Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed meej een kleurke

Speed meej een kleurke

125 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nja geloof ook niet dat de ene kleur voor de ene inname is en de andere kleur voor de andere.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nja heb toch al veel witte spiid had, en denk twee keer gele, en maten van me hebben ook al es hele had, en die vonnek echt wel super goed, khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat...
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb wel eens gehoord over gele terror :smilingimp:
die gast via wie ik altijd pep kreeg had dat ook en dat scheen echt kei en keihard te zijn...

waarschijnlijk gaat het vooral om de suggestie van het kleurtje, van WOOOOOOOW HET IS ROZE IK GA HAAAAAAAAAAARD
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon wit.
Als ik roze speed zou snuiven zou ik het idee hebben dak oogschaduw ofzo aant snuiven ben :confused: .
Hoe kom ut eik dat er verschil in de kleur zit?
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
die keer dat ek gele had, was hij egt super nat, kdroogde hem en hoe droger hij wierd, hoe minder geel et was, maar toe hij helemaal droog was, zat er nog altijd een geel tintje aan

nouja ik blijf er nog altijd bij, gele speed roxxxx :mrgreen:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
testservice.
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#7
flash kieke zei:
ik heb eens 1 keer pasta speed gekocht en het was roos,en voor de rest dat ik is pasta speed heb gekregen was het ook roos.

mss dat het door het vocht verkleurd :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Sexy kleurtje hé :grin: Ik zou alleen maar iets snuiven wat er wit uitziet :P
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
oké, zal ek effe een TL-lamp gaan pletten, en die kun je ook gaan opsnuiven .. is tog ook wit hé :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb gele,witte en roze al gehad,de gele vond ik toch het beste eruit...maar dit is 3j geleden en toen vond ik de speed sowieso al stukken beter als de bucht die je nu krijgt,of het moet aan mn eigen tollerantie liggen!,maar dat denk ik niet,want ben niet zo zeer een speedfanaat,.maar weet iemand als je tollerantie voor pillen omhoog gaat,dit ook automatischerwijze voor speed is AL DAN NIET??

mzzl
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#10
roaren* zei:
nja heb toch al veel witte spiid had, en denk twee keer gele, en maten van me hebben ook al es hele had, en die vonnek echt wel super goed, khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat...
Klik om te vergroten...
Je zegt het eigenlijk zelf al: khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat
Hier is het ook in de omloop kapot gestampte xtc pillen ----> Speed met een kleurtje. Goedkoper :wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#11
roaren* zei:
oké, zal ek effe een TL-lamp gaan pletten, en die kun je ook gaan opsnuiven .. is tog ook wit hé :wink:
Klik om te vergroten...
In Roosendaal is er ook veel speed (tl buizen) in de omloop geweest. Bekende van me had speed gekocht laten drogen en tada tl buis....
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
slipperman zei:
roaren* zei:
nja heb toch al veel witte spiid had, en denk twee keer gele, en maten van me hebben ook al es hele had, en die vonnek echt wel super goed, khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat...
Klik om te vergroten...
Je zegt het eigenlijk zelf al: khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat
Hier is het ook in de omloop kapot gestampte xtc pillen ----> Speed met een kleurtje. Goedkoper :wink:
Klik om te vergroten...
goeie pillen snuiven brand als een ouwehoer in je neus man,pure mdma ook :openmouth: :openmouth: echt goor :(
maar platgestampte pillen...dat ziet/ruikt toch het kleinste kind!!??bwvs...
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
slipperman zei:
roaren* zei:
nja heb toch al veel witte spiid had, en denk twee keer gele, en maten van me hebben ook al es hele had, en die vonnek echt wel super goed, khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat...
Klik om te vergroten...
Je zegt het eigenlijk zelf al: khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat
Hier is het ook in de omloop kapot gestampte xtc pillen ----> Speed met een kleurtje. Goedkoper :wink:
Klik om te vergroten...
goeie pillen snuiven brand als een ouwehoer in je neus man,pure mdma ook :openmouth: :openmouth: echt goor :(
maar platgestampte pillen...dat ziet/ruikt toch het kleinste kind!!??bwvs...
Klik om te vergroten...
Geen idee ik heb alleen xtc gebruikt. Maar ik ken mensen die zijn opgelicht door platgestampte xtc te kopen als speed :grin:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Naja opgelicht, in principe kan je dan zelfs winst maken. Een losse pil kost toch al enkele euro's, en je hebt toch al snel vier, vijf of zes pillen nodig voor een gram.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#15
slipperman zei:
roaren* zei:
nja heb toch al veel witte spiid had, en denk twee keer gele, en maten van me hebben ook al es hele had, en die vonnek echt wel super goed, khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat...
Klik om te vergroten...
Je zegt het eigenlijk zelf al: khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat
Hier is het ook in de omloop kapot gestampte xtc pillen ----> Speed met een kleurtje. Goedkoper :wink:
Klik om te vergroten...

nenee, kweet wel het verschil tussen een pil snuiven en speed hoor :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
slipperman zei:
Frisko zei:
slipperman zei:
roaren* zei:
nja heb toch al veel witte spiid had, en denk twee keer gele, en maten van me hebben ook al es hele had, en die vonnek echt wel super goed, khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat...
Klik om te vergroten...
Je zegt het eigenlijk zelf al: khad zelf een beetje het gevoel dat ek op de pillen zat
Hier is het ook in de omloop kapot gestampte xtc pillen ----> Speed met een kleurtje. Goedkoper :wink:
Klik om te vergroten...
goeie pillen snuiven brand als een ouwehoer in je neus man,pure mdma ook :openmouth: :openmouth: echt goor :(
maar platgestampte pillen...dat ziet/ruikt toch het kleinste kind!!??bwvs...
Klik om te vergroten...
Geen idee ik heb alleen xtc gebruikt. Maar ik ken mensen die zijn opgelicht door platgestampte xtc te kopen als speed :grin:
Klik om te vergroten...
lompe mensen imho dan :)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk dat ze met een kleurstof een 'impurity' te proberen te verbergen. Who knows?
m
missslocaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze speed is de PINK PANTER speed :P en inderdaad een van de beste speed die er is. Maar vaak wordt deze ook geimiteerd door een roze kleurstof!!!! Heb hem zelf gehad en was SUPER maar moeilijk aan te komen. Aan speed wordt vaak een kleurtje gegeven net als xtc pillen ik heb zelfs gehoord van blauwe speed doet mij denken aan de blauwe mitsu's die er helaas niet meer zijn maar zal het zelf niet snel gaan snuiven tis net als paarse aardappels eten denk ik zit tussen de oren
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mac... zei:
Nja heb m ook het liefst witter dan wit. Iedere andere kleur wijst op een ingrediënt wat er niet in hoeft te zitten.
Klik om te vergroten...
In een mooi lapje vlees zit tegenwoordig al kleurstoffen voor dat extra rood :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vorige week zei mijn locale amfetamineboer ineens trots ''ik heb de gele weer'' Wat weer? Dacht ik, ik was juist altijd zo blij dat hij gewoon spierwitte shit had omdat ik dat uit principe het liefst snuif. Ik was blij dat het iig geen roze was maar toch baalde ik er best van. Wit is een neutrale kleur en een perfecte kleur voor poeder om dat je neus ingaaten een ander blij kleurtje eraan toevoegen is echt volkomen zinloos. Tijd teveel? Vraag me echt af waarom fabrikanten dit doen. De enige reden met enige zin die ik kan bedenken is om mensen te misleiden. En soms werkt het, een aantal keer heb ik mensen al horen beweren dat een bepaalde speed ''goed'' was met als enige argument ''hij is geel man''. Ik weet het eigenlijk nog niet eens voor 100% zeker maar ik ben geneigd te zeggen dat de kleur niks met de speed zelf te maken heeft en om een of andere duistere reden bewust aan het hele.gebeuren is toegevoegd. Ergens doet het me wel denken aan die paarse en groene ketchup die er een paar jaar terug was. Daar had ik ook moeite mee als het op m'n hamburger zat ookal smaakte het hetzelfde. De reden daarvan was een ''grapje'', ''een íllegale door de maatschappij gediscrimineerde hard drug'' lijkt me nou niet iets om dergelijke geintjes mee uit te halen. Zit weer ongeloofelijk te ''ouwehoeren'' maar vroeg me af wat nou precies de reden kan zijn van een kleurtoevoeging, hoe onzinnig hij ook is er moet een reden zijn. Is er iemand in de zaal die hier toevallig meer over weet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."