#1
Beanhead zei:Trouwens heeft iemand ook last van echt verschrikkelijke pijn boven in je mond als je iets eet? Ik had daar eventjes last van maar daarna ging het wel over, deed echt wel fucking veel pijn.
Jep,ook wel eens last van. Moet ergens een topic over ronddwalen hier.


