#1
Al een gewone capsule geprobeerd ipv een open gebroken?
Anders wat plakband erom doen
Anders wat plakband erom doen
Petrovic zei:Speed in een kleine capsule doen en daar een paar grotere capsules overheen doen. Dit kan het wat vertragen, niet lang maar misschien wel lang genoeg.
Als dat niet werkt moet je het maar voor lief nemen, de neus of de darmproblemen. Of je kan het ook nog pluggen, minder fijn aanbrengen met een capsule maar je voelt niets en neemt procentueel meer op dan snuiven en slikken.
Flameon zei:Al een gewone capsule geprobeerd ipv een open gebroken?
Anders wat plakband erom doen
Flameon zei:Innemen met voldoende water voor een goeie doorglijding![]()
nee mijn reactie had betrekking op het brandend maagzuurLiesette zei:neemt jou apotheker dan ook pep ?
Flameon zei:Wel niet de bom nemen tijdens of net na het eten, dat is ook niet zo lekker voor je maag
MephBoy zei:Ik denk dat je het probleem verkeerd ziet, en het probleem heet brandend maagzuur. Net als ik, maar ik ben er op onderzocht, hebben we een afsluitklep op de maag naar de slokdarm die traag-slecht functioneert, waardoor als je iets eets wat flink kan zorgen voor hevig werkend maagzuur, bijv. zoetigheid, of veel vochtbevattend fruit, koffie drinken, en talloze dingen, waaronder zeker ook Speed. En omdat deze klep niet goed functioneerd komt het er langs omhoog en gaat het verschrikkelijk branden, en dat is het nare gevoel in die streek. Geloof mij, je capsuletje houd het wel tot aan je maag, Die trip is zo kort, en als je hem neemt
Succes!
engebelg zei:MephBoy zei:Ik denk dat je het probleem verkeerd ziet, en het probleem heet brandend maagzuur. Net als ik, maar ik ben er op onderzocht, hebben we een afsluitklep op de maag naar de slokdarm die traag-slecht functioneert, waardoor als je iets eets wat flink kan zorgen voor hevig werkend maagzuur, bijv. zoetigheid, of veel vochtbevattend fruit, koffie drinken, en talloze dingen, waaronder zeker ook Speed. En omdat deze klep niet goed functioneerd komt het er langs omhoog en gaat het verschrikkelijk branden, en dat is het nare gevoel in die streek. Geloof mij, je capsuletje houd het wel tot aan je maag, Die trip is zo kort, en als je hem neemt
Succes!
het is niet de bedoeling dat dat capsuletje houdt tot in je maag, eens opgelost in je maag zit je gewoon weer met die overdaad aan maagzuur + de reflux daarvan naar je oesophagus.
dus je moet niet maken dat de speed in je maag zit, maar in je darm, en daarvoor heb je die speciale maagsapresistente capsule nodig.
Sublimo zei:engebelg zei:MephBoy zei:Ik denk dat je het probleem verkeerd ziet, en het probleem heet brandend maagzuur. Net als ik, maar ik ben er op onderzocht, hebben we een afsluitklep op de maag naar de slokdarm die traag-slecht functioneert, waardoor als je iets eets wat flink kan zorgen voor hevig werkend maagzuur, bijv. zoetigheid, of veel vochtbevattend fruit, koffie drinken, en talloze dingen, waaronder zeker ook Speed. En omdat deze klep niet goed functioneerd komt het er langs omhoog en gaat het verschrikkelijk branden, en dat is het nare gevoel in die streek. Geloof mij, je capsuletje houd het wel tot aan je maag, Die trip is zo kort, en als je hem neemt
Succes!
het is niet de bedoeling dat dat capsuletje houdt tot in je maag, eens opgelost in je maag zit je gewoon weer met die overdaad aan maagzuur + de reflux daarvan naar je oesophagus.
dus je moet niet maken dat de speed in je maag zit, maar in je darm, en daarvoor heb je die speciale maagsapresistente capsule nodig.
Daar heb je een punt.Maar is speed in de darmen dan zo goed ? En als je dan op die manier begint kun je na mijn idee net zo goed pluggen.

engebelg zei:precies, maar sommige mensen pluggen niet zo graag![]()
Sublimo zei:engebelg zei:precies, maar sommige mensen pluggen niet zo graag![]()
Ja, omdat het toch lichtjes een taboe is. Eigenlijk stelt het niet veel voor, maar dat moet je je kunnen beseffen.![]()
Ik denk persoonlijk dat je minder last hebt van een stof in je endeldarm dan van een stof in je dikke of dunne darm. Uiteindelijk krijg je toch bij veelvuldig gebruik last van beide.
engebelg zei:Sublimo zei:engebelg zei:precies, maar sommige mensen pluggen niet zo graag![]()
Ja, omdat het toch lichtjes een taboe is. Eigenlijk stelt het niet veel voor, maar dat moet je je kunnen beseffen.![]()
Ik denk persoonlijk dat je minder last hebt van een stof in je endeldarm dan van een stof in je dikke of dunne darm. Uiteindelijk krijg je toch bij veelvuldig gebruik last van beide.
uiteindelijk hoor je speed ook niet 'veelvuldig' te gebruiken...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."