Uhhhh jaa! Heb je later tenminste iets om over te lachen als je met je demente kop in een tehuis zit
#2
Haha ja, dat is waar. "Hoe mijn ouders achter mijn excessieve gebruik kwamen"
#3
Haha ja stel je voor, zitten daar twee vrienden voor het leven van zo'n 85 jaar zich te bescheuren om die keer dat ze in een pretpark out gingen van de keta
Lijkt me echt briljant om te zien
#4
haha nice. Al denk ik dat voor dat je weer in staat bent om te bewegen en uit te leggen waar je IN GODSNAAM MEE BEZIG BENT, je waarschijnlijk al achter in een ambulance ligt en van het pretpark wordt weggereden
#5
Dat was inderdaad mijn punt een beetje. xD
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.