Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed meej een kleurke

Speed meej een kleurke

125 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#1
een kleurtje erin is meer troep erin

lijkt me trouwens gewoon eng om roze speed te snuiven...
S
S ][Nickname][Lid
01-01-2024, 00:00
#2
DarkScope zei:
of blauw
Klik om te vergroten...
mm nog nooit gezien smurfen-snats :stoned:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb eens 1 keer pasta speed gekocht en het was roos,en voor de rest dat ik is pasta speed heb gekregen was het ook roos.

mss dat het door het vocht verkleurd :mrgreen:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat ze met een kleurstof een 'impurity' te proberen te verbergen. Who knows?
m
missslocaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze speed is de PINK PANTER speed :P en inderdaad een van de beste speed die er is. Maar vaak wordt deze ook geimiteerd door een roze kleurstof!!!! Heb hem zelf gehad en was SUPER maar moeilijk aan te komen. Aan speed wordt vaak een kleurtje gegeven net als xtc pillen ik heb zelfs gehoord van blauwe speed doet mij denken aan de blauwe mitsu's die er helaas niet meer zijn maar zal het zelf niet snel gaan snuiven tis net als paarse aardappels eten denk ik zit tussen de oren
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mac... zei:
Nja heb m ook het liefst witter dan wit. Iedere andere kleur wijst op een ingrediënt wat er niet in hoeft te zitten.
Klik om te vergroten...
In een mooi lapje vlees zit tegenwoordig al kleurstoffen voor dat extra rood :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vorige week zei mijn locale amfetamineboer ineens trots ''ik heb de gele weer'' Wat weer? Dacht ik, ik was juist altijd zo blij dat hij gewoon spierwitte shit had omdat ik dat uit principe het liefst snuif. Ik was blij dat het iig geen roze was maar toch baalde ik er best van. Wit is een neutrale kleur en een perfecte kleur voor poeder om dat je neus ingaaten een ander blij kleurtje eraan toevoegen is echt volkomen zinloos. Tijd teveel? Vraag me echt af waarom fabrikanten dit doen. De enige reden met enige zin die ik kan bedenken is om mensen te misleiden. En soms werkt het, een aantal keer heb ik mensen al horen beweren dat een bepaalde speed ''goed'' was met als enige argument ''hij is geel man''. Ik weet het eigenlijk nog niet eens voor 100% zeker maar ik ben geneigd te zeggen dat de kleur niks met de speed zelf te maken heeft en om een of andere duistere reden bewust aan het hele.gebeuren is toegevoegd. Ergens doet het me wel denken aan die paarse en groene ketchup die er een paar jaar terug was. Daar had ik ook moeite mee als het op m'n hamburger zat ookal smaakte het hetzelfde. De reden daarvan was een ''grapje'', ''een íllegale door de maatschappij gediscrimineerde hard drug'' lijkt me nou niet iets om dergelijke geintjes mee uit te halen. Zit weer ongeloofelijk te ''ouwehoeren'' maar vroeg me af wat nou precies de reden kan zijn van een kleurtoevoeging, hoe onzinnig hij ook is er moet een reden zijn. Is er iemand in de zaal die hier toevallig meer over weet?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Vorige week zei mijn locale amfetamineboer ineens trots ''ik heb de gele weer'' Wat weer? Dacht ik, ik was juist altijd zo blij dat hij gewoon spierwitte shit had omdat ik dat uit principe het liefst snuif. Ik was blij dat het iig geen roze was maar toch baalde ik er best van. Wit is een neutrale kleur en een perfecte kleur voor poeder om dat je neus ingaaten een ander blij kleurtje eraan toevoegen is echt volkomen zinloos. Tijd teveel? Vraag me echt af waarom fabrikanten dit doen. De enige reden met enige zin die ik kan bedenken is om mensen te misleiden. En soms werkt het, een aantal keer heb ik mensen al horen beweren dat een bepaalde speed ''goed'' was met als enige argument ''hij is geel man''. Ik weet het eigenlijk nog niet eens voor 100% zeker maar ik ben geneigd te zeggen dat de kleur niks met de speed zelf te maken heeft en om een of andere duistere reden bewust aan het hele.gebeuren is toegevoegd. Ergens doet het me wel denken aan die paarse en groene ketchup die er een paar jaar terug was. Daar had ik ook moeite mee als het op m'n hamburger zat ookal smaakte het hetzelfde. De reden daarvan was een ''grapje'', ''een íllegale door de maatschappij gediscrimineerde hard drug'' lijkt me nou niet iets om dergelijke geintjes mee uit te halen. Zit weer ongeloofelijk te ''ouwehoeren'' maar vroeg me af wat nou precies de reden kan zijn van een kleurtoevoeging, hoe onzinnig hij ook is er moet een reden zijn. Is er iemand in de zaal die hier toevallig meer over weet?
Klik om te vergroten...
naja er is cker zo goede gele als er witte is,dit geld voor de roze ook naar mn eigen ervaringen(in het verleden welliswaar maar kom) :)
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm heb alleen nog maar witte en gele gehad die gele was wel goed en overduidelijk speed en geen rotzooi, maar dat neemt niet weg dat ik op "witte" speed geen nacht keihard door kan gaan.

We maken nu wel onderscheid tussen "gele" en "witte" speed maar het blijft allebei speed en de werkzame stof blijft amfetamine dus voor mij maakt het geen verschil als het maar geen rotzooi is (al is eigenlijk alle chemische drugs rotzooi :grin: )

Al ben ik nou wel benieuwd geworden naar die "roze pasta"..
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#10
misssloca zei:
De kleur kan varieeren van
lichtbruin tot zwart zelfs. Via een speciale bewerking van chemise stoffen!!!!

Dit stond op inernet:

Wat is het?

Het poeder is wat plakkerig, heeft een vale gelige kleur (soms ook een pastelkeur zoals roze) en een sterke chemische zoete geur.
Klik om te vergroten...

Niet wit betekent een foutje in de productie of opslag. Net alsof de producenten expres gele speed maken. Ik zou dat uit principe al niet snuiven.
a
aquascutumLid
01-01-2024, 00:00
#11
roze is eigenlijk tripp speed.
na zowel witte als gele en roze al eens gebruikt te hebben ga mijn voorkeur uiteindelijk toch naar de roze daar heb ik veel langer geniet van om het zo maar uit te drukken :sunglasses:
n
nevelLid
01-01-2024, 00:00
#12
k heb nu witte met een beetje een gelige schijn. Als ie droogt is hij heel stoffig... een echte afrader... qua bloedneuzen de dag erna dan toch...
effect is ook gene vette...


geef mij maar witte, die nog een beetje pasta achtig is... ff laten drogen en da komt wel in orde
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
aquascutum zei:
roze is eigenlijk tripp speed.
na zowel witte als gele en roze al eens gebruikt te hebben ga mijn voorkeur uiteindelijk toch naar de roze daar heb ik veel langer geniet van om het zo maar uit te drukken :sunglasses:
Klik om te vergroten...
trip speed????
goed bezig!!!
ge komt er nog :P :rolleyes:
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#14
het vergeten uitwassen of om corrcter te zijn onder vacuum uit trekken gebeurt eerder bij mdma en geeft de kristallen een zachte tint.

en idd bij speed gebeurt ongeveer hetzelfde paarse roze of witte waas is niet ongewoon. maar dan spreek je over een heel lichte waas.

waar ik het over had was echt wel roze, in de zin van bijna snoepsuiker.
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#15
roze pep of gele pep krijg je gewoon door je blok pep ( vochtige pep )
ik de gewenste kleur krep papier te drogen hier door krijg je als je wilt alle kleuren van de regenboog het is verder geen chemische toevoeging ok kleur gebiedt dan, die kleur terk er in en het ziet er voor somige mensen een stuk aantrekkelijker uit. enne dealers kunnen kunnen weer een eurie per gram meer vragen !!!

greets the Doc :sunglasses:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
zijn er serieus mensen die liever iets met een roze kleur naar binnen snuiven dan gewoon mooi wit? why?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die groene en paarse ketchup had ik het ook niet zo mee.
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#18
naja blijk baar het zal werken anders zal het niet gebeuren.
en jah op 100 gram is gelijk weer 100,- voor die gasten tel uit je winst.

greert the Doc
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Verschillende kleurtjes, tss, wat een onzin. Als je de rose beter vind dan de gele is het waarschijnlijk gewoon betere pep, maar geloof maar dat het kleurtje echt niet ertoe doet. Kleurtje is echt te makkelijk erbij te voegen. Dus als je voortaan alleen nog maar rose wilt, dan ben je goed geplaceboot (of zoiets)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gatverdamme.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."