Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscapsules/"bommetjes" maken die houden tot in de maag.

capsules/"bommetjes" maken die houden tot in de maag.

22 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
engebelg zei:
MephBoy zei:
Ik denk dat je het probleem verkeerd ziet, en het probleem heet brandend maagzuur. Net als ik, maar ik ben er op onderzocht, hebben we een afsluitklep op de maag naar de slokdarm die traag-slecht functioneert, waardoor als je iets eets wat flink kan zorgen voor hevig werkend maagzuur, bijv. zoetigheid, of veel vochtbevattend fruit, koffie drinken, en talloze dingen, waaronder zeker ook Speed. En omdat deze klep niet goed functioneerd komt het er langs omhoog en gaat het verschrikkelijk branden, en dat is het nare gevoel in die streek. Geloof mij, je capsuletje houd het wel tot aan je maag, Die trip is zo kort, en als je hem neemt

Succes!
Klik om te vergroten...

het is niet de bedoeling dat dat capsuletje houdt tot in je maag, eens opgelost in je maag zit je gewoon weer met die overdaad aan maagzuur + de reflux daarvan naar je oesophagus.
dus je moet niet maken dat de speed in je maag zit, maar in je darm, en daarvoor heb je die speciale maagsapresistente capsule nodig.
Klik om te vergroten...

Daar heb je een punt. :grin: Maar is speed in de darmen dan zo goed ? En als je dan op die manier begint kun je na mijn idee net zo goed pluggen.
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
engebelg zei:
MephBoy zei:
Ik denk dat je het probleem verkeerd ziet, en het probleem heet brandend maagzuur. Net als ik, maar ik ben er op onderzocht, hebben we een afsluitklep op de maag naar de slokdarm die traag-slecht functioneert, waardoor als je iets eets wat flink kan zorgen voor hevig werkend maagzuur, bijv. zoetigheid, of veel vochtbevattend fruit, koffie drinken, en talloze dingen, waaronder zeker ook Speed. En omdat deze klep niet goed functioneerd komt het er langs omhoog en gaat het verschrikkelijk branden, en dat is het nare gevoel in die streek. Geloof mij, je capsuletje houd het wel tot aan je maag, Die trip is zo kort, en als je hem neemt

Succes!
Klik om te vergroten...

het is niet de bedoeling dat dat capsuletje houdt tot in je maag, eens opgelost in je maag zit je gewoon weer met die overdaad aan maagzuur + de reflux daarvan naar je oesophagus.
dus je moet niet maken dat de speed in je maag zit, maar in je darm, en daarvoor heb je die speciale maagsapresistente capsule nodig.
Klik om te vergroten...

Daar heb je een punt. :grin: Maar is speed in de darmen dan zo goed ? En als je dan op die manier begint kun je na mijn idee net zo goed pluggen.
Klik om te vergroten...

precies, maar sommige mensen pluggen niet zo graag :mrgreen:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
engebelg zei:
precies, maar sommige mensen pluggen niet zo graag :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja, omdat het toch lichtjes een taboe is. Eigenlijk stelt het niet veel voor, maar dat moet je je kunnen beseffen. :)

Ik denk persoonlijk dat je minder last hebt van een stof in je endeldarm dan van een stof in je dikke of dunne darm. Uiteindelijk krijg je toch bij veelvuldig gebruik last van beide.
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
engebelg zei:
precies, maar sommige mensen pluggen niet zo graag :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja, omdat het toch lichtjes een taboe is. Eigenlijk stelt het niet veel voor, maar dat moet je je kunnen beseffen. :)

Ik denk persoonlijk dat je minder last hebt van een stof in je endeldarm dan van een stof in je dikke of dunne darm. Uiteindelijk krijg je toch bij veelvuldig gebruik last van beide.
Klik om te vergroten...

uiteindelijk hoor je speed ook niet 'veelvuldig' te gebruiken...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
engebelg zei:
Sublimo zei:
engebelg zei:
precies, maar sommige mensen pluggen niet zo graag :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja, omdat het toch lichtjes een taboe is. Eigenlijk stelt het niet veel voor, maar dat moet je je kunnen beseffen. :)

Ik denk persoonlijk dat je minder last hebt van een stof in je endeldarm dan van een stof in je dikke of dunne darm. Uiteindelijk krijg je toch bij veelvuldig gebruik last van beide.
Klik om te vergroten...

uiteindelijk hoor je speed ook niet 'veelvuldig' te gebruiken...
Klik om te vergroten...

Nee, dat klopt. Daar heb je weer een punt. :grin:
B
BlutzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er zijn kitjes op de markt waarmee je zelf capsules bestendig kunt maken tegen maagzuur. Ze openen dan pas in je darmkanaal.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit topic..
a
avalonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zit dus met het volgende probleem.
Ik neem af en toe wel is graag wat speed tijdens het uitgaan. Maar sinds laatste twee keer heb ik geen zin meer om mn gram op te snuiven.
Dit enerzijds omdat het gewoon onhandig is om in een overvolle club op het wc een lijntje te gaan leggen en anderzijds omdat ik lastige bijverschijnselen heb de eerste minuten na een lijn. Ik produceer nl. enorm veel, nuja, slijmen zeg maar en ik krijg een loopneus. Mn neus verstopt ook soms, wat ik enorm vervelend vind.
Dus heb ik de laatste keren capsules klaargemaakt, maar hierbij heb ik ook een probleem. Ik heb nl. een aandoening waar mn slokdarm overgaat in mn maag. Dat sluit nl. niet goed af bij mij en daarom irriteert die streek als ik bepaalde dingen eet of drink (bv. alcohol, koffie, pepermunt, sterke kruiden, enz....). Ik moet jullie dan ook niet vertellen dat speed ook enorm irriteert.
Daarom vroeg ik me dus af of ik bepaalde capsules ofzo ergens kan kopen die gegarandeerd toeblijven tot in de maag. Nu breek ik gewoon dynarax capsules open en vul deze, maar die springen dus blijkbaar open voor dat ze mn maag bereiken....

Iemand een idee?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed in een kleine capsule doen en daar een paar grotere capsules overheen doen. Dit kan het wat vertragen, niet lang maar misschien wel lang genoeg.

Als dat niet werkt moet je het maar voor lief nemen, de neus of de darmproblemen. Of je kan het ook nog pluggen, minder fijn aanbrengen met een capsule maar je voelt niets en neemt procentueel meer op dan snuiven en slikken.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Al een gewone capsule geprobeerd ipv een open gebroken?
Anders wat plakband erom doen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Petrovic zei:
Speed in een kleine capsule doen en daar een paar grotere capsules overheen doen. Dit kan het wat vertragen, niet lang maar misschien wel lang genoeg.

Als dat niet werkt moet je het maar voor lief nemen, de neus of de darmproblemen. Of je kan het ook nog pluggen, minder fijn aanbrengen met een capsule maar je voelt niets en neemt procentueel meer op dan snuiven en slikken.
Klik om te vergroten...

2 of 3 capsules moeten het inderdaad, hoe dan ook, wel houden.
Volgens mij blijft 1 normale capsule al dicht, is niet de bedoeling dat het in je slokdarm open gaat :P
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#12
obviously gaat een normale capsule onmiddelijk kapot in je maag, je hebt een maagzuurresistente capsule nodig (ze worden gebruikt voor medicatie die kapot gaat in de maag, zodat ze pas in het duodenum worden afgegeven), of je die gaat vinden is een andere zaak, vraag es aan je apotheker.
M
MephBoyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat je het probleem verkeerd ziet, en het probleem heet brandend maagzuur. Net als ik, maar ik ben er op onderzocht, hebben we een afsluitklep op de maag naar de slokdarm die traag-slecht functioneert, waardoor als je iets eets wat flink kan zorgen voor hevig werkend maagzuur, bijv. zoetigheid, of veel vochtbevattend fruit, koffie drinken, en talloze dingen, waaronder zeker ook Speed. En omdat deze klep niet goed functioneerd komt het er langs omhoog en gaat het verschrikkelijk branden, en dat is het nare gevoel in die streek. Geloof mij, je capsuletje houd het wel tot aan je maag, Die trip is zo kort, en als je hem neemt met water al helemaal, los maar eens een capsule op in water, ben je 15 min bezig haha.

Uiteraard, heb ik omdat ook ik er scheitnaar van werd een remedie gevonden, en deze heet simpelweg Rennie. Dit zijn maagzuurtabletten waar je op kauwt en doorslikt, op het moment dat het gaat branden, neem je er zo 1tje, en binnen een minuutje is je brandje weg en voel je je heerlijk.

Succes!
p
pannesLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn apotheker zegt dat rennie niet goed is :(
je moet een zuurbindend middel gebruiken met magnesium en aluminium
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#15
neemt jou apotheker dan ook pep ?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
Al een gewone capsule geprobeerd ipv een open gebroken?
Anders wat plakband erom doen
Klik om te vergroten...

Plakband ? :tearsofjoy: Dat gaat geen plezier zijn voor je maag en darmen...

Ga gewoon naar de apotheek en koop je een doos capsules. Zorg dat je ze fatsoenlijk dichtdrukt en de capsules kunnen niet eerder opengaan dan in je maag.

Op het moment dat je een capsule afslikt is die in 2 sec. in je maag. Hoe wil die dan nog opengaan in je slokdarm ?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Innemen met voldoende water voor een goeie doorglijding :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
Innemen met voldoende water voor een goeie doorglijding :wink:
Klik om te vergroten...

Dat is ook al zoiets. :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
:wink: Sorry haha :wink: .... maar inderdaad gewoon goeie capsule kopen bij de apotheek, en die glijdt zo snel door dat je er amper last van kan krijgen. Wel niet de bom nemen tijdens of net na het eten, dat is ook niet zo lekker voor je maag
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Of gewoon naar goede speedpillen zoeken, heb je nergens last van !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."