Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpnieuw kramp gekregen van pep.

Opnieuw kramp gekregen van pep.

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja 2C-B is leuk, maar het is wel een tripmiddel dus het is niet hard gaan maar meer spacen. 4-fmp is ook leuk maar kan je hetzelfde probleem geven als pep en verbruikt ook serotonine. Ketamine wordt ook wel eens gebruikt, maar daar word je heel snel heel vaag van en lijkt mij daarom niets voor tijdens het uitgaan. Verder heb je natuurlijk enorm veel andere stimulanten, maar het zou zomaar kunnen dat die je ook weer kramp geven.
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klopt het dat pep uit dextro-amfetamine bestaat en uit levro-amfetamine? Ik had gelezen dat levro-amfetamine amfetamine dus op je lichaam werkt, en dus ook je spieren. Misschien is dit een van de boosdoeners? Iemand enig idee of dit stofje ook in xtc voorkomt? 2-cb wil ik wel eens proberen! Had gelezen dat een lage dosering te vergelijken was met xtc idd. Krijg je er ook trekjes van zoals slingerkaken etc?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
'Pep' bestaat in de nederlandse vorm meestal uit de beide stereoisomeren dextro en levo. ze zeggen weleens een 'racemische mix'.

Als medicijn komt het vaak voor als Dexamphetamine. ik gok vanwege de bijwerkingen, maar ik heb nog nooit alleen levoamphetamine gezien zonder zn rechtsdraaiende variant.

XTC, of liever MDMA zorgt volgens mij ook wel spierspanning, misschien nog meer dan speed.
Je zou kunnen proberen Dexamphetamine tabletten van je adhd neefje te scoren, en kijken of dat geen kramp veroorzaakt.

2cb vind ik niet te vergelijken met MDMA, maar ik vermoed dat je er geen kramp van zal krijgen.


Maar dit is om het probleem heenwerken. in principe zou je amphetamines moeten kunnen gebruiken zonder dat het je kramp oplevert. Je zou toch gewoon speed moeten kunnen gebruiken net als ieder ander?

3-4 puntjes ongeteste speed is natuurlijk geen exacte dosis, maar het klinkt niet overdreven. als mdma wel gaat kun je het misschien beter daarbij houden. er is zoveel, dat je 1 drug wel kan missen toch? als ik jou was zou ik toch willen weten waarom je lijf anders reageert op speed da andere mensen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MeejheM zei:
en in de totale 24 uur ervoor?
Klik om te vergroten...
Dit. Je omschrijft nu alleen de avond zelf. Maar het is belangrijk dat je de hele dag/avond ervoor goed eet en voldoende drinkt. Zelf zorg ik altijd een hele week vantevoren dat ik echt gezond eet & drink en voldoende slaap krijg. De week erna trouwens ook.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
spongecola zei:
Toch begon mijn been te tintelen, eerst deed ik er niet wat op uit maar later werd het getintel erger.
Klik om te vergroten...
Om te beginnen werkt pep (doseringsgewijs gezien, komende van affinities.php, er staat een uitleg boven waarmee je waardes kunt interpreteren) veel sterker op norepinefrine-deel van je zenuwstelsel, dat wil zeggen dat je, zoals Psycedelibee al zei, gewoonweg sneller strak staat, effectief houd dit in dat je spieren strakker gaan staan en dat je bloedvaten smaller worden(hogere bloeddruk).. Toch vind ik het wel als een goede waarschuwing klinken wat je nu zegt, tintelende ledenmaten lijken me niet iets op te gaan negeren, helemaal niet als je aan de drugs zit. Voelde het alsof je te lang op je arm hebt geslapen of je arm zo in de lucht houd dat je de toevoer bloed (deels) afsluit?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan is het dus best een aardig idee om daarmee naar de huisarts te gaan, ongeacht je volgende drugsplannen.
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja zo voelde die tintelingen dus in mijn kuit. Het begon eerst met een beetje maar het werd al erg snel meer. Toen ben ik zo snel mogelijk gaan zitten. Ik heb ook last van gevoelloze / tintelende kuiten als ik heb gedronken en dan een avond flink feest. Alleen dit slaat zich niet over naar kramp
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan ga ik ermee naar de dokter! Misschien dat m'n bloedvaten wat nauw zijn in de linker kuit? Ik heb dit gevoel namelijk nooit in de rechter.. Krampen zijn ook bijde keren in de kuit geweest en 1 keer in de duim.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
MeejheM zei:
en in de totale 24 uur ervoor?
Klik om te vergroten...
Dit. Je omschrijft nu alleen de avond zelf. Maar het is belangrijk dat je de hele dag/avond ervoor goed eet en voldoende drinkt. Zelf zorg ik altijd een hele week vantevoren dat ik echt gezond eet & drink en voldoende slaap krijg. De week erna trouwens ook.
Klik om te vergroten...

je kan beter elke dag goed opletten wat je eet en drinkt, dat heeft niks met drugs te maken. ik ben in contact gekomen met een arts die er veel over weet, en ben me nu bewust van de slechte gewoontes, die ik nog steeds heb trouwens...

maar het is onvoorstelbaar wat je dieet voor invloed heeft op bijvoorbeeld je humeur. ik was me daar niet echt van bewust. voor mij echt een openbaring.

ik bedoelde die 24 uur echt om misschien een oorzaak te vinden voor het kramp-probleem.

maar dat snap jij ook wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."