#1
had vandaag roze.. was verder weinigbyzonders aan
Colaiuta zei:tijd terug was ik bij een spuiter en die had een zak van 2 kg speed, en leek alsof er aan de buitenkant allemaal blauwe toelie zat, was goeie pep btw
JewCookie zei:Colaiuta zei:tijd terug was ik bij een spuiter en die had een zak van 2 kg speed, en leek alsof er aan de buitenkant allemaal blauwe toelie zat, was goeie pep btw
als je 2 kg aanschaft mag ik hopen dat het goeie pep is..![]()
regenboogpep wahahahaha een lijn oranje pep voor elk doelpunt dat nederland scoortcaatje zei:flash kieke zei:Maat van mij gaat strax blauwe pep halen.
smurfen pep
regenboog pep:
![]()
ik zou het toch niet moeten hebben.buzzy zei:Speciale WK nak :P



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."