Kleine J zei:
Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen, het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug, in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Ik hoop dat deze info je wat inzicht heeft gegeven van hoe gevaarlijk meth eigenlijk is, en ik hoop echt dat je het nooit gaat gebruiken
Ik wil hier even wat kleins over zeggen en voordat ik het vergeet te zeggen crystal meth is een drugs waar men snel aan verslaafd raakt. Vriend van mij heeft het eenmalig gebruikt en was drie dagen wakker en neigde snel bij te nemen. Nog heeft hij het bij die ene keer gelaten.
Je zegt dat crystal meth gemaakt is van allemaal huishoudelijke middelen. Net zoals ghb ook van chemische middelen is gemaakt en noem maar op. Het punt is alleen dat het maakt niet uit, echt niet uit waar je het mee laat reageren, extraheren, oplossen...het blijft
(S)-N-methyl-1-fenyl-propaan-2-amine. Of je het nou met een zeep laat oplossen, in de regen gooit voor de zuur en daarna mee slaapt. Het blijft
(S)-N-methyl-1-fenyl-propaan-2-amine.
Zelfde met
cocaine methyl (1R,2R,3S,5S)-3-(benzoyloxy)-8-methyl-8-azabicyclo[3.2.1]octaan-2-carboxylaat uit de cocaplant wordt gehaald. De middeltjes die dan worden gebruikt zijn ook aardig ranzig. Benzine, aceton en ga zo maar door maar wat is het eind resultaat? Cocaine. Mdma zal ook van misschien van hele wagelijke stoffen of iets dergelijks gemaakt zijn wat als je los consumeert je geen 20 seconde verder kan leven maar het gaat om het eindresultaat wat altijd het zelfde blijft. Hoe je er ook aan komt.
Maar dan geef ik toe dat het eind-resultaat "crystal meth" ook gewoon wagelijk is
Een drug die mij gelukkig niet aantrekt
![:grin:]()