#1
Als er veel cafeïne in zit wel ja.
,leipebaviaan zei:Goede shit heb je inderdaad.

Voldoende slapen, eten en daarnaast goed functioneren op je werk met 5 gram hq speed in de week klinkt enigszins onwaarschijnlijk to be honest maar goed laten we er for argument's sake vanuit gaan dat je dit topic niet geopend hebt om te bs'en en dat in de hoek bijzonder hoge tolerantie gooien.snelgemsurfd zei:Nu zit ik met het probleem dat ik al 6 dagen de slaap niet kan vatten,terwijl al de rest gewoon blijft doorlopen(eten,drinken,vitamienen) Heeft er iemand hier daar een verklaring voor?
dude zei:Voldoende slapen, eten en daarnaast goed functioneren op je werk met 5 gram hq speed in de week klinkt enigszins onwaarschijnlijk to be honest maar goed laten we er for argument's sake vanuit gaan dat je dit topic niet geopend hebt om te bs'en en dat in de hoek bijzonder hoge tolerantie gooien.snelgemsurfd zei:Nu zit ik met het probleem dat ik al 6 dagen de slaap niet kan vatten,terwijl al de rest gewoon blijft doorlopen(eten,drinken,vitamienen) Heeft er iemand hier daar een verklaring voor?
Het volgende zou best een logische verklaring kunnen zijn. Eén van de bijwerkingen van langdurig amfetaminegebruik kan zijn dat de slaap en het slaapritme in meer of mindere mate verstoort wordt. Dit heeft dan specifiek betrekking op de (nuchtere) periode bij/na langdurig amfetaminegebruik.
Bij deze extreme mate van verstoring in jouw geval zal het dagelijkse gebruik ongetwijfeld een behoorlijke factor zijn. Als je eventueel open staat voor de optie om wekelijks een dag of aantal dagen (bijna) niet te gebruiken is dat absoluut aan te raden. Bij een erg hoge tolerantie heb je ook vrijwel altijd een relatief hoge dosis amfetamine nodig om een gewenst effect te krijgen niewaar... peace
Als het gebruik zoveel mogelijk tijdens het weekend beperkt blijft is het nog verdomd lastig qua slaap en energiegebrek ervaar ik zelf. Zodra je van je energiereserves gaat snoepen betaal je toch ergens een prijs niewaar.. what goes around comes around.snelgemsurfd zei:Nu 2 maand later, heb ik nog een gebruik van ong 3 gr/week (happy me) , en de slaap is nog steeds niet wat het moet zijn, resultaat--> junkface, donkere kringen, uitgedroogd vel, terwijl ik me voor de rest wel 'goed' voel,
ZERO- zei:En hoe gaat het inmiddels?
Is slapeloosheid niet uberhaupt vaak een bijwerking bij het afbouwen van drugs?
Hoe kom je daarbij? Normale speed is gewoon 50/50 levo/dex. Enkel levo of in een verhouding boven de 50% komt niet voor. Wel in verhoudingen waarbij de dex boven de 50 of zelfs 100% zit.Kleine J zei:en het is trouwens meer dan 50% linksdraaiend spul
Hoe is het inmiddels met je pep gebruik?
Ik heb dus het volgende voor: Ik ben al toch een 6 jaar bezig met speed. Hierbij was het eerst gewoon weekendgebruik ( 1keer/maand). Naarmate de volwassenheid dichterbij kwam, m'n 18 lentes is het alleen maar bergaf gegaan, en zit ik dus nu met een dagelijkse snuifbezigheidstherapie.
Ma bon, tot daar niet echt mn vraag in duidelijk gemaakt. Sinds een 4 jaar is het dus dagelijks gebruik, en de speed komt sinds de dag dat ik er mee begon tot heden van dezelfde dealer.
Mijn dosissen zijn per week ongeveer om enbij 5 gram per week.
Ik eet makkelijk,drink voldoende, geen problemen met het werk, vitamientjes etc., maar sinds 9 dagen ben ik mijn dosis gaan verminderen naar ongeveer 3 gram.
Nu zit ik met het probleem dat ik al 6 dagen de slaap niet kan vatten,terwijl al de rest gewoon blijft doorlopen(eten,drinken,vitamienen).
Heeft er iemand hier daar een verklaring voor? Want ik begin het wel vervelend te vinden, voor dan op het werk en mn uiterlijk dat ik met een serieus slaaptekort zit.
![]()
Alsof je van caffeine langer wakker blijft dan van amfetamine, wat een bullshit zeg!zeer waarschijnlijk caffeine. want van goeie pep blijf je echt niet bij weinig gebruik zo lang wakker. of je hebt meth gehad. erg lekker hoor. maar dat gaat je op zeker slopen bij geregeld gebruik. laat je middel testen. ik heb goeie sowieso modknip
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."