Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep nemen tijdens bezoek aan Attractiepark

Pep nemen tijdens bezoek aan Attractiepark

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fool zei:
Denk dat het wel mee zal vallen als je jezelf niet paranoia maakt.
Klik om te vergroten...
+1
Bij een niet al te hoge dosis zullen de meeste mensen het waarschijnlijk niet eens merken.
T
TestberichtLid
01-01-2024, 00:00
#2
En hoe was het in Walibi? :)
M
Magic92Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dominosteentje zei:
En hoe was het in Walibi? :)
Klik om te vergroten...

Was echt heeel gaaf. In de achtbanen gewoon echt WAUW. Ik zat erin in de achtbaan bij de ingang. En we gingen naar beneden ik vond het zo gaaf dat ik even ophield met ademen zooo ontzettend gaaf. Echt allemaal een keer doen! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M
Magic92Lid
01-01-2024, 00:00
#4
LoveQuality zei:
Anders doen we een DF meeting in walibi he :mrgreen:
Gaat een mooie boel daar worden :grin:
Klik om te vergroten...

hahaha super gaaf! :openmouth:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Magic92 zei:
ik vond het zo gaaf dat ik even ophield met ademen zooo ontzettend gaaf. Echt allemaal een keer doen!
Klik om te vergroten...

Ophouden met ademen of in een achtbaan gaan? :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik prefereer dan het eerste. :grin:
M
Magic92Lid
01-01-2024, 00:00
#7
leipebaviaan zei:
Ik prefereer dan het eerste. :grin:
Klik om te vergroten...

hahaha achtbanen in gaan is zoo onwerkelijk leuk!
M
Magic92Lid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Magic92 zei:
ik vond het zo gaaf dat ik even ophield met ademen zooo ontzettend gaaf. Echt allemaal een keer doen!
Klik om te vergroten...

Ophouden met ademen of in een achtbaan gaan? :grin:
Klik om te vergroten...

hahahah in achtbaan gaan met pep of mdma op hahaa :beer:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met keta in de achtbaan, da's pas vet :hearteyes:

en dan k-holen na de drop van de Goliath :tearsofjoy:
M
Magic92Lid
01-01-2024, 00:00
#10
SmartieAndMe zei:
Met keta in de achtbaan, da's pas vet :hearteyes:

en dan k-holen na de drop van de Goliath :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik heb nog nooit keta gebruikt, ook een aanrader dus :mrgreen:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
Met keta in de achtbaan, da's pas vet :hearteyes:

en dan k-holen na de drop van de Goliath :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hahahaha shiiit, dat zou echt een bizar goede timing zijn :tearsofjoy:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uhhhh jaa! Heb je later tenminste iets om over te lachen als je met je demente kop in een tehuis zit :tongueout:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha ja, dat is waar. "Hoe mijn ouders achter mijn excessieve gebruik kwamen"
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha ja stel je voor, zitten daar twee vrienden voor het leven van zo'n 85 jaar zich te bescheuren om die keer dat ze in een pretpark out gingen van de keta :tearsofjoy:
Lijkt me echt briljant om te zien :tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha nice. Al denk ik dat voor dat je weer in staat bent om te bewegen en uit te leggen waar je IN GODSNAAM MEE BEZIG BENT, je waarschijnlijk al achter in een ambulance ligt en van het pretpark wordt weggereden :( :tearsofjoy:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat was inderdaad mijn punt een beetje. xD
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat belooft een mooi middagje pretpark. :sunglasses:
M
Magic92Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hi Guys,

Vraagje, heeft het ernstige gevolgen (zoals benauwdheid, duizelig, paniekaanvallen etc.) als je klein beetje pep gebruikt wanneer je naar een Attractiepark gaat? Zodat je wat meer energie krijgt etc.

Mij lijkt het namelijk een super ervaring als je zoveel energie hebt en je dan in een achtbaan gaat. :mrgreen: :mrgreen:

Ik hoor het graag!!

Greetz.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lijkt me wel een leuke combinatie :grin:
Denk niet dat er echt iets kan mislopen als je niet een al te hoge dosis neemt.
M
Magic92Lid
01-01-2024, 00:00
#20
LoveQuality zei:
Lijkt me wel een leuke combinatie :grin:
Denk niet dat er echt iets kan mislopen als je niet een al te hoge dosis neemt.
Klik om te vergroten...
Ja mij ook :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."