#1
Kan niets meer toevoegen aan wat hierboven allemaal gezegd is.
Twee keer ben ik gestopt met gebruiken voor mijn vriendinnen.
De eerste keer dat ze het uitmaakte zat ik een half uur later alweer aan de speed.
De tweede keer dat ik werd gedumpt zat ik 2h later al op een feestje aan de 4-FMP.
Voor iemand stoppen is altijd makkelijker dan voor jezelf, maar van het moment je die persoon verliest, herval je gewoon terug.
Ik dacht ook dat ik er echt vanaf was, tot je alleen voor die uitdaging staat en beseft dat je om de verkeerde reden gestopt bent.
Dusja ik ben nu stilletjes aan ook weer aan het hervallen, na 8 maand gestopt te zijn.
De volgende keer dat ik stop is het voor mezelf!
Gebruik andermans lessen voor je eigen en probeer niet de fout te maken die wij hier allemaal waarschijnlijk al eens gemaakt hebben.
Twee keer ben ik gestopt met gebruiken voor mijn vriendinnen.
De eerste keer dat ze het uitmaakte zat ik een half uur later alweer aan de speed.
De tweede keer dat ik werd gedumpt zat ik 2h later al op een feestje aan de 4-FMP.
Voor iemand stoppen is altijd makkelijker dan voor jezelf, maar van het moment je die persoon verliest, herval je gewoon terug.
Ik dacht ook dat ik er echt vanaf was, tot je alleen voor die uitdaging staat en beseft dat je om de verkeerde reden gestopt bent.
Dusja ik ben nu stilletjes aan ook weer aan het hervallen, na 8 maand gestopt te zijn.
De volgende keer dat ik stop is het voor mezelf!
Gebruik andermans lessen voor je eigen en probeer niet de fout te maken die wij hier allemaal waarschijnlijk al eens gemaakt hebben.