Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje

Vraagje

69 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Natuurlijk is de 1 ste keuze de beste optie..maar ja dan moet ik ook ne jongen kunnen krijgen waar ik samen en relatie mee wil hebben..maar die ik wil kan ik toch niet krijgen volgens mij..is getrouwd..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het leven zonder is niet slecht maar ergens ben ik dan boos ivm situatie en omdat hij getrouwd is en zijn gezin toch niet in de steek laat..
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind indeedaad ook dat je eerst je leven op een rijtje moet hebben voor je een relatie aankan.
Hoe kan je iemand anders gelukkig maken als je zelf niet 100% gelukkig bent...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat doen jullie als jullie te veel speed hebbe genomen op werk.?om het doen te verminderen.?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet het antwoord waarop je zit te wachten natuurlijk, maar er zijn eigenlijk geen manieren om speed echt uit te laten werken. Counteren met andere middelen lijkt me op dit moment al helemaal geen goed plan en kan ik je alleen maar afraden.

Het zou iets sneller (maar zeker niet veel sneller; verwacht geen spectaculaire resultaten) moeten uitwerken door wat vitamine C binnen te krijgen en door wat cola te drinken. Door cola wordt je urine wat zuurder en zou de amfetamine iets sneller uitgescheiden moeten kunnen worden. Dit werkt niet met bijvoorbeeld sinaasappelsap omdat die zuren veel beter geneutraliseerd worden door je lichaam. Vitamine C zou de amfetamine wat sneller af moeten breken en ook wat sneller uit moeten scheiden als ik goed zit. Heel veel cola en heel veel vitamine C heeft ook niet echt zin eigenlijk. Eigenlijk denk ik dat je hier niets aan hebt, maar veel kwaad kan het ook niet natuurlijk. :rolleyes:

Succes met je werkdag doorkomen in ieder geval en probeer het probleem bij de oorzaak aan te pakken, zou ik zeggen. :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik doe niet aan teveel speed nemen op mijn werk. :wink:

Gewoon uitzitten lijkt me.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kunt het beste zorgen dat je goed beseft dat je stom geweest bent. Hopelijk zien je leidinggevenden het niet en kost het je niet je baan dus. Leer ervan en gebruik gewoon geen speed meer op je werk...

Sneller laten uitwerken kan niet
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja maar gebruik bommetjes op werk snuive ja is moeilijk vind ik daar..dan gebeurt dat je teveel binne hebt he..vroeger gebruikte ik niks op werk ma das allemaal veranderd door iets in men leven..ja en leiding gevende mogen vermoede hebbe maar kunne in principe niks doen..tenzij dat ze iets vinden natuurlijk..
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je typt in ieder geval nog ok.

lotske1984- zei:
Ja maar gebruik bommetjes op werk snuive ja is moeilijk vind ik daar..dan gebeurt dat je teveel binne heb he..vroeger gebruikte ik niks op werk ma das allemaal veranderd daar iets in men leven..ja en leiding gevende mogen vermoede hebbe maar kunne inprinciepe niks doen..tenzij dat ze iets vinden natuurlijk..
Klik om te vergroten...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@bob haha amaai.. :tearsofjoy: heb het veranderd.. :)
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Vol schrijf fouten.. :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leek wel Arabisch :grin:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
LoveQuality zei:
Ik vind indeedaad ook dat je eerst je leven op een rijtje moet hebben voor je een relatie aankan.
Hoe kan je iemand anders gelukkig maken als je zelf niet 100% gelukkig bent...
Klik om te vergroten...
Ja daar heb je gelijk in..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je er iets aan wilt doen, moet je denk ik ook wat meer op de lange termijn proberen te denken in plaats van op de korte termijn. Tuurlijk is het op de korte termijn chiller om flink door te snuiven op de pep, maar als je er mee kapt weet je dat je later daar toch echt blij mee zult zijn. En dan niet een dagje of een weekje blij, maar gewoon een tevredenere staat de rest van je leven.

En misschien moet je niet steeds zo fixeren op die jongen, dingen zijn nou eenmaal anders gelopen en ik zou niet je hele leven af laten hangen van wat hij doet. Laat hem los, stop met speed (eventueel met professionele hulp) en probeer het een en ander te doen om nieuwe mensen te leren kennen. Vroeg of laat ontmoet je echt wel een nieuwe leuke jongen. Er zijn er meer dan die ene namelijk.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ooscaar zei:
Als je er iets aan wilt doen, moet je denk ik ook wat meer op de lange termijn proberen te denken in plaats van op de korte termijn. Tuurlijk is het op de korte termijn chiller om flink door te snuiven op de pep, maar als je er mee kapt weet je dat je later daar toch echt blij mee zult zijn. En dan niet een dagje of een weekje blij, maar gewoon een tevredenere staat de rest van je leven.

En misschien moet je niet steeds zo fixeren op die jongen, dingen zijn nou eenmaal anders gelopen en ik zou niet je hele leven af laten hangen van wat hij doet. Laat hem los, stop met speed (eventueel met professionele hulp) en probeer het een en ander te doen om nieuwe mensen te leren kennen. Vroeg of laat ontmoet je echt wel een nieuwe leuke jongen. Er zijn er meer dan die ene namelijk.
Klik om te vergroten...
Moet gene andere hebben..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
En precies zo kom je er dus nooit :rolleyes:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
hoe meer des te beter toch?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
MeejheM zei:
hoe meer des te beter toch?
Klik om te vergroten...
Ben content mee 1 ne..als je voor iemand gaat ga je ervoor..mensen die sex kunnen hebbe zonder gevoelens die zullen wel content zijn met hoe meer des te beter..zo ben ik niet..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
netjes van je. maar hij is getrouwd met een gezin. ik weet niet hou je daar een mouw aan wilt passen. 'alles kan kapot' zeggen we hier, maar dat is niet netjes bedoeld.

succes in elk geval. ik hoop dat je er een mooie wending aan weet te geven. klinkt vrij ingewikkeld als ik het zo lees.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#20
lijkt me ook een stuk eerlijker tegenover de kerel. vertellen dat je verslaafd bent zal niet helpen, maar een relatie aangaan met "verborgen gebreken" lijkt me ook vrij stressvol voor jullie allebei.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."