Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw tweak?

Wat is jouw tweak?

72 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
dingen gaan zoeken zonder dat je weet wat je zoekt
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nog niet echt een tweak ontwikkeld, volgens mij. Hoogste tijd dat dat eens gaat gebeuren.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rabbithole zei:
Ik heb nog niet echt een tweak ontwikkeld, volgens mij. Hoogste tijd dat dat eens gaat gebeuren.
Klik om te vergroten...
Beter niet in mijn bijzijn ontwikkelen. Anders wordt het dingen omgooien. No doubt about it.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Rabbithole zei:
Ik heb nog niet echt een tweak ontwikkeld, volgens mij. Hoogste tijd dat dat eens gaat gebeuren.
Klik om te vergroten...
Beter niet in mijn bijzijn ontwikkelen. Anders wordt het dingen omgooien. No doubt about it.
Klik om te vergroten...

Er zijn maar weinig andere mensen waarmee ik op zulke regelmatige basis gebruik in huiselijke kringen. :grin: Ik kan trouwens wel ellenlang doorgaan met kutgrappen bedenken zoals "nooit grappig", maar dan is er toch de aanwezigheid van een Mosselman nodig om me te inspireren. Wie weet, ik ontwikkel vast wel een leuke in de geniale weekenden die er ongetwijfeld gaan komen. :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan volgens mij wel redelijk praten op de pep.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anon zei:
Ik kan volgens mij wel redelijk praten op de pep.
Klik om te vergroten...

Dat kun je inderdaad. :hearteyes:

We hebben ook wel redelijk getweakt toen we titels van films aan het bedenken waren die ook wel titels van pornofilms zouden kunnen zijn. Volgens mij zijn we daar echt uren mee bezig geweest.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anon zei:
Ik kan volgens mij wel redelijk praten op de pep.
Klik om te vergroten...
Bwah, niets gaat boven alcohol op dat gebied. :grin:
Ik kan (en doe dat dan ook echt graag) luisteren op pep.
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gebruik speed nog maar heel weinig....vroeger ging het gekker. Maar als ik gebruik dan ben ik uren lang zoet met gekleurd papier pastelpotloden en hou niet eerder op tot de tekening klaar is....heerlijk! Hetzelfde geldt voor muziek maken met 'Renoise'. Opruimen en klusjes doen in en rond het huis is trouwens ook een fijne bezigheid onder invloed van... :)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
World of warcraft spelen. Dat was een trieste tijd, zucht.
W
White SmokeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heel veel praten en rondlopen :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Irezz zei:
Not a good one either. *thinks*

well, simple one. rolling one little tiny cigarette took me since 2 am this night, and it still isn't even finished half. I might as well quit :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:angry: :angry: :angry:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Stotteren in kleine mate, dat wel.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Door gaan tot je niet meer kan staan!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
[ ] A
[ ] B
[ ] C
[X] D All of the above.

knolselderij zei:
dingen gaan zoeken zonder dat je weet wat je zoekt
Klik om te vergroten...
Da's een leuke, ja! In mijn tas rommelen.

Oh en treuzelen!
D
DeSarcastLid
01-01-2024, 00:00
#15
Muziek muziek muziek , zowel luisteren als produceren...
Porno
Eindeloos internetten en alles googlen en uitzoeken op fora waar ik normaal te lui voor ben
Playstationen, met name Tekken als je samen met anderen bezig bent.
N
Not-NauwLid
01-01-2024, 00:00
#16
Echt heel veel praten. En met behulp van alcohol gaan de remmen pas echt los. Dan gaat het ook over de zwaarste dingen van het leven.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#17
IK heb hier een pak kaarten liggen. En ik vermaak me er prima meeeee:grin:
Lekker patience in m''n eentje. Heerlijk. Ik neem graag de tijd voor het schudden van de wonderkaartjes :grin: Ik had het niet meteen door, maar ik was wel heel obsessief aan het schuddelluuehn :rock: Yeah, baby :hearteyes: Ik raad het echt iedereen aan, Ga patience! of hoe je dat ook schrijft.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#18
Patience is een kutspel. Raak er zelfs zonder speed uren aan kwijt! :P
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tripper zei:
World of warcraft spelen. Dat was een trieste tijd, zucht.
Klik om te vergroten...

Hah moet toegeven dat ik ook zo'n periode heb gehad. Toen maar weinig raids zonder
dex op gedaan. :rolleyes: + Battlefield Heroes..
Verder ben ik erg van het knutselen op de pep. Hele constructies voor in het hok van mijn muizen, tot aan doelloze creaties van oude blikjes en tape.

Maarjah eigenlijk ben ik voor alles in onder invloed, schoonmaken, gamen, lullen en knutselen in de top 10 though..
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tekenen, muziek maken/luisteren, huishoudelijke dingen doen, in de tuin :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."