Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerschillen die snel merkbaar zijn?

Verschillen die snel merkbaar zijn?

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja jongens nu maken jullie er wel weer een grapje van maar ik bedoelde het bloedserieus. Omdat je het door een koffiefilter spoelt enzo?! :tearsofjoy:

Maar een apparaat om lijntjes of bommetjes mee te maken, kom maar hier! Want ik gooi altijd alles in het rond per ongeluk. Of je blaast per ongeluk te hard uit je neus, zucht..
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
SmartieAndMe zei:
Zie het natuurlijk alweer helemaal voor me, je drukt op een knopje en het apparaat maakt wat lawaai en legt een keurig lijntje voor je klaar
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Zit hardop te lachen hier

ZERO- zei:
Maar een apparaat om lijntjes of bommetjes mee te maken, kom maar hier! Want ik gooi altijd alles in het rond per ongeluk. Of je blaast per ongeluk te hard uit je neus, zucht..
Klik om te vergroten...

Hahaha inderdaad! Zou ideaal zijn :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar een apparaat om lijntjes of bommetjes mee te maken, kom maar hier! Want ik gooi altijd alles in het rond per ongeluk. Of je blaast per ongeluk te hard uit je neus, zucht..
Klik om te vergroten...
]

Al doende leert men. :tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ZERO- zei:
Maar een apparaat om lijntjes of bommetjes mee te maken, kom maar hier! Want ik gooi altijd alles in het rond per ongeluk. Of je blaast per ongeluk te hard uit je neus, zucht..
Klik om te vergroten...
Je moet niet blazen, je moet snuiven
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
ZERO- zei:
Maar een apparaat om lijntjes of bommetjes mee te maken, kom maar hier! Want ik gooi altijd alles in het rond per ongeluk. Of je blaast per ongeluk te hard uit je neus, zucht..
Klik om te vergroten...
Je moet niet blazen, je moet snuiven
Klik om te vergroten...
Niet iedereen is een pro in het snuiven van lijntjes, dat is wel helder.
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ZERO- zei:
Maar een apparaat om lijntjes of bommetjes mee te maken, kom maar hier! Want ik gooi altijd alles in het rond per ongeluk
Klik om te vergroten...

Zolang het maar je eigen spul is, haha, zou echt balen als ik iemand wat aanbied, en die laat het envelopje flikkeren ofzo, hahaha, maar sos is dan ook wel wat duurder dan pep, maar toch :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZERO- zei:
Maar een apparaat om lijntjes of bommetjes mee te maken, kom maar hier! Want ik gooi altijd alles in het rond per ongeluk. Of je blaast per ongeluk te hard uit je neus, zucht..
Klik om te vergroten...
Snuif bullet? :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Missyy23 zei:
ZERO- zei:
Maar een apparaat om lijntjes of bommetjes mee te maken, kom maar hier! Want ik gooi altijd alles in het rond per ongeluk
Klik om te vergroten...

Zolang het maar je eigen spul is, haha, zou echt balen als ik iemand wat aanbied, en die laat het envelopje flikkeren ofzo, hahaha, maar sos is dan ook wel wat duurder dan pep, maar toch :wink:
Klik om te vergroten...
Elke vriendengroep heeft volgens mij zo'n persoon wat altijd de spiegel (bijna) van tafel stoot :grin:

Fool zei:
ZERO- zei:
Maar een apparaat om lijntjes of bommetjes mee te maken, kom maar hier! Want ik gooi altijd alles in het rond per ongeluk. Of je blaast per ongeluk te hard uit je neus, zucht..
Klik om te vergroten...
Snuif bullet? :grin:
Klik om te vergroten...
Die dingen zijn waardeloos joh, die verstoppen binnen de kortste keren.
SirErick zei:
Niet iedereen is een pro in het snuiven van lijntjes, dat is wel helder.
Klik om te vergroten...
En daar mogen ze blij mee zijn :wink:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had een keer 2 lijntjes gelegd, eentje voor kameraad van me, en eentje voor mij.
Ik dacht laat hem lekker eerst snuiven, blaast ie door het buisje.
Doei speed, was wel niet veel maar dan noch. Nam het hem ook niet kwalijk aangezien ik ergere stunten heb uitgehaald.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
MentalFucked zei:
Ik had een keer 2 lijntjes gelegd, eentje voor kameraad van me, en eentje voor mij.
Ik dacht laat hem lekker eerst snuiven, blaast ie door het buisje.
Doei speed, was wel niet veel maar dan noch. Nam het hem ook niet kwalijk aangezien ik ergere stunten heb uitgehaald.
Klik om te vergroten...

Hoe dacht die kameraad van je dan dat hij de speed binnen zou krijgen als hij door het buisje gaat blazen? :confused:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Daar bedoelen ze denk ik mee dat hij het buisje aan zn neus zet en perongeluk via het neusgat uitademt, heb ik er ook al meerderen uit zien halen. :wave:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik word er steeds handiger in hoor :grin: Ideaal zijn mijn haarspeldjes om de speed vanuit het zakje op het weegschaaltje friemelen. Maar wel altijd jammer als je er te lang over doet en het weegschaaltje valt uit.. Alles weer terug en opnieuw beginnen..

En voor de goede orde heb ik nog nooit gesnoven! Paar keer pep alleen in bommetjes gedaan. Eerste keer snuiven bewaar ik voor eerste keer coke, en dat roep ik al twee jaar, en het is er nog steeds niet van gekomen. Ach ja alles op z'n tijd.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar gezien jouw geestelijke situatie zou ik daar ook nog niet mee beginnen toch? Laat het echte boor en snuif werk maar aan de professionals over hier. :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
leipebaviaan zei:
boor en snuif werk
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
leipebaviaan zei:
Laat het echte boor en snuif werk maar aan de professionals over hier.
Klik om te vergroten...

:wave:

Even het slijmvlies van nieuw stucwerk voorzien? :tearsofjoy:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Liever bommen werpen, na een lijntje van dit ______ formaat gaat men neus al aardig brak...

leipebaviaan zei:
het echte boor en snuif werk
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
leipebaviaan zei:
Maar gezien jouw geestelijke situatie zou ik daar ook nog niet mee beginnen toch? Laat het echte boor en snuif werk maar aan de professionals over hier. :grin:
Klik om te vergroten...
Hahaha true. Al was mijn plan ook niet om daar ooit een professional in te worden :wink: Mijn neus blijft voorlopig nog even maagd.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goedemiddag!

Ik laat ALTIJD mijn pep testen.
Jammer genoeg wordt ik elke keer weer teleurgesteld met +/- 40%
Ik zou deze wel willen zuiveren, maar ik ben hier zéér onhandig in. :flushed:
Ik weet dat ik beter een andere dealer pak dan, maar er is er verlopig maar eentje in de buurt.
De andere zijn een beetje onvoorzichtig geweest.
Ik hoor dat de meeste +70% hebben.

Maar die 30% is nu wel bijna het dubbele.
Maar is dit dan ook echt merkbaar in ''effect''?
Want dit zou eigenlijk verklaren hoezo de effecten die op dit forum worden beschreven in trip reports niet echt overeenkomen met mijn ervaring.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan verderhelpen!
Alvast bedankt! :wave:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het voornaamste is dat je gewoon een stuk minder hoeft te snuiven en geen extra versnijdingsmiddelen binnen krijgt. Als je pep bijvoorbeeld versneden is met cafeïne zul je wel merken dat pure speed veel "cleaner" aanvoelt. Als het versneden is met een zoetstof denk ik niet dat je erg veel verschil zult merken. :wink:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
Het voornaamste is dat je gewoon een stuk minder hoeft te snuiven en geen extra versnijdingsmiddelen binnen krijgt. Als je pep bijvoorbeeld versneden is met cafeïne zul je wel merken dat pure speed veel "cleaner" aanvoelt. Als het versneden is met een zoetstof denk ik niet dat je erg veel verschil zult merken. :wink:
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie, is er een handleiding hoe ik het kan schoon maken?
Ik had iets gehoord over aceton, maar is dit veilig?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."