Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPervitin

Pervitin

62 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan niets meer toevoegen aan wat hierboven allemaal gezegd is.

Twee keer ben ik gestopt met gebruiken voor mijn vriendinnen.
De eerste keer dat ze het uitmaakte zat ik een half uur later alweer aan de speed.
De tweede keer dat ik werd gedumpt zat ik 2h later al op een feestje aan de 4-FMP.

Voor iemand stoppen is altijd makkelijker dan voor jezelf, maar van het moment je die persoon verliest, herval je gewoon terug.
Ik dacht ook dat ik er echt vanaf was, tot je alleen voor die uitdaging staat en beseft dat je om de verkeerde reden gestopt bent.

Dusja ik ben nu stilletjes aan ook weer aan het hervallen, na 8 maand gestopt te zijn.

De volgende keer dat ik stop is het voor mezelf!
Gebruik andermans lessen voor je eigen en probeer niet de fout te maken die wij hier allemaal waarschijnlijk al eens gemaakt hebben.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dunnetjess33 zei:
Jij weet het idd ook als geen ander Tekzor! Hoe gaat het nu Tekzor?
Klik om te vergroten...

Met Ups & Downs maar we blijven positief. Vooral de gezondheid die me nu parten speelt. Morgen een update in mijn topic want dan ben ik 20 dagen clean :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tekzor668 zei:
Dunnetjess33 zei:
Jij weet het idd ook als geen ander Tekzor! Hoe gaat het nu Tekzor?
Klik om te vergroten...

Met Ups & Downs maar we blijven positief. Vooral de gezondheid die me nu parten speelt. Morgen een update in mijn topic want dan ben ik 20 dagen clean :)
Klik om te vergroten...

Goed hoor, 20 dagen al! Ik lees het morgen wel, succes!
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen, het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug, in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Ik hoop dat deze info je wat inzicht heeft gegeven van hoe gevaarlijk meth eigenlijk is, en ik hoop echt dat je het nooit gaat gebruiken
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk niet dat Lotske er veel verder mee komt. Desalniettemin is ze je vast erg dankbaar.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kleine J zei:
Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen, het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug, in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Ik hoop dat deze info je wat inzicht heeft gegeven van hoe gevaarlijk meth eigenlijk is, en ik hoop echt dat je het nooit gaat gebruiken
Klik om te vergroten...

Tot nu toe zijn alle mensen na een aantal jaren overleden. Daarnaast word methyl-amphetamine niet door gevaarlijkere stoffen geproduceerd dan de meeste andere synthetische drugs.

Of het verslavender is, of ongezonder zou best kunnen, maar Lotske is toch al lang pleite hier, en was een uniek gebruikster op haar eigen manier.

Als je mensen wilt waarschuwen voor methylamphetamine zou het wel helpen als je bronnen zou vermelden, of je argumenten zou onderbouwen.

Volgens mij zijn het meer psychosociale omstandigheden dan de drug zelf die voor de ellende zorgen, dan de chemie van het middel op zich.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toen ik in australie zat kende ik een aantal mensen die eens crystal meth hadden gebruikt maar niet verslaafd waren. Ik had ook de kans om te gebruiken maar ik had geen geld meer jammer genoeg.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kleine J zei:
Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen,
Klik om te vergroten...
Bij welke bouwmarkt kan ik ookalweer pseudo-efedrine scoren?

het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug,
Klik om te vergroten...
Wel grappig, dat van mijzelf en het handjevol mensen dat ik ken die ook wel eens methamfetamine gebruikt hebben, niemand er aan verslaafd is. :wink:

in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Klik om te vergroten...
Volgens mij komt dit eerder door de situatie op bepaalde plekken in Amerika, en zijn die drugs alleen maar een manier om daarvan weg te komen. Er zijn wel meer plekken op de wereld waar semi-regelmatig methamfetamine gebruikt wordt (bijvoorbeeld Australië, heb ik mij laten vertellen), toch lijkt daar veel minder verslavingsproblematiek te zijn.
Wellicht vind je dit filmpje nog interessant. :)

Ik hoop dat deze info je wat inzicht heeft gegeven van hoe gevaarlijk meth eigenlijk is, en ik hoop echt dat je het nooit gaat gebruiken
Klik om te vergroten...
Ik heb niet echt standhoudende argumenten gehoord, maar doe ook maar geen moeite, voor mij ben je net een maandje te laat. :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lotske , doe het nou svp niet.
en zou graag eens wa wille opsturen naar iemand hier om te late teste maar dat mag ook nie he.?
Klik om te vergroten...
Nee dit valt onder forumregel 1, geen uitdelen of 'weggeven' van medicamenten of drugs toegestaan ook niet om te laten testen. Je kan wel bellen naar een testcentrun die zit in België. Of je het direct naar hun kan sturen ipv langskomen.

Maar laat het toch weg. Heroïne is volgens mij minder minder verslavend..

Een knuffel
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdloos zei:
Lotske , doe het nou svp niet.
en zou graag eens wa wille opsturen naar iemand hier om te late teste maar dat mag ook nie he.?
Klik om te vergroten...
Nee dit valt onder forumregel 1, geen uitdelen of 'weggeven' van medicamenten of drugs toegestaan ook niet om te laten testen. Je kan wel bellen naar een testcentrun die zit in België. Of je het direct naar hun kan sturen ipv langskomen.

Maar laat het toch weg. Heroïne is volgens mij minder minder verslavend..

Een knuffel
Klik om te vergroten...

Die kijkt hier echt niet meer denk ik.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
Tijdloos zei:
Lotske , doe het nou svp niet.
en zou graag eens wa wille opsturen naar iemand hier om te late teste maar dat mag ook nie he.?
Klik om te vergroten...
Nee dit valt onder forumregel 1, geen uitdelen of 'weggeven' van medicamenten of drugs toegestaan ook niet om te laten testen. Je kan wel bellen naar een testcentrun die zit in België. Of je het direct naar hun kan sturen ipv langskomen.

Maar laat het toch weg. Heroïne is volgens mij minder minder verslavend..

Een knuffel
Klik om te vergroten...

Die kijkt hier echt niet meer denk ik.
Klik om te vergroten...

Die zit waarschijnlijk al in haar eigen wereldje.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdloos zei:
Lotske , doe het nou svp niet.
en zou graag eens wa wille opsturen naar iemand hier om te late teste maar dat mag ook nie he.?
Klik om te vergroten...
Nee dit valt onder forumregel 1, geen uitdelen of 'weggeven' van medicamenten of drugs toegestaan ook niet om te laten testen. Je kan wel bellen naar een testcentrun die zit in België. Of je het direct naar hun kan sturen ipv langskomen.

Maar laat het toch weg. Heroïne is volgens mij minder minder verslavend..

Een knuffel
Klik om te vergroten...
Nee nee ga ik het niet doen..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed dat je nog leeft, lotske.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MeejheM zei:
Kleine J zei:
Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen, het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug, in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Ik hoop dat deze info je wat inzicht heeft gegeven van hoe gevaarlijk meth eigenlijk is, en ik hoop echt dat je het nooit gaat gebruiken
Klik om te vergroten...

Tot nu toe zijn alle mensen na een aantal jaren overleden. Daarnaast word methyl-amphetamine niet door gevaarlijkere stoffen geproduceerd dan de meeste andere synthetische drugs.

Of het verslavender is, of ongezonder zou best kunnen, maar Lotske is toch al lang pleite hier, en was een uniek gebruikster op haar eigen manier.

Als je mensen wilt waarschuwen voor methylamphetamine zou het wel helpen als je bronnen zou vermelden, of je argumenten zou onderbouwen.

Volgens mij zijn het meer psychosociale omstandigheden dan de drug zelf die voor de ellende zorgen, dan de chemie van het middel op zich.
Klik om te vergroten...
Ben nog wel aanwezig op forum maar veel minder..grtz
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
En daar bij nog ben hier toch niet welcome..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Natuurlijk ben je wel welkom Lotske. :)
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kleine J zei:
Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen, het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug, in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Ik hoop dat deze info je wat inzicht heeft gegeven van hoe gevaarlijk meth eigenlijk is, en ik hoop echt dat je het nooit gaat gebruiken
Klik om te vergroten...


Ik wil hier even wat kleins over zeggen en voordat ik het vergeet te zeggen crystal meth is een drugs waar men snel aan verslaafd raakt. Vriend van mij heeft het eenmalig gebruikt en was drie dagen wakker en neigde snel bij te nemen. Nog heeft hij het bij die ene keer gelaten.


Je zegt dat crystal meth gemaakt is van allemaal huishoudelijke middelen. Net zoals ghb ook van chemische middelen is gemaakt en noem maar op. Het punt is alleen dat het maakt niet uit, echt niet uit waar je het mee laat reageren, extraheren, oplossen...het blijft (S)-N-methyl-1-fenyl-propaan-2-amine. Of je het nou met een zeep laat oplossen, in de regen gooit voor de zuur en daarna mee slaapt. Het blijft (S)-N-methyl-1-fenyl-propaan-2-amine.

Zelfde met cocaine methyl (1R,2R,3S,5S)-3-(benzoyloxy)-8-methyl-8-azabicyclo[3.2.1]octaan-2-carboxylaat uit de cocaplant wordt gehaald. De middeltjes die dan worden gebruikt zijn ook aardig ranzig. Benzine, aceton en ga zo maar door maar wat is het eind resultaat? Cocaine. Mdma zal ook van misschien van hele wagelijke stoffen of iets dergelijks gemaakt zijn wat als je los consumeert je geen 20 seconde verder kan leven maar het gaat om het eindresultaat wat altijd het zelfde blijft. Hoe je er ook aan komt.

Maar dan geef ik toe dat het eind-resultaat "crystal meth" ook gewoon wagelijk is :grin:

Een drug die mij gelukkig niet aantrekt :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Natuurlijk ben je wel welkom Lotske. :)
Klik om te vergroten...

Ik ben een week gebanned vanwege (volgens mij duidelijk) een ironische opmerking. daarom kom ik hier zelden meer.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
MeejheM zei:
Mindless zei:
Natuurlijk ben je wel welkom Lotske. :)
Klik om te vergroten...

Ik ben een week gebanned vanwege (volgens mij duidelijk) een ironische opmerking. daarom kom ik hier zelden meer.
Klik om te vergroten...
Ga je dat nou overal onder reageren? Als je niks nuttigs te zeggen hebt kun je beter wegblijven inderdaad
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
MeejheM zei:
Mindless zei:
Natuurlijk ben je wel welkom Lotske. :)
Klik om te vergroten...

Ik ben een week gebanned vanwege (volgens mij duidelijk) een ironische opmerking. daarom kom ik hier zelden meer.
Klik om te vergroten...
Het was een opeenstapeling van verschillende postst waarin je wat aanbiede of vroeg. De post waarmee je uiteindelijk de ban kreeg was misschien ironisch, maar eerdere posts niet. En juist omdat die laatste post ironisch was heb je slechts een ban van een week gekregen ipv permanent. Ga nou dus niet overal waar je reageert zielig doen, doe dat dan lekker via pb naar de mods en val daar de rest van het forum niet mee lastig meejhem.

Lotske, uiteraard ben je gewoon welkom hier op forum.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."