#1
Denk dat het wel mee zal vallen als je jezelf niet paranoia maakt. Er zijn veel hogesnelheidspiloten die (dex-)amfetamine pillen krijgen/kregen om bij bewustzijn te blijven.
Ja mij ookLoveQuality zei:Lijkt me wel een leuke combinatie![]()
Denk niet dat er echt iets kan mislopen als je niet een al te hoge dosis neemt.
leipebaviaan zei:Dat belooft een mooi middagje pretpark.![]()

+1Fool zei:Denk dat het wel mee zal vallen als je jezelf niet paranoia maakt.
dominosteentje zei:En hoe was het in Walibi?![]()

LoveQuality zei:Anders doen we een DF meeting in walibi he![]()
Gaat een mooie boel daar worden![]()
Magic92 zei:ik vond het zo gaaf dat ik even ophield met ademen zooo ontzettend gaaf. Echt allemaal een keer doen!
leipebaviaan zei:Ik prefereer dan het eerste.![]()
SmartieAndMe zei:Magic92 zei:ik vond het zo gaaf dat ik even ophield met ademen zooo ontzettend gaaf. Echt allemaal een keer doen!
Ophouden met ademen of in een achtbaan gaan?![]()

SmartieAndMe zei:Met keta in de achtbaan, da's pas vet
en dan k-holen na de drop van de Goliath![]()

SmartieAndMe zei:Met keta in de achtbaan, da's pas vet
en dan k-holen na de drop van de Goliath![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."