#1
een nederlander is ooit in saudi arabie gepakt met een "leeg" zakje wiet in een broekzak in zn koffer. die heeft er echt gevangenisstraf voor gekregen. het is te lang geleden om de details voor de geest te halen, maar het zakje bevatte milligrammen cannabis. dat noemen we hier een leeg zakje.
nou wil ik de arabische wereld niet gaan vergelijken met kreta, maar ik snap gewoon niet waarom je maar 3 gram mee zou nemen, of je doet het goed, of je laat het uit je hoofd.
denk je dat er geen 3 gram te vinden is op heel kreta?
denk je dat je doodgaat zonder pep?
verwacht je winst te maken of geld te besparen?
hoe arm ben je als je wel op vakantie naar kreta kan, maar daar geen pep kan kopen?
ik snap er niks van, maar een drugshond maakt geen verschil tussen een leeg sealtje en een goed verpakte kilo. wat wil je bereiken of bewijzen.
de voordelen wegen toch totaal niet op tegen de worst-case-scenario. je denkt echt als een junk. met alle respect.... je kan nog beter kijken hoelang de post erover doet en een leuk ansichtkaartje uit antwerpen naar je vakantieadres opsturen.
nou wil ik de arabische wereld niet gaan vergelijken met kreta, maar ik snap gewoon niet waarom je maar 3 gram mee zou nemen, of je doet het goed, of je laat het uit je hoofd.
denk je dat er geen 3 gram te vinden is op heel kreta?
denk je dat je doodgaat zonder pep?
verwacht je winst te maken of geld te besparen?
hoe arm ben je als je wel op vakantie naar kreta kan, maar daar geen pep kan kopen?
ik snap er niks van, maar een drugshond maakt geen verschil tussen een leeg sealtje en een goed verpakte kilo. wat wil je bereiken of bewijzen.
de voordelen wegen toch totaal niet op tegen de worst-case-scenario. je denkt echt als een junk. met alle respect.... je kan nog beter kijken hoelang de post erover doet en een leuk ansichtkaartje uit antwerpen naar je vakantieadres opsturen.