Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raymond1982 zei:
Het was enkel een mededeling, ik vraag volgens mij nergens naar, meneer de moderator.
Klik om te vergroten...
Ik ken die mededelingen :)
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Raymond1982 zei:
Zou het graag eens proberen kan er alleen nergens aankomen hier.
Klik om te vergroten...
Je mist niets hoor !
Ga gewoon naar de dokter zeg dat je ADHD heb en je krijgt ritalin, dan heb je (bijna) hetzelfde als dex :wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ritaline heb ik een enkel uurtje profijt van en daarna voel ik me gewoon kut erdoor.
Dex werkt langer en anders,zeker niet te vergelijken met ritaline vind.

Peppie je moet gewoon voor een nieuw setje hersens zorgen :( dat het bij je niet werkt is kut voor je maar voor andere blijft het een genot.
Het is gewoon leuk om te gebruiken zeker in afwisseling met normale pep.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het tegendeel is voor mezelf weer gewezen.. Echte pep doet mij een stuk aggressiever en gejaagder aan (some people like it, some people dont).. Vind Dex persoonlijk toch lekkerder :)


Zowiezo komt Dexamfetamine van de apotheek nooit zo puur eruit als dat het te produceren valt, en in pilletjes van 5 stuks. Ik kan je vertellen dat er dan wat anders gebeurd als wanneer je 200mg in een vloetje stopt :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
dex-fan reporting in... :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
we hebben een clubje opgericht voor mensen met een vercrackt-gezichtje...
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het idee dat ik een x aantal uur het gevoel heb dat ik met coke voor 15/20 minuutjes heb. Ik krijg geen crash van Dex, iets wat ik bij Amfetamine gebruik ALTIJD heb en flink ook.
Klik om te vergroten...

Klinkt goed! :hearteyes:
Hoe veel kost 1 gram dex ongeveer?
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
zo gister weer een doos met pillen mee gekregen ....

genoeg voor 1 maand, straks weer trouw wat tabletjes door slikken en me vooral geen junk voelen maar lekker keihard klussen !!
Klik om te vergroten...

Waarom zou je je wel een junk moeten voelen?

Junk is engels voor afval.. Dus of je nou 5 x je voorgeschreven pilletjes slikt of een ons snuift, afval ben je nog niet eens als je dood bent :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als fan-zijnde zou ik graag een handtekening willen, maar waar zou ik die moeten halen?
I
InfiniteDexLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey guyz, lachuh forum :rock: Reden genoeg om een account aan te maken om ook mijn ervaringen te kunnen delen :grin:

Dex :hearteyes: :rock:

Heb een neiuwe lading binnen, waarvan ik gisteren een beedje naar het testcentrum heb gebracht, dus ff afwachten.. (Ik schat 'm op 40% puur)
Meeste mensen hier in Apeldoorn zijn deze speed absoluut niet gewend, en zeggen dus ook al na 1 lijntje: 'Wát een troep!!' Waarop ik denk: 'Wát een eikels!!' (Stelletje caf-verslaafden!)
Dusss... Heb ik 2 ons uitgespoeld met (1 liter) aceton, waarna ik nog maar 155 gram overhad :cry: en NÓG vinden ze 't troep!! :openmouth: (Voel die zelf wel een stuk beter, alleen meer gestrest en minder euforisch)
Ik heb ze ook gezegd dat het niet de pep is die ze gewend zijn (dl-amf, die drijft in vet en na 2 dagen nóg niet droog wil worden :wink: Lkkr hoor, die kater :kots: ) en dat ze er na inname ook niet hetzelfde van moeten verwachten. Het feit dat de pep, vooral na het uitspoelen, 'nergens' meer naar stonk was volgens hun concreet bewijs van dat het troep is...
Toen ik ze vertelde dat het niet de amf is die stinkt maar de oplosmiddelen, werd ik scheef aangekeken en viel zelfs de vraag 'Ja, vast... Voel je je wel ok?!'

Stelletje onwetende mafkezen...

Anyway, dex is hier in overvloed te krijgen, ik gebruik het zelf al bijna 18 jaar elke dag. (adhd) Nergens geen last van ook tijdens gebruik, alleen in de combinatie met alcohol. Ik krijg dan een onaangenaam 'drukkend' gevoel op mijn hart (alsof ie fijngeknepen word) en heb alcohol op die manier dan ook afgeleerd te nemen tijdens het gebruik. Ik eet gewoon op normale tijden (zelfs als ik 2+ gram gehad heb) heb geen last van puistjes e.d. en mijn huid ziet er gezond uit. Ook slapen is geen probleem, mits ik me daar open voor stel. Een week wakker blijven is namelijk ook geen enkel probleem :wink:


Voorbeeld: (afgelopen 2 weken)

4 dagen wakker -> 1 nacht geslapen, (9 uur, werd wakker en voelde me perfect!) gelijk daarna wéér 4,5 dag wakker -> en weer 1 nacht geslapen (8 uurtjes, en fris wakker geworden)
2 nachten wakker geweest, 1/2 nacht geslapen etc. etc....
Zow gaat het al zolang ik gebruik. Vreemd genoeg kun je het nooit aan mij zien, zelfs als ik knetterhard ga. Mijn vrienden verbazen zich er (ken de meeste al mijn hele leven) nog steeds over, als ik zeg: 'dit word de 5e nacht aan 1 stuk' en ik er gwn uitgeslapen uit zie, en als een overactieve puppy op de bank zit hehe.

Ook opmerkelijk is dat ik met dex-amf veel meer opensta voor suggestie dan met 'gewone' pep. Ook draaf ik veel langer door in het 'spacende' euforische gevoel, en moet mezelf regelmatig ff 'wakkerschudden' hehe. Zelfde soort 'tunnel-visie' wat ik altijd heb na een goeie wiet-joint, maar dat is bij dex uiteraard véél heftiger..

Al met al krijgt dit goedje van mij een dikke 10. Ik heb bijna alles gehad in mijn leven (m.u.v. heroine)
en naar mijn mening kan niets tippen aan de positieve effecten/uitwerking. Tijdens gebruik ben/blijf ik ook gwn ontzettend sociaal tegenover anderen, wat ik met straatpep dus absoluut niet ben..


----

Ow, ik word gebeld, en moet ff de hort op hehe. Ik zal dit verhaal later ff afmaken (ben nog geeneens op de helft LOL)

Aangenaam kennis te maken met iedereen hier op DF btw :grin: :rock:

Grtzzzz Jeroen
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Present, vrijdag a.s. @ James Holden in de Melkweg mag ik weer! :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
medicijntjes tijd !!

uitdelen mag niet, ik heb net aan genoeg voor mijzelf meegekregen van die krent.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
medicijntjes tijd !!

uitdelen mag niet, ik heb net aan genoeg voor mijzelf meegekregen van die krent.
Klik om te vergroten...

De crisis treft ons allemaal..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
een nieuwe dag met nieuwe kansen !!

De meds slaan in dus ik moet iets doen !!

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
en het is weer tijd, alweer tijd voor de medicijntjes

beetje laat ik weet het !!

:hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
en het is weer tijd, alweer tijd voor de medicijntjes

beetje laat ik weet het !!

:hearteyes:
Klik om te vergroten...


Beter laat dan nooit :rock:


:hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het voelt meer aan als 1 lange dag die vrij snel gaat :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
zo beste lezertjes ....

we slaan geen dagje over !!

:hearteyes:

beuktijd
boenhour
hora del velocidad

:hearteyes:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ge mag derbijjjjj... Tis heel'maal vrijjjjj

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."