#1
Ja 2C-B is leuk, maar het is wel een tripmiddel dus het is niet hard gaan maar meer spacen. 4-fmp is ook leuk maar kan je hetzelfde probleem geven als pep en verbruikt ook serotonine. Ketamine wordt ook wel eens gebruikt, maar daar word je heel snel heel vaag van en lijkt mij daarom niets voor tijdens het uitgaan. Verder heb je natuurlijk enorm veel andere stimulanten, maar het zou zomaar kunnen dat die je ook weer kramp geven.