#1
het wordt tijd dat jullie is gaan minderen aan die grote buidel te hangen !!
want dit is het resultaat ervan .....
want dit is het resultaat ervan .....
Deranged zei:Wat is er volgens jou over een jaar dan?
En blijkbaar is werken dus helemaal niet nodig, en belasting afdragen voor bullshit uitgaven ook niet.
Heerlijk toch dat junks als hij en ik gewoon de kans krijgen om lekker thuis te zitten en drugs te gebruiken van jullie zuurverdiende belastingcenten.
wat denk je nou dat iemand zo lui als ik op het werk enig moeite zou doen integendeel ik zou eerder een stap langzamer doen ik zou heel bewust de wekker een uurtje of 1 a2 later zeten mijn aanwezigheid is eerder productie verlagend dan verhogend DE MENSEN DIE MIJ DAT VERPLICHTEN krijgen daar mooi spijt van mensen als ik hebben alles behalve hart voor de zaak beter 2 of 3 wel gemotiveerd dan 10 zoals iktomz0r zei:Deranged zei:Wat is er volgens jou over een jaar dan?
En blijkbaar is werken dus helemaal niet nodig, en belasting afdragen voor bullshit uitgaven ook niet.
Heerlijk toch dat junks als hij en ik gewoon de kans krijgen om lekker thuis te zitten en drugs te gebruiken van jullie zuurverdiende belastingcenten.
Ik durf te wedden dat er tegen die tijd flinke paranoia en angst voor alles plaats gaan vinden. Gepaard met zware depressies, geheugenverlies, laag sociaal vermogen etc.
Ik heb wat gelezen over speedverslavingen en dat soort verschijnselen komen zo goed als bij iedere zware gebruiker voor op den duur.
Verder vind ik dat het beleid veranderd moet worden, en dat die luie mensen godverredomme een schop onder hun kont moeten krijgen. Regel je eigen geld! Meestal zijn die werkschuwe luilakken ook nog eens van die maatschappijbekritiserende losers, terwijl ze er wel lekker van profiteren. Walgelijk is dat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."