#1
Zijn er hier mensen als ze vliegvakantie maken toch iets meenemen speed ofzo.?
Susanne zei:Het schijnt wel dat nederlandse gevangenissen chill zijn en dat je bovendien gratis ghb krijgt als je zegt dat je verslaafd bent.
kokosmakroon900 zei:Susanne zei:Het schijnt wel dat nederlandse gevangenissen chill zijn en dat je bovendien gratis ghb krijgt als je zegt dat je verslaafd bent.
Echter als je op het vliegveld bij je vakantie bestemming (ik noem een dubai, mexico, of colombia) gepakt wordt met speed, dan moet je elke dag vechten voor een handje vol droge rijst.
Ja maar ga maar over 3 gram ofzo..elke jaar al gelukt..spannend..Susanne zei:kokosmakroon900 zei:Susanne zei:Het schijnt wel dat nederlandse gevangenissen chill zijn en dat je bovendien gratis ghb krijgt als je zegt dat je verslaafd bent.
Echter als je op het vliegveld bij je vakantie bestemming (ik noem een dubai, mexico, of colombia) gepakt wordt met speed, dan moet je elke dag vechten voor een handje vol droge rijst.
Ja, maar dat is natuurlijk het risico dat je neemt
Die Nederlandse gevangenissen lijken me anders helemaal niet zo chill, volgens mij is dat echt je reinste onzin, bedacht door mensen die altijd vinden dat straffen e.d. hoger moeten.Susanne zei:Het schijnt wel dat nederlandse gevangenissen chill zijn en dat je bovendien gratis ghb krijgt als je zegt dat je verslaafd bent.
Ga na creta..hahaleipebaviaan zei:Waar ga je heen dan lotske? Neem aan wel binnen de EU zelf? Als je bij de douane net zoals hier in raadselsem praat zullen zij jou er waarschijnlijk wel uitpikken.![]()
lotske1984- zei:Ga na creta..hahaleipebaviaan zei:Waar ga je heen dan lotske? Neem aan wel binnen de EU zelf? Als je bij de douane net zoals hier in raadselsem praat zullen zij jou er waarschijnlijk wel uitpikken.![]()
![]()
Nee ma heb geen zin om daar te liggen slape alle s'nachts wel he..en is wel spannend meenemen..en mss wel beetle moeilijk ja.kokosmakroon900 zei:lotske1984- zei:Ga na creta..hahaleipebaviaan zei:Waar ga je heen dan lotske? Neem aan wel binnen de EU zelf? Als je bij de douane net zoals hier in raadselsem praat zullen zij jou er waarschijnlijk wel uitpikken.![]()
![]()
is het zo lastig voor je om 1 of 2 weekjes geen speed te gebruiken?
lotske1984- zei:Ja maar ga maar over 3 gram ofzo..elke jaar al gelukt..spannend..
lotske1984- zei:Haha wat je hier allemaal leest..
Dat het allemaal niks in zijn eigen is om mee te neme..Susanne zei:lotske1984- zei:Haha wat je hier allemaal leest..
Vertel wat je ervan vindt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."