Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje

Vraagje

69 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Natuurlijk is de 1 ste keuze de beste optie..maar ja dan moet ik ook ne jongen kunnen krijgen waar ik samen en relatie mee wil hebben..maar die ik wil kan ik toch niet krijgen volgens mij..is getrouwd..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
bobsacamano zei:
Je typt in ieder geval nog ok.
Klik om te vergroten...
Vrij snel waarschijnlijk :P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het leven zonder is niet slecht maar ergens ben ik dan boos ivm situatie en omdat hij getrouwd is en zijn gezin toch niet in de steek laat..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
lijkt me ook een stuk eerlijker tegenover de kerel. vertellen dat je verslaafd bent zal niet helpen, maar een relatie aangaan met "verborgen gebreken" lijkt me ook vrij stressvol voor jullie allebei.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat doen jullie als jullie te veel speed hebbe genomen op werk.?om het doen te verminderen.?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet het antwoord waarop je zit te wachten natuurlijk, maar er zijn eigenlijk geen manieren om speed echt uit te laten werken. Counteren met andere middelen lijkt me op dit moment al helemaal geen goed plan en kan ik je alleen maar afraden.

Het zou iets sneller (maar zeker niet veel sneller; verwacht geen spectaculaire resultaten) moeten uitwerken door wat vitamine C binnen te krijgen en door wat cola te drinken. Door cola wordt je urine wat zuurder en zou de amfetamine iets sneller uitgescheiden moeten kunnen worden. Dit werkt niet met bijvoorbeeld sinaasappelsap omdat die zuren veel beter geneutraliseerd worden door je lichaam. Vitamine C zou de amfetamine wat sneller af moeten breken en ook wat sneller uit moeten scheiden als ik goed zit. Heel veel cola en heel veel vitamine C heeft ook niet echt zin eigenlijk. Eigenlijk denk ik dat je hier niets aan hebt, maar veel kwaad kan het ook niet natuurlijk. :rolleyes:

Succes met je werkdag doorkomen in ieder geval en probeer het probleem bij de oorzaak aan te pakken, zou ik zeggen. :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik doe niet aan teveel speed nemen op mijn werk. :wink:

Gewoon uitzitten lijkt me.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kunt het beste zorgen dat je goed beseft dat je stom geweest bent. Hopelijk zien je leidinggevenden het niet en kost het je niet je baan dus. Leer ervan en gebruik gewoon geen speed meer op je werk...

Sneller laten uitwerken kan niet
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja maar gebruik bommetjes op werk snuive ja is moeilijk vind ik daar..dan gebeurt dat je teveel binne hebt he..vroeger gebruikte ik niks op werk ma das allemaal veranderd door iets in men leven..ja en leiding gevende mogen vermoede hebbe maar kunne in principe niks doen..tenzij dat ze iets vinden natuurlijk..
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je typt in ieder geval nog ok.

lotske1984- zei:
Ja maar gebruik bommetjes op werk snuive ja is moeilijk vind ik daar..dan gebeurt dat je teveel binne heb he..vroeger gebruikte ik niks op werk ma das allemaal veranderd daar iets in men leven..ja en leiding gevende mogen vermoede hebbe maar kunne inprinciepe niks doen..tenzij dat ze iets vinden natuurlijk..
Klik om te vergroten...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@bob haha amaai.. :tearsofjoy: heb het veranderd.. :)
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vol schrijf fouten.. :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leek wel Arabisch :grin:
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beter helemaal geen speed op het werk. Weet niet wat voor werk je verricht? Maar dat kan best gevaarlijk zijn.

Mocht je toch teveel gebruikt hebben. Ja lekker uitzitten. Mij helpt wat eten icm vitaminen altijd om me wat "nuchterder"te voelen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja vroeger deed ik dat niet op werk maar dan dronk ik serieus veel red bull..drink nu bijna geen red bull meer maar gebruik wel op werk..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toen ik vroeger in ploegsysteem werkte en vermoeid was gebruikte ik altijd een koffielepel natuurlijke suikers vanuit de "kruidenshop" waar ze ook proteineshakes enzo verkopen. Mijn eerste uur ging goed vlot :-P

Als je teveel pep op hebt is uitzitten de enige optie. Gewoon bezig blijven op het werk dan merk je het minder van jezelf. Raad het toch af op het werk te gebruiken, ooit kom je toch in een ranzige dip van vermoeidheid en depressie?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja vermoeidheid de laatste tijd is hard..werkdruk onzettend hoog..maar zou terug betere binne kort.. :rock:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
lotske1984- zei:
maar zou terug betere binne kort.. :rock:
Klik om te vergroten...
leipebaviaan zei:
Leek wel Arabisch :grin:
Klik om te vergroten...
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haar schrijfstijl laat in ieder geval veel ruimte over voor eigen interpretatie. :sunglasses:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
lotske1984- zei:
Ja vermoeidheid de laatste tijd is hard..:
Klik om te vergroten...
Je snapt dat dat ook grotendeels veroorzaakt wordt door amfetaminegebruik? Zo blijf je dweilen met de kraan open. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."