Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEten terwijl onder invloed van Speed

Eten terwijl onder invloed van Speed

42 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ge niet meer met de pot mee-eet, is het zo gebeurt met je zei m'n oma altijd.
Eten is goed(vooral) onder pep!
Boerenkool, goed gevulde soepen, fruit-smoothie's en pasta's gaan d'r wel in
Je voelt je daarna ook een stuk beter! Misselijkheid en duizeligheid gaan weg en ik heb het gevoel dat dan de pep weer goed begint te werken
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flunitrazespeed zei:
Ja zal dan wel
Als ik nu die avatar eens werkende kon krijgen..any thoughts mr moderator?
Klik om te vergroten...
Als je doet wat er staat werkt het meestal wel.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
Als je doet wat er staat werkt het meestal wel.
Klik om te vergroten...

:stoned:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eten onder/na pep is de bom, zeker als je dat lege gevoel in je maag hebt, dat het bijna pijn doet.
Maar makkelijk is anders. Vaak eet ik soep of kruidkoek met veel sojamelk of ander vocht. Als ik xtc op heb maak ik pompoensoep, met gepureerde groenten. Dat is een genot! Eten dat makkelijk weg te krijgen is ftw! :rock:
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind eten echt vreselijk onder invloed!
Er zijn maar een paar dingen wat ik weg krijg.
soep pasta etc.
maar er is 1 ding wat ik gewoon echt lekker vind!
en geloof het of niet maar dat zijn kiwi's! :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik eet eigenlijk altijd wel iets van een soepie of vla ofzo
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beanhead zei:
Trouwens heeft iemand ook last van echt verschrikkelijke pijn boven in je mond als je iets eet? Ik had daar eventjes last van maar daarna ging het wel over, deed echt wel fucking veel pijn.
Klik om te vergroten...

Jep,ook wel eens last van. Moet ergens een topic over ronddwalen hier.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Guapo Temudgin zei:
en geloof het of niet maar dat zijn kiwi's! :grin:
Klik om te vergroten...
Die doen vaak op zo'n moment pijn aan mn tong, maar omdat het vitamine bommen zijn eet ik ze toch. Ze werken altijd goed :grin:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#9
Beanhead zei:
Trouwens heeft iemand ook last van echt verschrikkelijke pijn boven in je mond als je iets eet? Ik had daar eventjes last van maar daarna ging het wel over, deed echt wel fucking veel pijn.
Klik om te vergroten...


Helemaal, ik dacht al dat ik de enige was. Dit duurt wel even maar blijft dan wel weg?
Zo ergens op je gemelte- achteraan bovenaan. Enorm vervelend! Ik kan dan echt niets eten. Iemand weet hoe dit komt?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
NorthernLightBE zei:
Beanhead zei:
Trouwens heeft iemand ook last van echt verschrikkelijke pijn boven in je mond als je iets eet? Ik had daar eventjes last van maar daarna ging het wel over, deed echt wel fucking veel pijn.
Klik om te vergroten...


Helemaal, ik dacht al dat ik de enige was. Dit duurt wel even maar blijft dan wel weg?
Zo ergens op je gemelte- achteraan bovenaan. Enorm vervelend! Ik kan dan echt niets eten. Iemand weet hoe dit komt?
Klik om te vergroten...

Ja, dat. Was echt enorm frustrerend deed effectief pijn als iets het nog maar aanraakte maar het was ook snel weer verdwenen dus boeie.

Heb wel zin in pep :rock:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met pep eten is niet zo een probleem. Maar dit weekend mijn hele tong naar de verdommenis geholpen door het bijten en zuigen op mijn tong :openmouth: ........Dan wordt eten wel wat lastiger :rolleyes:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Smoothies en boerenkool !
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fruit is het enige wat ik door mn strot krijg tijdens mn drugsgebruik.. :sunglasses:
g
gekkewous90Lid
01-01-2024, 00:00
#14
nou ik vreet alleen maar meer als ik speed heb gehad net zo met pillen en mdma vreet ik ook me kasten leeg kan aan mij liggen hoor maar boeit me niet wat mensen er van denken :tearsofjoy: :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
gekkewous90 zei:
nou ik vreet alleen maar meer als ik speed heb gehad net zo met pillen en mdma vreet ik ook me kasten leeg kan aan mij liggen hoor maar boeit me niet wat mensen er van denken :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

interressante manier om je voor te stellen, maar krijg je echt vreetneiging van speed?
v
voxy93Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij speed gebruik kan ik ook altijd gewoon normaal eten erg vreemd dus je bent zoiezo niet de enige! Gister nog rauwe andijvie met aardappels en een speklap. Het leek wel of ik meer dan normaal eet bij speed gebruik.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik krijg juist enorm honger van speed
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
je hebt van die blikken maaltijdsoep van een bekende nerderlandse leverancier, dat spul vind ik prima weg te krijgen, en het is net sportdrank met nog wat extra vitamientjes en andere nuttige voedingsstoffen.

dat bevalt me de laatste tijd erg goed, maar ander eten is bij mij ook niet zo'n probleem, als het maar vloeibaar of smeuig is. vla en andere zuivel zijn ook super, denk aan een drinkontbijtje of hoe ze dat spul noemen om de hoofdprijs te vragen voor yoghurt.

droge dingen als broodjes enzo zijn aan mij niet besteed als ik onder invloed ben, en lang kauwen hou ik ook niet van.

ik bedenk net dat dat eigenlijk altijd wel geld voor mij, ook zonder druks. je kan er altijd nog fritesaus overheen mikken...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Trouwens heeft iemand ook last van echt verschrikkelijke pijn boven in je mond als je iets eet? Ik had daar eventjes last van maar daarna ging het wel over, deed echt wel fucking veel pijn.
d
dookmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
wat ook goed schijnt te werken zijn die proteineshakes voor fitness.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."