#1
Natuurlijk is de 1 ste keuze de beste optie..maar ja dan moet ik ook ne jongen kunnen krijgen waar ik samen en relatie mee wil hebben..maar die ik wil kan ik toch niet krijgen volgens mij..is getrouwd..
lotske1984- zei:Ja maar gebruik bommetjes op werk snuive ja is moeilijk vind ik daar..dan gebeurt dat je teveel binne heb he..vroeger gebruikte ik niks op werk ma das allemaal veranderd daar iets in men leven..ja en leiding gevende mogen vermoede hebbe maar kunne inprinciepe niks doen..tenzij dat ze iets vinden natuurlijk..
Ja daar heb je gelijk in..LoveQuality zei:Ik vind indeedaad ook dat je eerst je leven op een rijtje moet hebben voor je een relatie aankan.
Hoe kan je iemand anders gelukkig maken als je zelf niet 100% gelukkig bent...
Moet gene andere hebben..ooscaar zei:Als je er iets aan wilt doen, moet je denk ik ook wat meer op de lange termijn proberen te denken in plaats van op de korte termijn. Tuurlijk is het op de korte termijn chiller om flink door te snuiven op de pep, maar als je er mee kapt weet je dat je later daar toch echt blij mee zult zijn. En dan niet een dagje of een weekje blij, maar gewoon een tevredenere staat de rest van je leven.
En misschien moet je niet steeds zo fixeren op die jongen, dingen zijn nou eenmaal anders gelopen en ik zou niet je hele leven af laten hangen van wat hij doet. Laat hem los, stop met speed (eventueel met professionele hulp) en probeer het een en ander te doen om nieuwe mensen te leren kennen. Vroeg of laat ontmoet je echt wel een nieuwe leuke jongen. Er zijn er meer dan die ene namelijk.

Ben content mee 1 ne..als je voor iemand gaat ga je ervoor..mensen die sex kunnen hebbe zonder gevoelens die zullen wel content zijn met hoe meer des te beter..zo ben ik niet..MeejheM zei:hoe meer des te beter toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."