Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPervitin

Pervitin

62 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pep is ook eigenlijk wel echt een Nederlandse drug, hoe verder naar het zuiden hoe verder versneden, daar is 15% topkwaliteit, maar meth is nooit topkwaliteit, want het is alleen maar gemaakt uit gif, gif, en nog eens vergif. Geen wonder dat straatarme mensen in Amerika na een paar jaar dood langs de weg liggen omdat het hun van binnen gewoon weg heeft laten rotten, gebeurt misschien na lange tijd bij speed ook, maar meth is gewoon net een bommetje zoutzuur wat in de kortste tijd alles kapot gemaakt heeft. Ik hoop dat dit bericht nog redelijk was, maar als je echt verslaafd bent, dan doe ik in mijn geval, als ik korter achter elkaar dan normaal heb gepakt voor een iets te lange tijd. Dat vreet ik me gewoon helemaal vol, ik word er zelf toch niet dik van en ik heb gelijk ook geen geld meer om uit te geven aan iets. Heeft me wel eens uit de brand geholpen dat ik geen geld bij had, want anders had ik ooit net iets te veel gekocht wat genoeg anders was voor een periode van een paar maanden en ongeveer 1,5 gram de week. Maar volgens mij ben ik ook weer buiten het onderwerp gegaan omdat ik in een schrijfkick zit, maar misschien zit er iets nuttigs tussen, meeste gesprekken bestaan toch voor meer dan 70% uit onzin, waarschijnlijk zit er nu wel ongeveer denk ik 70% aan onzin in dit bericht (of meer) :rolleyes:
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ow grappig, ik was vergeten dat ik hier al iets eerder ooit gepost heb. Sorry voor de 100 regels aan onzin :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kleine J zei:
Sorry voor de 100 regels aan onzin :grin:
Klik om te vergroten...
Bedenk dat de volgende keer eerst, voordat je iets gaat posten. Want de rest is ook klinkklare onzin.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."