Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfilosofie van Deranged is als me speed of ..

filosofie van Deranged is als me speed of ..

73 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
//i455.
Gedroogde speed 60% met wat methamf erdoor momenteel het leefmiddel.
Dus het is niet helemaal zuiver maar wel krachtig en het ‘heeft’ wat.
Een Rahu is 'belemmering' een belemmering die zich erg heeft zich opgeworpen/ontworpen!
Rahu zie ik dus als verslaving kwa betekenis.
Ik sluit daar af en toe vrede mee en alles komt vast wel goed op welke manier dan ook of welk pad. Het is dat ik de ene keer het prima leven vind ik zo voel me goed en de andere keer vind ik het een nare gedachten er aan vast te zitten, dus ‘zwevend’ in een verslaving sta ik die ook lichamelijk aan de orde is.
Speed zit ik niet aan ‘vast’ omdat het geestelijke goed te overwinnen is en er geen afkickklachten bij zitten.
Speedverslaving is dus geen all inclusive verslaving.
Heb wel het entreeticket voor alle problemen.

Carlitos zijn cap 2x per dag met bovenstaande zuiverheid.
Vroeger heb ik men als gek beschouwd die meer dan gram per dag nemen (droog)
En dacht dat het dan bagger was,sommige peppers komen toe met 300/750 mg per dag.
Ik word dus geholpen bij de speed door immuun te worden,een goed teken.
Maar ik kies er zelf voor met opzet en niet verslaving.
Recht heb ik op de speed door verleden en toekomstvooruitzicht.(mening)
Cittaat Boeddha voor carlitos eigenlijk :
Jaag niet achter het verleden aan.
Verlang niet naar de toekomst.
Het verleden is niet meer.
De toekomst is nog niet begonnen.(interpreteer het niet verkeerd)

Oftewel komt er op neer leef vandaag.(denk ook teveel)
Wat ik goed doe of kwaad ik zal erfgenaam zijn,besef ik niet goed met liegen.
Doe vrijgevig voor elkaar en zorg voor ‘justice’.
Ikzelf ben eerlijk behalve over drugs,alleen daar lieg ik voor.
Is dat liegen waard (nee he) ?
Zal moeten overwinnen als ‘de leugenaar’ (als het over drugs gaat) met de waarheid.
Want het wantrouwen op drugsgebruik van omgeving om me heen is groot.
Ik ben overal goudeerlijk in dat durf ik te zeggen over mezelf,en supergevoelig.
De gevoeligheid,jeugd,2 trauma’s manifesteert zich in ik mag doen wat ik wil gezien mij aangedaan is. Ik kies opzettelijk voor drugsleven maar beter had ik alleen pep genomen. Lichamelijk aan de benzo’s dat is niet iets waarvoor ik kies tevens op recept verslaafd geworden (gebruikte recreatief)

Verslaving
De gedachte manifesteert zich in het woord gevolgd door daad gevolgd door ‘gewoonte’ en de gewoonte verhardt zich tot een karakter.
Het is voor ons belangrijk om goede gedachten te hebben, want wij worden wat wij denken een gebruiker dus want junk klinkt afgedankt heb het redelijk op orde ondanks ADD PDD NOS en nog niet bevestigde stoornissen. Impulsen zijn kut (audio auto 900,00 inbouwen na 1 week eruit toen ik een aanval kreeg)
Zal toch echt moeten leven met mezelf

Boeddha :
De volgeling van Boeddha moet het schone in zichzelf stimuleren, het lelijke uitwissen. De schone pep stimuleer ik want andere dingen zijn nog niet uitgewist.
Een beginner ziet veel mogelijkheden soms en experts slechts een paar.
Heb het meegemaakt grappig.
Spreken, handelen en levensonderhoud zijn DE deugdzaamheids elementen dat weet men.
Ik heb nog geen middenweg gevonden of gekozen wat tot ‘natuurlijke’ vrede leid,want de benzochemicals hebben me echt.
Inzicht heb ik wel want wil mischien paar maandjes lekker zo doorgaan en me dan verdiepen in de aard van verslaving,aan het werk,en ander bovengenoemde elementen.
Uitkering is ook niet alles,heb men ook gezegd geen uitkering is crimineel gedrag in middelden(onverschillig gedrag).
Het juiste inzicht heb ik nu gevonden met Boeddha en mediteren kan ik ook al wat.
Wie weet richt ik me ooit nog is op deze dingen maar dan een andere wijze ;
1. De juiste intentie
2. De juiste spraak
3. De juiste handelswijze
4. Het juiste levensonderhoud
5. De juiste inzet
6. De juiste geesteshouding
7. De juiste concentratie

Voor de rest nu wat daginvulling zoals dit verslag,ik vermaak me.
Daar gaat het om jullie hebben er geen reet aan behalfe SRL picca´s,helaas ook niet op zijn best.
Zeker met foto’tjes ik houd van schrijven ook al voegt het niet teveel toe.
Verdiepen in Boeddha en mediteren is een goed iets erbij.

Nu al steun voor me cappies.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor de rest ben ik de helft vergeten van wat ik heb geschreven door de medicatie,vermaak was optimaal.Spelling zit wel redelijk heb ik het gevoel ondanks medicatie.
Stukje carlitos,en verveling.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Precies,dat is het mooie het klopt niet helemaal en verhaal veranderd ook 4x.
Dat zegt ook iets.
Heb stukken eruit van jou,geen hoofdrol vertolking meer soorry.

2 weken en dit nog maar over van me onsje..
Dat zegt ook iets.

Dat ie zeiknat was lol



Zijn me sleutels al kwijt ?
Staat me auto nog open met waardevollen spullen ? (5x gebeurt)
De hele dag tegen dingen op botsen wat frustratie oplevert,kleine dingetjes maar constant.
Deze spiegelreflex is al een keer kapot geschopt,computer 800eu kapot,verstekers,speakers,luchtjes,prullebakken,reel,horloge (neem ik nu ook niet meer) telefoon,scooter vroeger.
Van alle markten thuis kwa slopen dus,maar wel eigen spullen altijd (eerlijk he)
Het is ook diazepamtijd weer volgens me psych en lijstjes afwerken voor de structuur
Ben een grote impuls had me voorgenomen nooit meer zo iets te zeggen op df maar schrijven is lekker zou het alleen moeten doen als ik kalmte heb,er staan nog mooie docu''s df-waardig maar ik houd ze niet.Dit verhaal met foto's is al buiten me eigen regels.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jammer dat de reacties vooralsnog een beetje uitblijven.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Teveel tekst,of indruk *ik ben er stil van* nee dat niet
Te mooie spiegelreflex foto's daar geilen ze alleen op.
Tjah wat moet je nou met zo'n verhaal,?
Trieste man ?
Tering heb 5 keer de zin met de letter t begonnen,vermkaak ?

Wat voor dag is het en hoe was de dag gister en wat heb ik gedaan en moet ik doen ?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pretty fucked up, maar leuk om lezen :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Depersonalisatie zijn helaas geen meds voor.
Google er maar eens op,echt ernstig is het dat is wel een belangrijk punt wat in het begin vermeld had moeten worden.
Mjah de warrigheid toont wel iets
Bovendien neem ik me antipsychotica niet.
Sinds gister remeron omdat ik niet goed sliep/slank (ondanks fluni,dormicum,en de rest van de mix)
Werkte heerlijk goed geslapen moet vreetbuien van dat spul krijgen,ivm ingevallen hoofd (valt mee vrienden zien het niet)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zit die man eens niet zo te stangen. Hij vermaakt zich en dat is het voornaamste.

Gewoon lekker veel deeps en een vleugje spiritualiteit. Wat wil een mens nog meer.

Hoe dan ook beter dan werken.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind het een tamelijk verward verhaal, vast niet nuchter geschreven. Maar hoe dan ook, sterkte en succes ermee!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drugsgerelateerde onderwerpen zijn alleen niet voor de general bedoeld, dus ik zet dit wazige verhaal wel bij speed ofzo... :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik weet niet hoe zwaar je capsule leeg is maar 't lijkt me nog een fikse hoeveelheid per dag...wat is nu het nut daarvan?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klinkt alsof het niet goed met je gaat.
L
Lawrence BenderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Verstandig om je dope op zo'n openbaar forum te plaatsten, vooral die van die zak.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
:tearsofjoy:

En ik gaf er al de brui aan met mijn minimale tolerantie, vind jij speed nog leuk dan?

Jouw monsterlijke tolerantie kan ik me niet eens inbeelden, alleen de effecten die nu dus helemaal gediminished zijn (brengen die caps je terug op je base line en niet meer dan dat ofzo :tearsofjoy: )

Have fun though :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Daar ben ik uiteraard begonnen met proberen. Uiteindelijk ben ik geëindigd in de V&D. Toen het zelfs daar niet wilde lukken heb ik de hoop maar op gegeven.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Zit die man eens niet zo te stangen. Hij vermaakt zich en dat is het voornaamste.

Gewoon lekker veel deeps en een vleugje spiritualiteit. Wat wil een mens nog meer.

Hoe dan ook beter dan werken.
Klik om te vergroten...

Over een jaartje zal het wel over zijn met de pret.
En werken is nodig, behalve in deze vertroetelende verzorgingsstaat.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat is er volgens jou over een jaar dan?

En blijkbaar is werken dus helemaal niet nodig, en belasting afdragen voor bullshit uitgaven ook niet.

Heerlijk toch dat junks als hij en ik gewoon de kans krijgen om lekker thuis te zitten en drugs te gebruiken van jullie zuurverdiende belastingcenten.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lawrence Bender zei:
Verstandig om je dope op zo'n openbaar forum te plaatsten, vooral die van die zak.
Klik om te vergroten...

Oh nog maar 3 post op het forum non-ervaring met pep ik ruik het al.

Een gram 10 doen niks voor op internet hoor het is bijna niks meer.
Foto's maken is leuk,zijn niet op zijn best nog helaas.
Ik ben nog niet zover dat ik mezelf in fotoalbum plaats lol.
Google eens op depersonalisatie ..
Ik word geleefd

Bovendien bieden 4 stichtingen momenteel hulp voor van alles en nog wat om weer aan werk te komen dat wil ik ook.
Maar door beperkingen,stoornissen,benzoverslaving is werk onverantwoordelijk.
Had het eigenlijk op me 2000e post moeten neerzetten voor het gevoel.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
Ik weet niet hoe zwaar je capsule leeg is maar 't lijkt me nog een fikse hoeveelheid per dag...wat is nu het nut daarvan?
Klik om te vergroten...

90 mg weegt cap dacht ik.
Zit orgineel 500 mg in,maar ik vul het andere dopje ook aangestampt.
Ik snap het ook niet waarom 100 tot bv. 300 niet aan de eis voldoet.(gewenning,lengte,slecht reageren op speed)
Dit is wel in extreme ja 2 van die caps a day keeps the doc away.
Een zware ovedosis is dit voor de gemiddelde df'er.


Mooi is dit om over 1 jaar terug te lezen.
De lessen die je dan gehad hebt..
Toch had ik het liever niet gepost maar mooi in de weer geweest vandaag en,ik herhaal depersonalisatie op toppunt.

Ik functioneer wel goed.
Autorijden,schilderen, het leven zelf ik werk aan me toekomst en verbaal spreek ik ook normaal met de mensen.
En doe me dingetjes,haal nooit door slaap ook (wel minder)
Maar 3 strippies op de foto en jullie vinden het geen leven meer :hearteyes: ?
Zo'n warverhaal weergeeft mijzelf goed en met foto's ook nog wat wil je nog meer ?
Sommige genieten ervan,dat is goed :)
Wou dat ik ze van andere kon lezen.
Ik leef vandaag de dag af,en koop me staatslootje.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
Wat is er volgens jou over een jaar dan?

En blijkbaar is werken dus helemaal niet nodig, en belasting afdragen voor bullshit uitgaven ook niet.

Heerlijk toch dat junks als hij en ik gewoon de kans krijgen om lekker thuis te zitten en drugs te gebruiken van jullie zuurverdiende belastingcenten.
Klik om te vergroten...

Ik durf te wedden dat er tegen die tijd flinke paranoia en angst voor alles plaats gaan vinden. Gepaard met zware depressies, geheugenverlies, laag sociaal vermogen etc.
Ik heb wat gelezen over speedverslavingen en dat soort verschijnselen komen zo goed als bij iedere zware gebruiker voor op den duur.

Verder vind ik dat het beleid veranderd moet worden, en dat die luie mensen godverredomme een schop onder hun kont moeten krijgen. Regel je eigen geld! Meestal zijn die werkschuwe luilakken ook nog eens van die maatschappijbekritiserende losers, terwijl ze er wel lekker van profiteren. Walgelijk is dat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."