Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje

Vraagje

69 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#1
lotske1984- zei:
En heb geen zin om terug 6-7 red bulls te drinken..
Klik om te vergroten...

Je kan altijd aan 1 van je flutdealertjes vragen of ze wat caffeïne overhebben dan snuif je dat toch gewoon :tearsofjoy:

Niemand hoeft je te vertellen dat als je elke dag pep gebruikt je levenskwaliteit drastisch achteruit gaat. In het begin verzet je meer werk en lijkt het alsof je alles aankan, maar na x aantal tijd kan je nog evenveel onderinvloed dan je vroeger nuchter kon. Maar dan is het toch al telaat :rolleyes:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
lotske1984- zei:
Als je minder hard moet werken dan word je toch minder snel moe..maar zal ook wel aan de kwaliteit van de pep liggen..op werk geen pep nemen ga moeilijk worden..en heb geen zin om terug 6-7 red bulls te drinken..
Klik om te vergroten...

ik vraag me af hoe je collega's met de werkdruk omgaan. als je helemaal gewend bent aan de hele da elke dag snuiven wordt je alleen maar gaar, of je het nu blijft doen, of je ermee stopt, allebei gaar.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ooscaar zei:
lotske1984- zei:
maar zou terug betere binne kort.. :rock:
Klik om te vergroten...
leipebaviaan zei:
Leek wel Arabisch :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Man meer aan de lijn waar ik werk bedoel ik..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tsja op de korte termijn lijkt dit het beste, maar de vermoeidheid zal alleen maar erger worden en daarnaast kun je rekenen op een flinke lijst andere klachten (zowel geestelijk als lichamelijk). Een lichaam is niet gebouwd op dagelijks speedgebruik en je zult er dan ook alleen maar meer last van gaan krijgen. 6 of 7 red bulls is ook niet de oplossing.

Heb je wel eens nagedacht over afkicken?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aan hoge doseringen cafeïne zitten anders ook aardige risico's hoor, dat wil je ook liever niet. :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
6 of 7 red bulls is ook niet de oplossing.
Klik om te vergroten...

Fool zei:
Aan hoge doseringen cafeïne zitten anders ook aardige risico's hoor, dat wil je ook liever niet.
Klik om te vergroten...

Is dat niet wat smartie zegt?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik licht het gewoon nog verder toe? :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Okee dat mag :tongueout:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Ik licht het gewoon nog verder toe? :P
Klik om te vergroten...

Nee je herhaalt mijn statement in andere woorden :P

Maargoed ik vraag me af:

SmartieAndMe zei:
Heb je wel eens nagedacht over afkicken?
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nouja, er zit een verschil tussen 'niet de oplossing zijn' en 'slecht voor je zijn', maar dit is echt een zinloze discussie verder. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."