#1
engebelg zei:MephBoy zei:Ik denk dat je het probleem verkeerd ziet, en het probleem heet brandend maagzuur. Net als ik, maar ik ben er op onderzocht, hebben we een afsluitklep op de maag naar de slokdarm die traag-slecht functioneert, waardoor als je iets eets wat flink kan zorgen voor hevig werkend maagzuur, bijv. zoetigheid, of veel vochtbevattend fruit, koffie drinken, en talloze dingen, waaronder zeker ook Speed. En omdat deze klep niet goed functioneerd komt het er langs omhoog en gaat het verschrikkelijk branden, en dat is het nare gevoel in die streek. Geloof mij, je capsuletje houd het wel tot aan je maag, Die trip is zo kort, en als je hem neemt
Succes!
het is niet de bedoeling dat dat capsuletje houdt tot in je maag, eens opgelost in je maag zit je gewoon weer met die overdaad aan maagzuur + de reflux daarvan naar je oesophagus.
dus je moet niet maken dat de speed in je maag zit, maar in je darm, en daarvoor heb je die speciale maagsapresistente capsule nodig.
Daar heb je een punt.
