#1
lijkt me ook een stuk eerlijker tegenover de kerel. vertellen dat je verslaafd bent zal niet helpen, maar een relatie aangaan met "verborgen gebreken" lijkt me ook vrij stressvol voor jullie allebei.
Je snapt dat dat ook grotendeels veroorzaakt wordt door amfetaminegebruik? Zo blijf je dweilen met de kraan open.lotske1984- zei:Ja vermoeidheid de laatste tijd is hard..:
lotske1984- zei:Ja vermoeidheid de laatste tijd is hard..werkdruk onzettend hoog..maar zou terug betere binne kort..![]()
lotske1984- zei:En heb geen zin om terug 6-7 red bulls te drinken..

lotske1984- zei:Als je minder hard moet werken dan word je toch minder snel moe..maar zal ook wel aan de kwaliteit van de pep liggen..op werk geen pep nemen ga moeilijk worden..en heb geen zin om terug 6-7 red bulls te drinken..
Man meer aan de lijn waar ik werk bedoel ik..ooscaar zei:lotske1984- zei:maar zou terug betere binne kort..
leipebaviaan zei:Leek wel Arabisch![]()
SmartieAndMe zei:6 of 7 red bulls is ook niet de oplossing.
Fool zei:Aan hoge doseringen cafeïne zitten anders ook aardige risico's hoor, dat wil je ook liever niet.
Fool zei:Ik licht het gewoon nog verder toe? :P
SmartieAndMe zei:Heb je wel eens nagedacht over afkicken?
Nee en lijntje is gezonder..Fool zei:Aan hoge doseringen cafeïne zitten anders ook aardige risico's hoor, dat wil je ook liever niet. :P
Als ik wil kan ik er mee stoppen met speed ben ik al genoeg op getraind geweest in mijn verlede..SmartieAndMe zei:Mijn vraag wordt ontweken![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."