#1
Pep is ook eigenlijk wel echt een Nederlandse drug, hoe verder naar het zuiden hoe verder versneden, daar is 15% topkwaliteit, maar meth is nooit topkwaliteit, want het is alleen maar gemaakt uit gif, gif, en nog eens vergif. Geen wonder dat straatarme mensen in Amerika na een paar jaar dood langs de weg liggen omdat het hun van binnen gewoon weg heeft laten rotten, gebeurt misschien na lange tijd bij speed ook, maar meth is gewoon net een bommetje zoutzuur wat in de kortste tijd alles kapot gemaakt heeft. Ik hoop dat dit bericht nog redelijk was, maar als je echt verslaafd bent, dan doe ik in mijn geval, als ik korter achter elkaar dan normaal heb gepakt voor een iets te lange tijd. Dat vreet ik me gewoon helemaal vol, ik word er zelf toch niet dik van en ik heb gelijk ook geen geld meer om uit te geven aan iets. Heeft me wel eens uit de brand geholpen dat ik geen geld bij had, want anders had ik ooit net iets te veel gekocht wat genoeg anders was voor een periode van een paar maanden en ongeveer 1,5 gram de week. Maar volgens mij ben ik ook weer buiten het onderwerp gegaan omdat ik in een schrijfkick zit, maar misschien zit er iets nuttigs tussen, meeste gesprekken bestaan toch voor meer dan 70% uit onzin, waarschijnlijk zit er nu wel ongeveer denk ik 70% aan onzin in dit bericht (of meer) 
