Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gegevens: Geslacht: vrouw Gewicht: 55kg Lengte: 1.73 Drugs: speed, XTC, cocaine, weed en truffels Ik heb zelf al paar keer XTC gebruikt en heb eigenlijk nooit het echte 'piek' gevoel mee gemaakt. Ik heb al vrij snel, zeker met XTC, dat ik wil dat het stopt. Iedereen om mij heen heeft dat gevoel in het begin ook en dan krijgen ze dat lekkere gevoel. Ik heb de gehele tijd eigenlijk dat ik wil dat het stopt. Ik ben zelf een verzorgend typje en met mensen om mij heen die ook gebruikt hebben daarop wil ik letten en voor oppassen. Ik voel me erg kwetsbaar op het moment dat ik 'anders ga doen'. Vaak wil ik het zo graag loslaten maar wanneer het moment zo ver is hou ik alles zo vast. Want mijn hersenen zijn helemaal helder want die willen dat het stopt en mijn lichaam luisterd daar niet naar. Met XTC heb ik heel erg dat gevoel en met truffels werd ik nog banger van. Alleen met speed had ik dat 'stop gevoel niet'. Iemand tips???"
"SmartieAndMe zei: Ik heb maar één tip en dat is niet meer gebruiken. Waarom zou je drugs nemen en vervolgens de hele tijd het gevoel hebben dat het moet stoppen? Waarom moet het stoppen? Vind je het gevoel niet fijn? Ik heb het idee dat je het neemt, maar eigenlijk helemaal niet prettig vind dat je het neemt. Je moet je met drugs kunnen laten gaan, anders kun je het beter niet gebruiken. Veel plezier kun je er niet uithalen als je gelijk weer wilt dat het effect verdwijnt Klik om te vergroten... Ik heb meer het gevoel dat ik kwetsbaar ben dat mensen misbruik van mij gaan maken omdat ik niet helder ben. Ookal ben ik in een vertrouwde omgeving hou ik dat gevoel"
"Hi guys, Vanavond wordt mijn eerste ervaring van DMT gebruik. Nu heb ik voor het gebruik een Pijp glas base van 15 cm gekocht. Nu is mijn vraag of ik ook een filter hiervoor moet kopen? Ik las namelijk op diverse website dat een filter gebruikt moet worden anders valt de dmt er door. Zie onderstaande afbeelding. Ik ben heel blij met iets van advies!! :P"
"Psychedelibee zei: Het grootste probleem wat je gaat hebben is denk ik dat je DMT in dit pijpje te warm wordt en verbrand ipv verdampt. Op die manier zul je er weinig tot niets van voelen. Je DMT komt in direct contact met het glas en wordt zo snel te heet. Je kunt beter je DMT in een heel dicht filter laten smelten, maar ben bang dat je zo'n filter niet in deze pijp krijgt. In dit topic vind je een pijp die wel goed werkt, heb ik zelf ook zo nagemaakt. Klik om te vergroten... Dank je wel voor je reactie! Ik denk dat we indd dit probleem nu hebben, we gaan een grote bong proberen. Ik heb het zelf nog neit geprobeerd mag zag bij twee vriendinnen dat er te weinig rook kwam, ze merkte alleen een kleine tinteling en verder niets.."
"Susanne zei: Ik heb zelf vaak vlak voor en nadat het uitwerkt dat ik duizelig word als ik te snel opsta. Bedoel je zoiets? Weet iemand hoe dat komt of hoe het te voorkomen is? Klik om te vergroten... Wat ik doe voordat ik welke drugs dan ook gebruik eet ik veel mandarijntjes of iig fruit. Daardoor voorkom ik dus dat ik duizelig wordt. Als je duizelig wordt op het moment zelf helpt fruit je eigenlijk ook altijd."
"EINDLIJK Valhalla aanstaande zaterdag. Super veel zin in! Wie gaan er nog meer????"
"Hi Guys, Welke coffeeshop in Arnhem verkoopt goede weed? Hoorde dat Uncle Sam wel goede had.. Let me know!"
"Hi Guys, Vraagje, heeft het ernstige gevolgen (zoals benauwdheid, duizelig, paniekaanvallen etc.) als je klein beetje pep gebruikt wanneer je naar een Attractiepark gaat? Zodat je wat meer energie krijgt etc. Mij lijkt het namelijk een super ervaring als je zoveel energie hebt en je dan in een achtbaan gaat. Ik hoor het graag!! Greetz."
"LoveQuality zei: Lijkt me wel een leuke combinatie Denk niet dat er echt iets kan mislopen als je niet een al te hoge dosis neemt. Klik om te vergroten... Ja mij ook"
"leipebaviaan zei: Dat belooft een mooi middagje pretpark. Klik om te vergroten... hahah ja zeker, waarschijnlijk morgen naar Walibi. Meteen met Fright Nights"