#1
//i455.
Gedroogde speed 60% met wat methamf erdoor momenteel het leefmiddel.
Dus het is niet helemaal zuiver maar wel krachtig en het ‘heeft’ wat.
Een Rahu is 'belemmering' een belemmering die zich erg heeft zich opgeworpen/ontworpen!
Rahu zie ik dus als verslaving kwa betekenis.
Ik sluit daar af en toe vrede mee en alles komt vast wel goed op welke manier dan ook of welk pad. Het is dat ik de ene keer het prima leven vind ik zo voel me goed en de andere keer vind ik het een nare gedachten er aan vast te zitten, dus ‘zwevend’ in een verslaving sta ik die ook lichamelijk aan de orde is.
Speed zit ik niet aan ‘vast’ omdat het geestelijke goed te overwinnen is en er geen afkickklachten bij zitten.
Speedverslaving is dus geen all inclusive verslaving.
Heb wel het entreeticket voor alle problemen.
Carlitos zijn cap 2x per dag met bovenstaande zuiverheid.
Vroeger heb ik men als gek beschouwd die meer dan gram per dag nemen (droog)
En dacht dat het dan bagger was,sommige peppers komen toe met 300/750 mg per dag.
Ik word dus geholpen bij de speed door immuun te worden,een goed teken.
Maar ik kies er zelf voor met opzet en niet verslaving.
Recht heb ik op de speed door verleden en toekomstvooruitzicht.(mening)
Cittaat Boeddha voor carlitos eigenlijk :
Jaag niet achter het verleden aan.
Verlang niet naar de toekomst.
Het verleden is niet meer.
De toekomst is nog niet begonnen.(interpreteer het niet verkeerd)
Oftewel komt er op neer leef vandaag.(denk ook teveel)
Wat ik goed doe of kwaad ik zal erfgenaam zijn,besef ik niet goed met liegen.
Doe vrijgevig voor elkaar en zorg voor ‘justice’.
Ikzelf ben eerlijk behalve over drugs,alleen daar lieg ik voor.
Is dat liegen waard (nee he) ?
Zal moeten overwinnen als ‘de leugenaar’ (als het over drugs gaat) met de waarheid.
Want het wantrouwen op drugsgebruik van omgeving om me heen is groot.
Ik ben overal goudeerlijk in dat durf ik te zeggen over mezelf,en supergevoelig.
De gevoeligheid,jeugd,2 trauma’s manifesteert zich in ik mag doen wat ik wil gezien mij aangedaan is. Ik kies opzettelijk voor drugsleven maar beter had ik alleen pep genomen. Lichamelijk aan de benzo’s dat is niet iets waarvoor ik kies tevens op recept verslaafd geworden (gebruikte recreatief)
Verslaving
De gedachte manifesteert zich in het woord gevolgd door daad gevolgd door ‘gewoonte’ en de gewoonte verhardt zich tot een karakter.
Het is voor ons belangrijk om goede gedachten te hebben, want wij worden wat wij denken een gebruiker dus want junk klinkt afgedankt heb het redelijk op orde ondanks ADD PDD NOS en nog niet bevestigde stoornissen. Impulsen zijn kut (audio auto 900,00 inbouwen na 1 week eruit toen ik een aanval kreeg)
Zal toch echt moeten leven met mezelf
Boeddha :
De volgeling van Boeddha moet het schone in zichzelf stimuleren, het lelijke uitwissen. De schone pep stimuleer ik want andere dingen zijn nog niet uitgewist.
Een beginner ziet veel mogelijkheden soms en experts slechts een paar.
Heb het meegemaakt grappig.
Spreken, handelen en levensonderhoud zijn DE deugdzaamheids elementen dat weet men.
Ik heb nog geen middenweg gevonden of gekozen wat tot ‘natuurlijke’ vrede leid,want de benzochemicals hebben me echt.
Inzicht heb ik wel want wil mischien paar maandjes lekker zo doorgaan en me dan verdiepen in de aard van verslaving,aan het werk,en ander bovengenoemde elementen.
Uitkering is ook niet alles,heb men ook gezegd geen uitkering is crimineel gedrag in middelden(onverschillig gedrag).
Het juiste inzicht heb ik nu gevonden met Boeddha en mediteren kan ik ook al wat.
Wie weet richt ik me ooit nog is op deze dingen maar dan een andere wijze ;
1. De juiste intentie
2. De juiste spraak
3. De juiste handelswijze
4. Het juiste levensonderhoud
5. De juiste inzet
6. De juiste geesteshouding
7. De juiste concentratie
Voor de rest nu wat daginvulling zoals dit verslag,ik vermaak me.
Daar gaat het om jullie hebben er geen reet aan behalfe SRL picca´s,helaas ook niet op zijn best.
Zeker met foto’tjes ik houd van schrijven ook al voegt het niet teveel toe.
Verdiepen in Boeddha en mediteren is een goed iets erbij.
Nu al steun voor me cappies.
Gedroogde speed 60% met wat methamf erdoor momenteel het leefmiddel.
Dus het is niet helemaal zuiver maar wel krachtig en het ‘heeft’ wat.
Een Rahu is 'belemmering' een belemmering die zich erg heeft zich opgeworpen/ontworpen!
Rahu zie ik dus als verslaving kwa betekenis.
Ik sluit daar af en toe vrede mee en alles komt vast wel goed op welke manier dan ook of welk pad. Het is dat ik de ene keer het prima leven vind ik zo voel me goed en de andere keer vind ik het een nare gedachten er aan vast te zitten, dus ‘zwevend’ in een verslaving sta ik die ook lichamelijk aan de orde is.
Speed zit ik niet aan ‘vast’ omdat het geestelijke goed te overwinnen is en er geen afkickklachten bij zitten.
Speedverslaving is dus geen all inclusive verslaving.
Heb wel het entreeticket voor alle problemen.
Carlitos zijn cap 2x per dag met bovenstaande zuiverheid.
Vroeger heb ik men als gek beschouwd die meer dan gram per dag nemen (droog)
En dacht dat het dan bagger was,sommige peppers komen toe met 300/750 mg per dag.
Ik word dus geholpen bij de speed door immuun te worden,een goed teken.
Maar ik kies er zelf voor met opzet en niet verslaving.
Recht heb ik op de speed door verleden en toekomstvooruitzicht.(mening)
Cittaat Boeddha voor carlitos eigenlijk :
Jaag niet achter het verleden aan.
Verlang niet naar de toekomst.
Het verleden is niet meer.
De toekomst is nog niet begonnen.(interpreteer het niet verkeerd)
Oftewel komt er op neer leef vandaag.(denk ook teveel)
Wat ik goed doe of kwaad ik zal erfgenaam zijn,besef ik niet goed met liegen.
Doe vrijgevig voor elkaar en zorg voor ‘justice’.
Ikzelf ben eerlijk behalve over drugs,alleen daar lieg ik voor.
Is dat liegen waard (nee he) ?
Zal moeten overwinnen als ‘de leugenaar’ (als het over drugs gaat) met de waarheid.
Want het wantrouwen op drugsgebruik van omgeving om me heen is groot.
Ik ben overal goudeerlijk in dat durf ik te zeggen over mezelf,en supergevoelig.
De gevoeligheid,jeugd,2 trauma’s manifesteert zich in ik mag doen wat ik wil gezien mij aangedaan is. Ik kies opzettelijk voor drugsleven maar beter had ik alleen pep genomen. Lichamelijk aan de benzo’s dat is niet iets waarvoor ik kies tevens op recept verslaafd geworden (gebruikte recreatief)
Verslaving
De gedachte manifesteert zich in het woord gevolgd door daad gevolgd door ‘gewoonte’ en de gewoonte verhardt zich tot een karakter.
Het is voor ons belangrijk om goede gedachten te hebben, want wij worden wat wij denken een gebruiker dus want junk klinkt afgedankt heb het redelijk op orde ondanks ADD PDD NOS en nog niet bevestigde stoornissen. Impulsen zijn kut (audio auto 900,00 inbouwen na 1 week eruit toen ik een aanval kreeg)
Zal toch echt moeten leven met mezelf
Boeddha :
De volgeling van Boeddha moet het schone in zichzelf stimuleren, het lelijke uitwissen. De schone pep stimuleer ik want andere dingen zijn nog niet uitgewist.
Een beginner ziet veel mogelijkheden soms en experts slechts een paar.
Heb het meegemaakt grappig.
Spreken, handelen en levensonderhoud zijn DE deugdzaamheids elementen dat weet men.
Ik heb nog geen middenweg gevonden of gekozen wat tot ‘natuurlijke’ vrede leid,want de benzochemicals hebben me echt.
Inzicht heb ik wel want wil mischien paar maandjes lekker zo doorgaan en me dan verdiepen in de aard van verslaving,aan het werk,en ander bovengenoemde elementen.
Uitkering is ook niet alles,heb men ook gezegd geen uitkering is crimineel gedrag in middelden(onverschillig gedrag).
Het juiste inzicht heb ik nu gevonden met Boeddha en mediteren kan ik ook al wat.
Wie weet richt ik me ooit nog is op deze dingen maar dan een andere wijze ;
1. De juiste intentie
2. De juiste spraak
3. De juiste handelswijze
4. Het juiste levensonderhoud
5. De juiste inzet
6. De juiste geesteshouding
7. De juiste concentratie
Voor de rest nu wat daginvulling zoals dit verslag,ik vermaak me.
Daar gaat het om jullie hebben er geen reet aan behalfe SRL picca´s,helaas ook niet op zijn best.
Zeker met foto’tjes ik houd van schrijven ook al voegt het niet teveel toe.
Verdiepen in Boeddha en mediteren is een goed iets erbij.
Nu al steun voor me cappies.