toeval. Overal mensen herkennen is echt kut. Constant hallo zeggen om dan zo'n verwarde mdma blik terug te krijgen van mensen die net in hun top zitten en aangesproken worden door een vreemde en er helemaal niets meer van snappen en die meisjes die denken dat je eigenlijk gewoon een hele slechte openingszin gebruikt. Er was zo'n engelsman en een belg en ik begon constant engels te praten tegen die belg. Na verloop van tijd was hij het zo beu om uit te leggen dat hij niet engels was en praatte hij maar engels terug. En de treinchauffeur was een vriend waarmee ik net was uitgeweest, en daar liep mijn oude leerkracht en dit en dat.
D
DjogumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dreuge zei:
Vooral op grote festivals, zoals Lowlands en Dour, denk ik 20 keer per nacht in de verte iemand te zien die ik ken door een bepaalde haarstijl of een pet ofzo :P Stoor me er niet echt aan.
Klik om te vergroten...

Ja dat had ik ook vaak toen ik nog speed gebruikte op feesten.
en dan bleef je naar hun kijken, en dan dacht je bij jezelf, joh die ken ik helemaal niet :confused:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dreuge zei:
Vooral op grote festivals, zoals Lowlands en Dour, denk ik 20 keer per nacht in de verte iemand te zien die ik ken door een bepaalde haarstijl of een pet ofzo :P Stoor me er niet echt aan.
Klik om te vergroten...
Jep dat bedoel ik, stoor mij er ook niet aan hoor, vroeg mij gwn af of nog mensen dit hadden :beer:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik te lang wakker ben heb ik dat ook weleens ja. :P
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik herken met speed op ook veel meer mensen. Maar dat zijn dan vooral mensen die ook echt ken. Ik ben met speed op gewoon veel alerter en kijk veel meer om me heen.
D
De SituatieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op dance valley zocht ik iemand want was net in mijn eentjehet festival binnen gekomen en echt iedereen leek op diegene die ik zocht.
Na een uurtje maar weer naar huis gegaan was echt niet grappig. :openmouth:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Telefoon vergeten? :rolleyes:
V
Vant-HoekieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb onderhand op ieder feestje wel het gevoel bekenden te zien in de verte! meestal zijn het mensen die je totaal niet verwacht zoals ouwe klasgenoten of collega's. Ik ben er nu al zo aangewend dat ik er nauwelijks meer van opkijk. Ook vrienden van me herkennen dit. Ik heb altijd gedacht dat het door de mdma kwam maar daar ben ik tegenwoordig mee gestopt. kheb nou 3 feestjes zonder mdma gehad maar wel op de herman brood stijl (pep en alcohol). 2 daarvan weer zogenaamde bekende gezien! Ik dacht dat het een gewoonte van me is geworden! Maar nooit aan de pep gedacht!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."