Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed meej een kleurke

Speed meej een kleurke

125 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
c
creaticLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik betwijfel het.

Als de speed droog is krijg je makkelijk ene gram binne, wat verspilling is want met een gram in natte(re) vorm kom je wel wat langer toe.
Van waar zijt gij (ben ok van a'pen)
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#2
creatic zei:
Snuif uw speed maar eens vers op (beetje gedroogd) en laat een deel drogen tot ie echt droog is (bv 24 laten liggen). Snuif die de week erna maar eens op dan zal je wel merken wat het verschil is.
Waar haal jij je spul eigenlijk? (bn namelijk ook van a'pen) Stuur maar PB
Klik om te vergroten...

Een week laten liggen (goed bewaard) moet in principe niks uitmaken. Speed is hartstikke stabiel en de kwaliteit neemt vrijwel niet af als je het goed bewaart.

Het is niet zoals veel zeggen dat je na een week of een maand er niks meer van voelt.
c
creaticLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je vemeld er wel bij dat hij goed bewaard is, waardoor hij waarschijnlijk niet/minder uitdroogt.
Als je hem in een papiertje stopt zul je ook wel merken dat hij niet zo hard 'kickt' dan wanneer je hem in plastic hebt bewaard. Je blijft er natuurlijk altijd iets van voelen.

PS: Dit zijn mijn (en mijn vrienden hun) bevindingen; ik heb hier geen wetenschappelijke uitleg over tegengekomen. Als ik het tegenkom laat ik het wel weten
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar heb je wel gelijk hoor. In een sealtje bewaar je het natuurlijk niet onder de perfecte omstandigheden, dus de kwaliteit zal wel afnemen (door extra warmte, licht, lucht en mogelijk vocht ofzo).

Als je het in een afgesloten zakje in je kast legt, dan zal de kwaliteit niet zo snel afnemen. Als je het echt om het bewaren wilt doen, dan kan je het nog in de vriezer leggen ook.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#5
flash kieke zei:
creatic zei:
Het kleurke heeft inderdaad niets te maken met de kwaliteit. Je kan roze racepep hebben en slechte witte, maar dit kan ook omgekeerd zijn.
De kleur hangt gewoon af van het proces waarmee het gemaakt is (er zijn 1001 processen met verschillende producten).
Volgens mij duid de roze kleur op de aanwezigheid van fosfor tijdens het proces (het rode kopje van ene alumette wordt er afgeschraapt en dan heb je het).
Als men de fosfor er niet goed uitfiltert blijft een roze schijn over, wat geen invloed heeft op kwaliteit.

Over die pasta: Alle speed komt voor in pasta, maar mits dit niet echt snuifbaar is zal je dit ook niet veel zien. Bij speed geld meestal hoe natter, hoe beter, wat ook ineens verklaart waarom de pasta zeer goed is.
Klik om te vergroten...

Als ik speed rechtstreeks van den blok koop,is het natte.
En laat em alty eerst drogen voor ik hem in een zakje doe.

En hoe witter de speed ,hoe beter.
Klik om te vergroten...
wat een bijgeloof toch allemaal .. "hoe blauwer de pil hoe meer mdma" yeahhh right.
c
creaticLid
01-01-2024, 00:00
#6
tis inderdaad wa bijgeloof maar ergens heeft hij wel gelijk in dat 'hoe witter, hoe beter'.
Zoals ik al zei duid de kleur op hoe het is gemaakt en met welke stoffen e, als er niet goed gefilterd is (of ne slechte wash van de pseudo) dan heeft em een kleurke. Is hij wit dan is hij meestal ook zuiverder (minder contaminanten), maar ik geloof niet dat je hier iets van merkt.

Kheb een beetje onderzoek gedaan en blijkt dat speed in vele kleuren voorkomt.

Rood: fosfor
Groen: koper (komt meestal van het reservoir waarin wordt gekookt)
bruin: roest (komt zelden voor)
geel wete ik niet meer
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychonaut1976 zei:
davista zei:
Het rode of gele kleurtje kwam dacht ik door ongereageerd jodium tijdens het kookproces. Maar zoals ze zeggen dat pure methamfetamine spierwit ziet. Heb ik ook nog nooit zo'n goede gehad als die met een oranje achtig kleurtje.
Klik om te vergroten...

Jawel heb nu spierwitte thats the shit.......pure..........
Klik om te vergroten...

meestal is het idd goeie kwaliteit.. maar ook dealers kunnen andere snuifbare 100% witte stoffen vinden om de boel mee te versnijden wees maar nie bang.. :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
JewCookie zei:
Psychonaut1976 zei:
davista zei:
Het rode of gele kleurtje kwam dacht ik door ongereageerd jodium tijdens het kookproces. Maar zoals ze zeggen dat pure methamfetamine spierwit ziet. Heb ik ook nog nooit zo'n goede gehad als die met een oranje achtig kleurtje.
Klik om te vergroten...

Jawel heb nu spierwitte thats the shit.......pure..........
Klik om te vergroten...

meestal is het idd goeie kwaliteit.. maar ook dealers kunnen andere snuifbare 100% witte stoffen vinden om de boel mee te versnijden wees maar nie bang.. :)
Klik om te vergroten...
jah amai nie
ik had in het weekend ook knalwitte (zogezegde speed) gekocht) en de grootste rommel die ik ooit in mijn leven heb gehad.
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#9
schranziewanzie zei:
JewCookie zei:
Psychonaut1976 zei:
davista zei:
Het rode of gele kleurtje kwam dacht ik door ongereageerd jodium tijdens het kookproces. Maar zoals ze zeggen dat pure methamfetamine spierwit ziet. Heb ik ook nog nooit zo'n goede gehad als die met een oranje achtig kleurtje.
Klik om te vergroten...

Jawel heb nu spierwitte thats the shit.......pure..........
Klik om te vergroten...

meestal is het idd goeie kwaliteit.. maar ook dealers kunnen andere snuifbare 100% witte stoffen vinden om de boel mee te versnijden wees maar nie bang.. :)
Klik om te vergroten...
jah amai nie
ik had in het weekend ook knalwitte (zogezegde speed) gekocht) en de grootste rommel die ik ooit in mijn leven heb gehad.
Klik om te vergroten...

Dat kan natuurlijk ook :P

Wit staat niet garant voor zuiverheid, maar in theorie is de meest zuivere speed wit van kleur.
S
S ][Nickname][Lid
01-01-2024, 00:00
#10
schranziewanzie zei:
JewCookie zei:
Psychonaut1976 zei:
davista zei:
Het rode of gele kleurtje kwam dacht ik door ongereageerd jodium tijdens het kookproces. Maar zoals ze zeggen dat pure methamfetamine spierwit ziet. Heb ik ook nog nooit zo'n goede gehad als die met een oranje achtig kleurtje.
Klik om te vergroten...

Jawel heb nu spierwitte thats the shit.......pure..........
Klik om te vergroten...

meestal is het idd goeie kwaliteit.. maar ook dealers kunnen andere snuifbare 100% witte stoffen vinden om de boel mee te versnijden wees maar nie bang.. :)
Klik om te vergroten...
jah amai nie
ik had in het weekend ook knalwitte (zogezegde speed) gekocht) en de grootste rommel die ik ooit in mijn leven heb gehad.
Klik om te vergroten...

whehe inderdaad, meel is ook wit :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
flash kieke zei:
Maat van mij gaat strax blauwe pep halen.
Klik om te vergroten...
da is speciaal gemaakt voor de supporters van de voetbalploeg KRC Genk :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
S
S ][Nickname][Lid
01-01-2024, 00:00
#12
flash kieke zei:
Maat van mij gaat strax blauwe pep halen.
Klik om te vergroten...

het is maar wat je in je neus wilt stoppen.. :rolleyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
flash kieke zei:
Maat van mij gaat strax blauwe pep halen.
Klik om te vergroten...

smurfen pep

regenboog pep:

F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#14
had vandaag roze.. was verder weinigbyzonders aan
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Colaiuta zei:
tijd terug was ik bij een spuiter en die had een zak van 2 kg speed, en leek alsof er aan de buitenkant allemaal blauwe toelie zat, was goeie pep btw
Klik om te vergroten...

als je 2 kg aanschaft mag ik hopen dat het goeie pep is.. :openmouth:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#16
JewCookie zei:
Colaiuta zei:
tijd terug was ik bij een spuiter en die had een zak van 2 kg speed, en leek alsof er aan de buitenkant allemaal blauwe toelie zat, was goeie pep btw
Klik om te vergroten...

als je 2 kg aanschaft mag ik hopen dat het goeie pep is.. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nou, er gaat serieus heel wat rommel rond hoor. De helft van de dealers wordt al genaaid zonder dat ze het doorhebben.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
caatje zei:
flash kieke zei:
Maat van mij gaat strax blauwe pep halen.
Klik om te vergroten...

smurfen pep

regenboog pep:

Klik om te vergroten...
regenboogpep wahahahaha een lijn oranje pep voor elk doelpunt dat nederland scoort :stoned: :smilingimp:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18







gejat van partyflock... http://partyflock.nl/topic/876933.html
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat zijn die nieuwe 'oranjenakkies' toch? Heb er hier ook al over gehoord.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Speciale WK nak :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."