#1
Als ge niet meer met de pot mee-eet, is het zo gebeurt met je zei m'n oma altijd.
Eten is goed(vooral) onder pep!
Boerenkool, goed gevulde soepen, fruit-smoothie's en pasta's gaan d'r wel in
Je voelt je daarna ook een stuk beter! Misselijkheid en duizeligheid gaan weg en ik heb het gevoel dat dan de pep weer goed begint te werken
Eten is goed(vooral) onder pep!
Boerenkool, goed gevulde soepen, fruit-smoothie's en pasta's gaan d'r wel in
Je voelt je daarna ook een stuk beter! Misselijkheid en duizeligheid gaan weg en ik heb het gevoel dat dan de pep weer goed begint te werken


