Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ook wel ervaring mee gehad, vroeger voor 50 eu een 0.9 gewoon goed spul, tegenwoordig 60 euro ( tja het is veel) voor 0.6 maar dat is wel "goeie poeier" eerste kwartier tot half uur gewoon zitten, niks zeggen maar lekker genieten. en dat had ik met die van 50 eu nooit.. de prijs is meer maar je krijgt er zeker meer voor terug!"
"Dreuge zei: Vooral op grote festivals, zoals Lowlands en Dour, denk ik 20 keer per nacht in de verte iemand te zien die ik ken door een bepaalde haarstijl of een pet ofzo :P Stoor me er niet echt aan. Klik om te vergroten... Ja dat had ik ook vaak toen ik nog speed gebruikte op feesten. en dan bleef je naar hun kijken, en dan dacht je bij jezelf, joh die ken ik helemaal niet"