#1
Ik ben benieuwd wat de dokter erover zegt. ![:)]()
spongecola zei:Het rare vind ik dan, waarom krijg ik dan geen krampen van XTC? Aangezien dit ook je spieren op spanning zet... Of spant het in mindere mate dan pep?
Vaak liggen deze incidenten voornamelijk aan dingen zoals jij al zegt het te weinig drinken voor het gebruik, het slecht eten voor/tijdens/na het gebruik of gewoonweg niet fit genoeg zijn en je lichaam te zwaar belasten. Althans, zo zie ik het wel eens in mijn omgeving.ZERO- zei:Heb je wel gedurende de dag ook goed gedronken? Volgens mij kun je gauw kramp krijgen als je spieren niet voldoende vocht krijgen. Dat geldt dan niet voor alleen tijdens het feestje zelf goed drinken maar ook overdag.
Jouw lichaam zal zo blij met jou zijn. Alleen al die hoeveelheden cola...spongecola zei:Ik drink eigenlijk altijd wel goed. Heb 10X cola gehad die avond. 2-3 drankjes bij het voorzitten. Ik heb die avond patat gehad met broodjes shoarma.
Mindless zei:Jouw lichaam zal zo blij met jou zijn. Alleen al die hoeveelheden cola...spongecola zei:Ik drink eigenlijk altijd wel goed. Heb 10X cola gehad die avond. 2-3 drankjes bij het voorzitten. Ik heb die avond patat gehad met broodjes shoarma.
En wat betreft die kramp, dat lijken me duidelijke signalen om geen speed te nemen. Zoals je zegt heb je het alleen hier bij, maakt de reden verder nog uit? Dit doet me een beetje denken aan vrienden van me die 4-fmp hebben genomen en hier verschrikkelijke hoofdpijn van hebben gekregen. In zo'n geval ga je toch niet helemaal uitzoeken waarom je die hoofdpijn had? Het lijkt me duidelijk dat je lichaam dat spul niet in zich wil, dus neem je het gewoon niet nog een keer. Misschien een beetje simpel gedacht, maar ik zou het zelf niet nog een keer nemen met zulke risico's.

spongecola zei:Dan is pep dus vanaf nu verleden tijd voor mij. Nu heb ik nog een vraagje, wat vinden jullie nog meer een goede feest drug? Aangezien ik xtc slechts 1 keer in de 3 maand gebruik. Sos word ik agressief van dus dat heb ik liever niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."