Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPervitin

Pervitin

62 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
MeejheM zei:
Tijdloos zei:
Lotske , doe het nou svp niet.
en zou graag eens wa wille opsturen naar iemand hier om te late teste maar dat mag ook nie he.?
Klik om te vergroten...
Nee dit valt onder forumregel 1, geen uitdelen of 'weggeven' van medicamenten of drugs toegestaan ook niet om te laten testen. Je kan wel bellen naar een testcentrun die zit in België. Of je het direct naar hun kan sturen ipv langskomen.

Maar laat het toch weg. Heroïne is volgens mij minder minder verslavend..

Een knuffel
Klik om te vergroten...

Die kijkt hier echt niet meer denk ik.
Klik om te vergroten...

Die zit waarschijnlijk al in haar eigen wereldje.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijdloos zei:
Lotske , doe het nou svp niet.
en zou graag eens wa wille opsturen naar iemand hier om te late teste maar dat mag ook nie he.?
Klik om te vergroten...
Nee dit valt onder forumregel 1, geen uitdelen of 'weggeven' van medicamenten of drugs toegestaan ook niet om te laten testen. Je kan wel bellen naar een testcentrun die zit in België. Of je het direct naar hun kan sturen ipv langskomen.

Maar laat het toch weg. Heroïne is volgens mij minder minder verslavend..

Een knuffel
Klik om te vergroten...
Nee nee ga ik het niet doen..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed dat je nog leeft, lotske.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MeejheM zei:
Kleine J zei:
Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen, het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug, in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Ik hoop dat deze info je wat inzicht heeft gegeven van hoe gevaarlijk meth eigenlijk is, en ik hoop echt dat je het nooit gaat gebruiken
Klik om te vergroten...

Tot nu toe zijn alle mensen na een aantal jaren overleden. Daarnaast word methyl-amphetamine niet door gevaarlijkere stoffen geproduceerd dan de meeste andere synthetische drugs.

Of het verslavender is, of ongezonder zou best kunnen, maar Lotske is toch al lang pleite hier, en was een uniek gebruikster op haar eigen manier.

Als je mensen wilt waarschuwen voor methylamphetamine zou het wel helpen als je bronnen zou vermelden, of je argumenten zou onderbouwen.

Volgens mij zijn het meer psychosociale omstandigheden dan de drug zelf die voor de ellende zorgen, dan de chemie van het middel op zich.
Klik om te vergroten...
Ben nog wel aanwezig op forum maar veel minder..grtz
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
En daar bij nog ben hier toch niet welcome..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natuurlijk ben je wel welkom Lotske. :)
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heeft er hier iemand ervaring met pervitin.?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is dit niet eenzelfde middel als Methamfetamine?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lees anders eens deze reports door: viewtopic.php?f=21&t=53681&hilit=pervitine
viewtopic.php?f=21&t=53971&hilit=pervitine

Hierin beschrijft Deamon uitgebreid zijn ervaringen met pervitine (metamfetamine). Misschien niet heel verassend, maar het is een bijzonder duister verhaal. Als je al moeite hebt om je amfetamine verslaving in de hand te houden Lotske, moet je je echt afvragen of je uberhaupt aan dit spul wilt beginnen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Lees anders eens deze reports door: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21 ... =pervitine
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21 ... =pervitine

Hierin beschrijft Deamon uitgebreid zijn ervaringen met pervitine (metamfetamine). Misschien niet heel verassend, maar het is een bijzonder duister verhaal. Als je al moeite hebt om je amfetamine verslaving in de hand te houden Lotske, moet je je echt afvragen of je uberhaupt aan dit spul wilt beginnen.
Klik om te vergroten...
Ben gewoon stik op de laatste tijd zo blijf ik ook niet rond lope hoor..op werk ga het nie zoals het moet..ga niet herhalen van wat het komt..
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kleine J zei:
Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen, het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug, in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Ik hoop dat deze info je wat inzicht heeft gegeven van hoe gevaarlijk meth eigenlijk is, en ik hoop echt dat je het nooit gaat gebruiken
Klik om te vergroten...


Ik wil hier even wat kleins over zeggen en voordat ik het vergeet te zeggen crystal meth is een drugs waar men snel aan verslaafd raakt. Vriend van mij heeft het eenmalig gebruikt en was drie dagen wakker en neigde snel bij te nemen. Nog heeft hij het bij die ene keer gelaten.


Je zegt dat crystal meth gemaakt is van allemaal huishoudelijke middelen. Net zoals ghb ook van chemische middelen is gemaakt en noem maar op. Het punt is alleen dat het maakt niet uit, echt niet uit waar je het mee laat reageren, extraheren, oplossen...het blijft (S)-N-methyl-1-fenyl-propaan-2-amine. Of je het nou met een zeep laat oplossen, in de regen gooit voor de zuur en daarna mee slaapt. Het blijft (S)-N-methyl-1-fenyl-propaan-2-amine.

Zelfde met cocaine methyl (1R,2R,3S,5S)-3-(benzoyloxy)-8-methyl-8-azabicyclo[3.2.1]octaan-2-carboxylaat uit de cocaplant wordt gehaald. De middeltjes die dan worden gebruikt zijn ook aardig ranzig. Benzine, aceton en ga zo maar door maar wat is het eind resultaat? Cocaine. Mdma zal ook van misschien van hele wagelijke stoffen of iets dergelijks gemaakt zijn wat als je los consumeert je geen 20 seconde verder kan leven maar het gaat om het eindresultaat wat altijd het zelfde blijft. Hoe je er ook aan komt.

Maar dan geef ik toe dat het eind-resultaat "crystal meth" ook gewoon wagelijk is :grin:

Een drug die mij gelukkig niet aantrekt :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Natuurlijk ben je wel welkom Lotske. :)
Klik om te vergroten...

Ik ben een week gebanned vanwege (volgens mij duidelijk) een ironische opmerking. daarom kom ik hier zelden meer.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
MeejheM zei:
Mindless zei:
Natuurlijk ben je wel welkom Lotske. :)
Klik om te vergroten...

Ik ben een week gebanned vanwege (volgens mij duidelijk) een ironische opmerking. daarom kom ik hier zelden meer.
Klik om te vergroten...
Ga je dat nou overal onder reageren? Als je niks nuttigs te zeggen hebt kun je beter wegblijven inderdaad
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
MeejheM zei:
Mindless zei:
Natuurlijk ben je wel welkom Lotske. :)
Klik om te vergroten...

Ik ben een week gebanned vanwege (volgens mij duidelijk) een ironische opmerking. daarom kom ik hier zelden meer.
Klik om te vergroten...
Het was een opeenstapeling van verschillende postst waarin je wat aanbiede of vroeg. De post waarmee je uiteindelijk de ban kreeg was misschien ironisch, maar eerdere posts niet. En juist omdat die laatste post ironisch was heb je slechts een ban van een week gekregen ipv permanent. Ga nou dus niet overal waar je reageert zielig doen, doe dat dan lekker via pb naar de mods en val daar de rest van het forum niet mee lastig meejhem.

Lotske, uiteraard ben je gewoon welkom hier op forum.
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pep is ook eigenlijk wel echt een Nederlandse drug, hoe verder naar het zuiden hoe verder versneden, daar is 15% topkwaliteit, maar meth is nooit topkwaliteit, want het is alleen maar gemaakt uit gif, gif, en nog eens vergif. Geen wonder dat straatarme mensen in Amerika na een paar jaar dood langs de weg liggen omdat het hun van binnen gewoon weg heeft laten rotten, gebeurt misschien na lange tijd bij speed ook, maar meth is gewoon net een bommetje zoutzuur wat in de kortste tijd alles kapot gemaakt heeft. Ik hoop dat dit bericht nog redelijk was, maar als je echt verslaafd bent, dan doe ik in mijn geval, als ik korter achter elkaar dan normaal heb gepakt voor een iets te lange tijd. Dat vreet ik me gewoon helemaal vol, ik word er zelf toch niet dik van en ik heb gelijk ook geen geld meer om uit te geven aan iets. Heeft me wel eens uit de brand geholpen dat ik geen geld bij had, want anders had ik ooit net iets te veel gekocht wat genoeg anders was voor een periode van een paar maanden en ongeveer 1,5 gram de week. Maar volgens mij ben ik ook weer buiten het onderwerp gegaan omdat ik in een schrijfkick zit, maar misschien zit er iets nuttigs tussen, meeste gesprekken bestaan toch voor meer dan 70% uit onzin, waarschijnlijk zit er nu wel ongeveer denk ik 70% aan onzin in dit bericht (of meer) :rolleyes:
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ow grappig, ik was vergeten dat ik hier al iets eerder ooit gepost heb. Sorry voor de 100 regels aan onzin :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kleine J zei:
Sorry voor de 100 regels aan onzin :grin:
Klik om te vergroten...
Bedenk dat de volgende keer eerst, voordat je iets gaat posten. Want de rest is ook klinkklare onzin.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
lotske1984- zei:
Psychedelibee zei:
Lees anders eens deze reports door: viewtopic.php?f=21&t=53681&hilit=pervitine
viewtopic.php?f=21&t=53971&hilit=pervitine

Hierin beschrijft Deamon uitgebreid zijn ervaringen met pervitine (metamfetamine). Misschien niet heel verassend, maar het is een bijzonder duister verhaal. Als je al moeite hebt om je amfetamine verslaving in de hand te houden Lotske, moet je je echt afvragen of je uberhaupt aan dit spul wilt beginnen.
Klik om te vergroten...
Ben gewoon stik op de laatste tijd zo blijf ik ook niet rond lope hoor..op werk ga het nie zoals het moet..ga niet herhalen van wat het komt..
Klik om te vergroten...
Maar denk je dat de oplossing dan zit in metamfetamine nemen? De oplossing om iets met je leven te doen zit nooit in drugs. Drugs maken problemen alleen maar erger als je het juist daarvoor gaat gebruiken...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
al eens slapen zonder wekker te zetten en flink ontbijten gehoord? werkt echt super.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
leipebaviaan zei:
Liever niet lotske, dit spul vernietigt iedereen. Zeker met je speedverslaving zit je al aan de verkeerde kant...
Klik om te vergroten...
Mmmm ja jullie hebbe wel gelijk..maar wist niet dat het meth was gelijk crystal meth..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."