Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed meej een kleurke

Speed meej een kleurke

125 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Over flauwekul gesproken. Wat vindt jij hiervan? Ik zie het nut er niet van in en als het echt zou moeten zou gele nog wel gaan maar roze gaat me toch iets te ver. Het idee van roze poeder snuiven doet het hem helemaal niet voor mij. Het liefst heb ik natuurlijk gewoon wit, jeugdsentiment ofzo. :smoke:
Klik om te vergroten...

Het is de laatste tijd witte wat de klok slaat. Maar in het begin (10 jaar geleden) was het meestal roze of geel, zie het bezwaar niet......
Verandering van spijs doet eten (snuiven) hehehehe
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#2
flash kieke zei:
heb vanacht nog een gram pep gekocht(gele)En leg daar een goei grote lijn van wat ik normaal alty gewoon ben.Ik snuif dat op,het deed meer pijn,het gaf je wel energie maar veeeeel minder dan de witte goeie pep dat ik alty heb.En ik had meer zoon gevoel dat ik onder de pillen zat.(en een hevig gevoel)

Dus voor echt wakker te blijven kun je best bijna volledige pure pep kopen,en als je meer wilt spacen dan kun je beter gaan voor de gele of ..pep
Klik om te vergroten...

Heeft er geen reet mee te maken, leg witte pep maar eens op geel papiertje, tijdje laten trekken en viola
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ook wel eens roze pep gehad, de eerste gedachte die in me op kwam was dat zoete snoep poeder dat je vroeger in de jaren 90 had (misschien nu nog wel) in zo'n transparant gekleurd rietje met een dopje erop :P Misschien dan mensen dat nog herinneren :tearsofjoy:
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#4
flash kieke zei:
Als je gekleurde pep hebt,da ga je rapper flashe,en met echt goeie(witte)pep heb je een echt pep gevoel,wat je bij roze,gele,...minder hebt,maar wel bij roze,gele,...ga je meer een flash gevoel hebben.
Klik om te vergroten...

Hoort niet zo te zijn, misschien neem je te weinig? :grin:
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kleur heeft er niets mee te maken. speed is gewoon sterk absorberend.

Als je kristallen hebt, maar dan echt goede brokken danzie je echt de pareltjes water vormen.

nu was het idd zodat vroeger (+-10jaar terug) 1 soort speed kenmerkend was door zen roze kleur. en dat was numero uno. Gewoon eenvorm van marketing zeg maar, want enige wat ze deden was er roze kleurstof in laten trekken.

Nu doet eender wie dat en is kleur al lang geen herkeningspunt meer.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
buzzy zei:
Ik heb ook wel eens roze pep gehad, de eerste gedachte die in me op kwam was dat zoete snoep poeder dat je vroeger in de jaren 90 had (misschien nu nog wel) in zo'n transparant gekleurd rietje met een dopje erop :P Misschien dan mensen dat nog herinneren :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
salmiak heet dat, is er nog steeds overigens, zag het laatst in de snackbar liggen :grin:
S
S ][Nickname][Lid
01-01-2024, 00:00
#7
spliffsnatcher zei:
nu was het idd zodat vroeger (+-10jaar terug) 1 soort speed kenmerkend was door zen roze kleur. en dat was numero uno. Gewoon eenvorm van marketing zeg maar, want enige wat ze deden was er roze kleurstof in laten trekken.
Klik om te vergroten...

ik kan jou verzekeren dat ze dat niet express deden, en dat het geen kleurstof is :wink:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
spliffsnatcher zei:
Kleur heeft er niets mee te maken. speed is gewoon sterk absorberend.

Als je kristallen hebt, maar dan echt goede brokken danzie je echt de pareltjes water vormen.

nu was het idd zodat vroeger (+-10jaar terug) 1 soort speed kenmerkend was door zen roze kleur. en dat was numero uno. Gewoon eenvorm van marketing zeg maar, want enige wat ze deden was er roze kleurstof in laten trekken.

Nu doet eender wie dat en is kleur al lang geen herkeningspunt meer.
Klik om te vergroten...

Ik kwam 10 jaar geleden voor het eerst ook roze pep tegen in NLD,ik herinner me ook dat ie heel sterk was met wel iets ander effect dan de overige varianten pep.Kleurtje zegt normaal niks natuurlijk maar marketing zou idd een goeie zijn om deze toen ff op de markt te droppen.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#9
S ][Nickname][ zei:
spliffsnatcher zei:
nu was het idd zodat vroeger (+-10jaar terug) 1 soort speed kenmerkend was door zen roze kleur. en dat was numero uno. Gewoon eenvorm van marketing zeg maar, want enige wat ze deden was er roze kleurstof in laten trekken.
Klik om te vergroten...

ik kan jou verzekeren dat ze dat niet express deden, en dat het geen kleurstof is :wink:
Klik om te vergroten...

Leg uit..want marketing ligt mij ook voor de hand,nogal riskant om een gangbare pep aan te bieden met een gek kleurtje,voor hetzelfde geld wil niemand hem.

Maar je weet meer? vertel..ben nieuwsgierig.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
cunt zei:
buzzy zei:
Ik heb ook wel eens roze pep gehad, de eerste gedachte die in me op kwam was dat zoete snoep poeder dat je vroeger in de jaren 90 had (misschien nu nog wel) in zo'n transparant gekleurd rietje met een dopje erop :P Misschien dan mensen dat nog herinneren :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
salmiak heet dat, is er nog steeds overigens, zag het laatst in de snackbar liggen :grin:
Klik om te vergroten...

Wat zou zo'n rietje een geweldig opberg ding zijn voor je pep :) even het dopje los je strooit er heel voorzichtig een lijntje mee, andere kant losknippen en je heb meteen een snuifbuissie :grin: maar jongelui ik zal even een lekkere snaak draaien he laterrrrr :wave:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#11
buzzy zei:
cunt zei:
buzzy zei:
Ik heb ook wel eens roze pep gehad, de eerste gedachte die in me op kwam was dat zoete snoep poeder dat je vroeger in de jaren 90 had (misschien nu nog wel) in zo'n transparant gekleurd rietje met een dopje erop :P Misschien dan mensen dat nog herinneren :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
salmiak heet dat, is er nog steeds overigens, zag het laatst in de snackbar liggen :grin:
Klik om te vergroten...

Wat zou zo'n rietje een geweldig opberg ding zijn voor je pep :) even het dopje los je strooit er heel voorzichtig een lijntje mee, andere kant losknippen en je heb meteen een snuifbuissie :grin: maar jongelui ik zal even een lekkere snaak draaien he laterrrrr :wave:
Klik om te vergroten...

Voor pep is toch je sleutel genoeg? ff puntje....hopsakee...
Vind buisje meer voor sos als je echt de tijd er voor neemt en een lekkere dikke legt op bv een spiegel...maarja dan nog,doorgewinterde nemen toch meestal een pasje/munt of sleutelpunt omdat ze op plaatsen verkeren waar je geen atributen bij je kan en wil hebben.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nouja als ik het doe dan doe ik het toch meestal relaxt in me woonkamer op de tafel dus waarom niet meteen een lijntje leggen :) Je hebt er ook nog meer aan :mrgreen:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
1 lijn = meer dan 1 sleutelpuntje :wink:
Dus qua hoeveelheid heb je dr meer aan, ik heb het niet over handiger of wat dan ook :P
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#14
buzzy zei:
Nouja als ik het doe dan doe ik het toch meestal relaxt in me woonkamer op de tafel dus waarom niet meteen een lijntje leggen :) Je hebt er ook nog meer aan :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat komt omdat jij dan op een plaats verkeerd waar je wel je atributen bij de hand hebt,en het leuk vindt om het ritueel uit te voeren want dat is ook leuk.tsjak tsjak schuif schuif zip zip ...daar ligt ie voor jou en die voor mij...shit zeg maar..

Je kan er ook juist minder aan hebben als je vrienden allemaal om je heen zitten met hun rietjes in de aanval.. :grin:

Of ze hebben zelf ook natuurlijk...maar dan nog waarom heb je dr dan meer aan?

Snapnie..?
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#15
buzzy zei:
1 lijn = meer dan 1 sleutelpuntje :wink:
Dus qua hoeveelheid heb je dr meer aan, ik heb het niet over handiger of wat dan ook :P
Klik om te vergroten...

Meestal wel ja,maar je kan op een sleutel ook in de hoogte een flinke berg leggen die overeen komt met een lijn.

Is natuurlijk voor iedereen verschillend hoor,maar van pep hoef ik geen 10 cm dikke lijn in me naze..

Want zelfs al zit je de hele avond op sos met zuipen erbij en je neemt op een gegeven moment een sleutelpunt pep,je komt meteen down van half aangeschoten en sos-strak naar een neutraal gevoel..nuchter...alsof je de avond weer opnieuw moet beginnen door de pep.

Of je moet pep relaxed vinden om hard op te gaan,tsja dan kan je dikke lijnen leggen maar dan zit je wel te tandenknarsen na een uurtje.. :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychonaut1976 zei:
buzzy zei:
1 lijn = meer dan 1 sleutelpuntje :wink:
Dus qua hoeveelheid heb je dr meer aan, ik heb het niet over handiger of wat dan ook :P
Klik om te vergroten...

Meestal wel ja,maar je kan op een sleutel ook in de hoogte een flinke berg leggen die overeen komt met een lijn.

Is natuurlijk voor iedereen verschillend hoor,maar van pep hoef ik geen 10 cm dikke lijn in me naze..

Want zelfs al zit je de hele avond op sos met zuipen erbij en je neemt op een gegeven moment een sleutelpunt pep,je komt meteen down van half aangeschoten en sos-strak naar een neutraal gevoel..nuchter...alsof je de avond weer opnieuw moet beginnen door de pep.t

Of je moet pep relaxed vinden om hard op te gaan,tsja dan kan je dikke lijnen leggen maar dan zit je wel te tandenknarsen na een uurtje.. :grin:
Klik om te vergroten...
:P
tandenknarsen my ass
bij mij toch niet althans...
mdma daarentegen in hoge dosis... :openmouth:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Frisko zei:
Psychonaut1976 zei:
buzzy zei:
1 lijn = meer dan 1 sleutelpuntje :wink:
Dus qua hoeveelheid heb je dr meer aan, ik heb het niet over handiger of wat dan ook :P
Klik om te vergroten...

Meestal wel ja,maar je kan op een sleutel ook in de hoogte een flinke berg leggen die overeen komt met een lijn.

Is natuurlijk voor iedereen verschillend hoor,maar van pep hoef ik geen 10 cm dikke lijn in me naze..

Want zelfs al zit je de hele avond op sos met zuipen erbij en je neemt op een gegeven moment een sleutelpunt pep,je komt meteen down van half aangeschoten en sos-strak naar een neutraal gevoel..nuchter...alsof je de avond weer opnieuw moet beginnen door de pep.t

Of je moet pep relaxed vinden om hard op te gaan,tsja dan kan je dikke lijnen leggen maar dan zit je wel te tandenknarsen na een uurtje.. :grin:
Klik om te vergroten...
:P
tandenknarsen my ass
bij mij toch niet althans...
mdma daarentegen in hoge dosis... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Als je goeie speed hebt en zelfs al een halfje binnen een uur naar binnen kiept op wat voorn manier dan ook ga je tandjeklappen en bekkentrekken door de strakheid.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
mwoa,veel minder erg als vroeger!!
maar ik gebruik wat te veel dus daarmee denks :flushed: :(
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Frisko zei:
mwoa,veel minder erg als vroeger!!
maar ik gebruik wat te veel dus daarmee denks :flushed: :(
Klik om te vergroten...

hehe je zegt het zelf...ppff ben vd kaart zit op lsd nu..
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
whehe,schoon uur om te beginnen toch? :P :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."