Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp reis gaan vraagje

Op reis gaan vraagje

60 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
lotske1984- zei:
Ja maar ga maar over 3 gram ofzo..elke jaar al gelukt..spannend..
Klik om te vergroten...

Maar als je het toch al jaren doet, waarom deel je het nog met ons? Wil je dat we je een idioot vinden ofzo..?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet je doe lekker als je het al jaren doet. Mijn ervaring deel ik liever neit. Maar je kan bijvoorbeeld wel vragen naar een postbus van het hotel/accommodatie. Dit hebben vrienden van mij ook gedaan met een gram coke. Ze hebben het gewoon opgestuurd onder een andere naam naar de camping waar ze zaten. Daar hebben ze het uit het postvakje gehaald en hoppa geen enkel probleem.

Ook kan je RC's laten bezorgen waar je vakantie viert.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
het zou mij verbazen als er op kreta geen halve politie/duane conventie plaatsvind, wat dacht je van al die bootvluchtelingen enzo.

laat ik het anders stellen, je moet alleen drugs meenemen op vakantie als het doel is om de vakantie mee te betalen.

denk je echt dat je je op kreta hoeft te vervelen? ik ben er 2 keer geweest, en heb me geen uur verveelt. ook geen uur nuchter geweest trouwens...

misschien kan je beter eerst naar sirie en dan de boot pakken, die zijn zo vol dat ze echt niet iedereen kunnen controleren.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien een paar keer locked up abroad gaan kijken.

Ik zou het er in ieder geval niet op wagen. Neem gewoon ook eens vakantie van je drugsgebruik. :wink:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Susanne zei:
lotske1984- zei:
Ja maar ga maar over 3 gram ofzo..elke jaar al gelukt..spannend..
Klik om te vergroten...

Maar als je het toch al jaren doet, waarom deel je het nog met ons? Wil je dat we je een idioot vinden ofzo..?
Klik om te vergroten...
Mag toch vragen of iemand dat nog gedaan heeft.?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Misschien een paar keer locked up abroad gaan kijken.

Ik zou het er in ieder geval niet op wagen. Neem gewoon ook eens vakantie van je drugsgebruik. :wink:
Klik om te vergroten...
Heb ik al gezien..maar daar gaat het over kilo's en he..
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je je nergens zorgen over maakt, waarom vraag je dan ons advies? En waarom doe je er vervolgens niks mee?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
een nederlander is ooit in saudi arabie gepakt met een "leeg" zakje wiet in een broekzak in zn koffer. die heeft er echt gevangenisstraf voor gekregen. het is te lang geleden om de details voor de geest te halen, maar het zakje bevatte milligrammen cannabis. dat noemen we hier een leeg zakje.

nou wil ik de arabische wereld niet gaan vergelijken met kreta, maar ik snap gewoon niet waarom je maar 3 gram mee zou nemen, of je doet het goed, of je laat het uit je hoofd.

denk je dat er geen 3 gram te vinden is op heel kreta?
denk je dat je doodgaat zonder pep?
verwacht je winst te maken of geld te besparen?
hoe arm ben je als je wel op vakantie naar kreta kan, maar daar geen pep kan kopen?
ik snap er niks van, maar een drugshond maakt geen verschil tussen een leeg sealtje en een goed verpakte kilo. wat wil je bereiken of bewijzen.

de voordelen wegen toch totaal niet op tegen de worst-case-scenario. je denkt echt als een junk. met alle respect.... je kan nog beter kijken hoelang de post erover doet en een leuk ansichtkaartje uit antwerpen naar je vakantieadres opsturen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MeejheM zei:
een nederlander is ooit in saudi arabie gepakt met een "leeg" zakje wiet in een broekzak in zn koffer. die heeft er echt gevangenisstraf voor gekregen. het is te lang geleden om de details voor de geest te halen, maar het zakje bevatte milligrammen cannabis. dat noemen we hier een leeg zakje.

nou wil ik de arabische wereld niet gaan vergelijken met kreta, maar ik snap gewoon niet waarom je maar 3 gram mee zou nemen, of je doet het goed, of je laat het uit je hoofd.

denk je dat er geen 3 gram te vinden is op heel kreta?
denk je dat je doodgaat zonder pep?
verwacht je winst te maken of geld te besparen?
hoe arm ben je als je wel op vakantie naar kreta kan, maar daar geen pep kan kopen?
ik snap er niks van, maar een drugshond maakt geen verschil tussen een leeg sealtje en een goed verpakte kilo. wat wil je bereiken of bewijzen.
de voordelen wegen toch totaal niet op tegen de worst-case-scenario. je denkt echt als een junk. met alle respect.... je kan nog beter kijken hoelang de post erover doet en een leuk ansichtkaartje uit antwerpen naar je vakantieadres opsturen.
Klik om te vergroten...

Dat heeft helemaal niks te maken mee geld te verdienen of besparen..en waar zou ik speed kunnen vinden daar lig in een rustig gelegen hotel..daar ga je da nie vinde..mss mee veel sjans..en waarom zou ik meer meenemen..heb ma 3 of 4 nodig..en na hotel opsturen weet mijn kamer nummer niet..en scanners die door je lichaam kunnen kijke bestaat hier in omstreken ook niet..hoef me voor niks zorgen te maken..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Susanne zei:
Als je je nergens zorgen over maakt, waarom vraag je dan ons advies? En waarom doe je er vervolgens niks mee?
Klik om te vergroten...

Mag toch vragen of er nog iemand dat heeft gedaan of nie.?
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zeg niet dat dat niet mag, ik vraag alleen wat het praktisch nut is van je vraag
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik nam altijd enorme hoeveelheden mee op vakantie, wel binnen de schengen groep voornamelijk. leuke aanvulling op je vakantiegeld. ik kan mijn ervaringen hier neerzetten, maar dat is vrij persoonlijk, en ik vermoed dat menigeen mij voor leugenaar neer zou zetten.

slechts voor jezelf meenemen is echt het risico niet waard. nooit. denk je trouwens dat er ter plekke niks te vangen valt?

doe nou ff niet zo dom. dat begint te vervelen, terwijl je zo dom echt niet zal zijn.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik snap best dat ze drugs mee wilt nemen. Heeft iemand ooit al eens drugs op Kreta gekocht? Ik wel, heb daar familie wonen dus kwam er regelmatig. De kwaliteit daar laat echt te wensen over. Versneden versnijdingsmiddel is nog de term die het meest in de buurt komt van de beschikbare kwaliteit aldaar. En over de prijzen maar niet te spreken. :openmouth:
Alles is daar makkelijk verkrijgbaar. Gewoon wat locals aanspreken. :wave:

Kijk wanneer je dit al jaren doet. En het is altijd gelukt. Waarom dan om advies vragen? Snap dat niet helemaal. Kom je Soms aandacht tekort?

Heb zelf wel eens wiet en xtc naar Kreta en vele andere landen gesmokkeld. Gewoon in de toilettas. Nooit aan gehouden of wat. Misschien geluk gehad? Who knows.....
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
de situatie in griekenland is wat vreemd tegenwoordig. ik heb een collega vandaag gesproken die net terug is van het vaste land daar, en die melde dat er erg veel controle is op bepaalde punten.

van kreta zelf weet k niet veel over de huidige situatie, maar het vliegveld daar is niet echt high tech, die in het midden dan, niet de militaire in het oosten.

misschien ken je wel een shitload pep meenemen, als het daar bagger is, ben je zo kwijt, en je hoeft maar zo'n zakkie voor vloeistoffen mee te nemen te regelen. ken je lekker losgaan daarzo met een zak vol pleuro's

beter dan n paar g.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Susanne zei:
Ik snap eigenlijk ook niet waarom je met het vliegtuig gaat als je niet zonder drugs kan. Je kan ook naar frankrijk om te zonnen, maar dat ben ik.
Klik om te vergroten...
Wie zegt dak nie zonder kan..als ik wil wel..maar ga me daar ook niet ligge vervelen ga ma alleen op reis..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
dubbel0seven zei:
Ik snap best dat ze drugs mee wilt nemen. Heeft iemand ooit al eens drugs op Kreta gekocht? Ik wel, heb daar familie wonen dus kwam er regelmatig. De kwaliteit daar laat echt te wensen over. Versneden versnijdingsmiddel is nog de term die het meest in de buurt komt van de beschikbare kwaliteit aldaar. En over de prijzen maar niet te spreken. :openmouth:
Alles is daar makkelijk verkrijgbaar. Gewoon wat locals aanspreken. :wave:

Kijk wanneer je dit al jaren doet. En het is altijd gelukt. Waarom dan om advies vragen? Snap dat niet helemaal. Kom je Soms aandacht tekort?

Heb zelf wel eens wiet en xtc naar Kreta en vele andere landen gesmokkeld. Gewoon in de toilettas. Nooit aan gehouden of wat. Misschien geluk gehad? Who knows.....
Klik om te vergroten...
Ik vraag nie om aandacht..vraag gewoon of er nog mensen zij die da gedaan hebbe..
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar waarom eigenlijk? (ja het mag inderdaad, maar we zijn gewoon benieuwd waarom)
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Susanne zei:
Maar waarom eigenlijk? (ja het mag inderdaad, maar we zijn gewoon benieuwd waarom)
Klik om te vergroten...
Is dat nu zo en raar vraag wie dat nog gedaan heeft.?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
betreft dat ook PM's enzo?

edit: vergeef me mijn vermelding over die zakjes voor vloeistoffen gekocht op het vliegveld. zo niet haal ik die en deze alsnog weg.

shit, volgens mij heb ik ook al via de post naar je hotel/verblijfplaats genoemd.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snowblind zei:
Ben zelf expert in het smokkelen van drugs...
Klik om te vergroten...
serieus, is dat ook al een vak?

ik dacht altijd dat dat het bestaansrecht van junkies was...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."