#1
lotske1984- zei:Ja maar ga maar over 3 gram ofzo..elke jaar al gelukt..spannend..
Maar als je het toch al jaren doet, waarom deel je het nog met ons? Wil je dat we je een idioot vinden ofzo..?
lotske1984- zei:Ja maar ga maar over 3 gram ofzo..elke jaar al gelukt..spannend..
Mag toch vragen of iemand dat nog gedaan heeft.?Susanne zei:lotske1984- zei:Ja maar ga maar over 3 gram ofzo..elke jaar al gelukt..spannend..
Maar als je het toch al jaren doet, waarom deel je het nog met ons? Wil je dat we je een idioot vinden ofzo..?
Heb ik al gezien..maar daar gaat het over kilo's en he..Mindless zei:Misschien een paar keer locked up abroad gaan kijken.
Ik zou het er in ieder geval niet op wagen. Neem gewoon ook eens vakantie van je drugsgebruik.![]()
MeejheM zei:een nederlander is ooit in saudi arabie gepakt met een "leeg" zakje wiet in een broekzak in zn koffer. die heeft er echt gevangenisstraf voor gekregen. het is te lang geleden om de details voor de geest te halen, maar het zakje bevatte milligrammen cannabis. dat noemen we hier een leeg zakje.
nou wil ik de arabische wereld niet gaan vergelijken met kreta, maar ik snap gewoon niet waarom je maar 3 gram mee zou nemen, of je doet het goed, of je laat het uit je hoofd.
denk je dat er geen 3 gram te vinden is op heel kreta?
denk je dat je doodgaat zonder pep?
verwacht je winst te maken of geld te besparen?
hoe arm ben je als je wel op vakantie naar kreta kan, maar daar geen pep kan kopen?
ik snap er niks van, maar een drugshond maakt geen verschil tussen een leeg sealtje en een goed verpakte kilo. wat wil je bereiken of bewijzen.
de voordelen wegen toch totaal niet op tegen de worst-case-scenario. je denkt echt als een junk. met alle respect.... je kan nog beter kijken hoelang de post erover doet en een leuk ansichtkaartje uit antwerpen naar je vakantieadres opsturen.
Susanne zei:Als je je nergens zorgen over maakt, waarom vraag je dan ons advies? En waarom doe je er vervolgens niks mee?
Wie zegt dak nie zonder kan..als ik wil wel..maar ga me daar ook niet ligge vervelen ga ma alleen op reis..Susanne zei:Ik snap eigenlijk ook niet waarom je met het vliegtuig gaat als je niet zonder drugs kan. Je kan ook naar frankrijk om te zonnen, maar dat ben ik.
Ik vraag nie om aandacht..vraag gewoon of er nog mensen zij die da gedaan hebbe..dubbel0seven zei:Ik snap best dat ze drugs mee wilt nemen. Heeft iemand ooit al eens drugs op Kreta gekocht? Ik wel, heb daar familie wonen dus kwam er regelmatig. De kwaliteit daar laat echt te wensen over. Versneden versnijdingsmiddel is nog de term die het meest in de buurt komt van de beschikbare kwaliteit aldaar. En over de prijzen maar niet te spreken.![]()
Alles is daar makkelijk verkrijgbaar. Gewoon wat locals aanspreken.![]()
Kijk wanneer je dit al jaren doet. En het is altijd gelukt. Waarom dan om advies vragen? Snap dat niet helemaal. Kom je Soms aandacht tekort?
Heb zelf wel eens wiet en xtc naar Kreta en vele andere landen gesmokkeld. Gewoon in de toilettas. Nooit aan gehouden of wat. Misschien geluk gehad? Who knows.....
Is dat nu zo en raar vraag wie dat nog gedaan heeft.?Susanne zei:Maar waarom eigenlijk? (ja het mag inderdaad, maar we zijn gewoon benieuwd waarom)
serieus, is dat ook al een vak?Snowblind zei:Ben zelf expert in het smokkelen van drugs...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."