#1
Deranged zei:Over flauwekul gesproken. Wat vindt jij hiervan? Ik zie het nut er niet van in en als het echt zou moeten zou gele nog wel gaan maar roze gaat me toch iets te ver. Het idee van roze poeder snuiven doet het hem helemaal niet voor mij. Het liefst heb ik natuurlijk gewoon wit, jeugdsentiment ofzo.![]()
Het is de laatste tijd witte wat de klok slaat. Maar in het begin (10 jaar geleden) was het meestal roze of geel, zie het bezwaar niet......
Verandering van spijs doet eten (snuiven) hehehehe

