Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWakker blijven na kleine dosis pep

Wakker blijven na kleine dosis pep

47 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als er veel cafeïne in zit wel ja.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goede shit heb je inderdaad.
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#3
leipebaviaan zei:
Goede shit heb je inderdaad.
Klik om te vergroten...
,
Het maakt het dagelijkse sleur aangenamer,
:rock:
d
dudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
snelgemsurfd zei:
Nu zit ik met het probleem dat ik al 6 dagen de slaap niet kan vatten,terwijl al de rest gewoon blijft doorlopen(eten,drinken,vitamienen) Heeft er iemand hier daar een verklaring voor?
Klik om te vergroten...
Voldoende slapen, eten en daarnaast goed functioneren op je werk met 5 gram hq speed in de week klinkt enigszins onwaarschijnlijk to be honest maar goed laten we er for argument's sake vanuit gaan dat je dit topic niet geopend hebt om te bs'en en dat in de hoek bijzonder hoge tolerantie gooien.

Het volgende zou best een logische verklaring kunnen zijn. Eén van de bijwerkingen van langdurig amfetaminegebruik kan zijn dat de slaap en het slaapritme in meer of mindere mate verstoort wordt. Dit heeft dan specifiek betrekking op de (nuchtere) periode bij/na langdurig amfetaminegebruik.

Bij deze extreme mate van verstoring in jouw geval zal het dagelijkse gebruik ongetwijfeld een behoorlijke factor zijn. Als je eventueel open staat voor de optie om wekelijks een dag of aantal dagen (bijna) niet te gebruiken is dat absoluut aan te raden. Bij een erg hoge tolerantie heb je ook vrijwel altijd een relatief hoge dosis amfetamine nodig om een gewenst effect te krijgen niewaar... peace
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#5
dude zei:
snelgemsurfd zei:
Nu zit ik met het probleem dat ik al 6 dagen de slaap niet kan vatten,terwijl al de rest gewoon blijft doorlopen(eten,drinken,vitamienen) Heeft er iemand hier daar een verklaring voor?
Klik om te vergroten...
Voldoende slapen, eten en daarnaast goed functioneren op je werk met 5 gram hq speed in de week klinkt enigszins onwaarschijnlijk to be honest maar goed laten we er for argument's sake vanuit gaan dat je dit topic niet geopend hebt om te bs'en en dat in de hoek bijzonder hoge tolerantie gooien.

Het volgende zou best een logische verklaring kunnen zijn. Eén van de bijwerkingen van langdurig amfetaminegebruik kan zijn dat de slaap en het slaapritme in meer of mindere mate verstoort wordt. Dit heeft dan specifiek betrekking op de (nuchtere) periode bij/na langdurig amfetaminegebruik.

Bij deze extreme mate van verstoring in jouw geval zal het dagelijkse gebruik ongetwijfeld een behoorlijke factor zijn. Als je eventueel open staat voor de optie om wekelijks een dag of aantal dagen (bijna) niet te gebruiken is dat absoluut aan te raden. Bij een erg hoge tolerantie heb je ook vrijwel altijd een relatief hoge dosis amfetamine nodig om een gewenst effect te krijgen niewaar... peace
Klik om te vergroten...

Helaas is mn tolerantie vrij hoog, maar zoals ik ergens neergepend heb, heb ik nu ook bij lage dosis lang effect (nooit verwacht) en de slaap blijft enigzins weg, terwijl het , bij mijn'misbruik' zal ik maar zeggen quasi geen last van heb.

Nu 2 maand later, heb ik nog een gebruik van ong 3 gr/week (happy me) , en de slaap is nog steeds niet wat het moet zijn, resultaat--> junkface, donkere kringen, uitgedroogd vel, terwijl ik me voor de rest wel 'goed' voel,
d
dudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
snelgemsurfd zei:
Nu 2 maand later, heb ik nog een gebruik van ong 3 gr/week (happy me) , en de slaap is nog steeds niet wat het moet zijn, resultaat--> junkface, donkere kringen, uitgedroogd vel, terwijl ik me voor de rest wel 'goed' voel,
Klik om te vergroten...
Als het gebruik zoveel mogelijk tijdens het weekend beperkt blijft is het nog verdomd lastig qua slaap en energiegebrek ervaar ik zelf. Zodra je van je energiereserves gaat snoepen betaal je toch ergens een prijs niewaar.. what goes around comes around.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#7
3g in een week is altijd nog heel veel. Misschien dat je nu nog kan functioneren,maar op een dag zal je lichaam echt instorten...
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoelang gebruikt de topic starter in totaal al dan? Want vooralsnog houdt hij het prima vol.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, misschien nu nog maar als het zo blijft doorgaan crasht het lichaam ooit eens op een dag.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
En hoe gaat het inmiddels?

Is slapeloosheid niet uberhaupt vaak een bijwerking bij het afbouwen van drugs?
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#11
ZERO- zei:
En hoe gaat het inmiddels?

Is slapeloosheid niet uberhaupt vaak een bijwerking bij het afbouwen van drugs?
Klik om te vergroten...

Midden oktober had ik een radicale ommezwaai gemaakt en niets meer van pep te nemen. De eerste dagen duurde een eeuwigheid, na een tiental dagen had ik terug meer energie van mezelf, de eetlust was terug normaal.
Midden november had ik opnieuw een normaal slaappatroon opgebouwd, het ging blijkbaar iets te gemakkelijk...
Ben sinds gisteren hervallen, maar ik bezie de pogi g niet als mislukt.
Ik wil echt niet meer in mn oude gewoonte vallen door de pep in feite te misbruiken. Ik probeer me echt tot het minimum te gebruiken, dus 2 gr pep /week. En mezelf ondertussen 'oppeppen' voor een volgende poging om ervan af te geraken.
Ik heb het laten zien dat ik het kan, alleen de volgende keer nog meer wilskracht laten zien, en dan komt alles in de sakosj!
Here I go again!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Terugvallen gebeurt, shit happens.. Maar je moet niet denken 'het lukt toch niet' en weer verder speed gaan gebruiken! Dat is het grote gevaar van terugvallen. Het is ook gewoon moeilijk om in 1 keer te stoppen, en dan is het een keertje niet gelukt vol te houden, jammer dan.. Maar je bent al ontzettend goed bezig dus pak nieuwe energie en gewoon weer doorgaan en verder! Minder gebruiken is altijd al beter dan wat je voorheen deed neem ik aan dus dat is al iets om trots op te zijn (: Succes
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maandag 15 december 2014, 04:15h,

Stand van zaken: ik zit op minimum gebruik, heb juist mn laatste streep opgetrokken, en ben ondertussen aan het denken; waarom in godsnaam op dees uur een lekkere portie hemelse pep?? Ik moet straks werken, dus binnen 2 uurtjes mn bed uitstappen en opnieuw dag dagelijkse ritme terug opnemen.
Deze week ga ik hoogst waarschijnlijk opnieuw een stoppoging ondernemen. Want na 6 jaar speed te gebruiken, waarvan de laatste 2 jaar dagelijks, is het wel welletjes geweest met die rotzakkerij, het is tijd om volwassen te worden, en iets maken van mn leven!
S
StamperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe is het inmiddels met je pep gebruik?
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik gebruik nu al wel een tijdje en gebruik denk ik tussen de 1 tot 2 gram per week metnog een aantal tussenpauzes, maar ik heb eergisteren nog 400mg voor maar 1 enkele keer gepakt, heb er alleen niet zoveel van gemerkt, want ik lag een half uur daarna te pitten, net zolang totdat ik me had verslapen voor school. Zelfs onder invloed en het schrijven van dit bericht vallen m'n ogen een X aantal keren dicht (het ligt niet aan de puurheid en of te lang niet gebruikt. Het is ook net nieuw en ik laat het altijd zelf drogen of door een vriend die als ****** werkt. En hij heeft er ook wel verstand van) en het is trouwens meer dan 50% linksdraaiend spul, dus dat betekent vooral effect van adrenaline, wat je eigenlijk juist wakker hoort te houden lijkt me door de energiekick
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kleine J zei:
en het is trouwens meer dan 50% linksdraaiend spul
Klik om te vergroten...
Hoe kom je daarbij? Normale speed is gewoon 50/50 levo/dex. Enkel levo of in een verhouding boven de 50% komt niet voor. Wel in verhoudingen waarbij de dex boven de 50 of zelfs 100% zit.

Bovendien geldt dat hoewel dex veel selectiever voor dopamine is, er op slapen ook gewoon heel lastig is. Als je in slaap valt na pep gebruik en je zeker weet dat de kwaliteit goed was, dan zou ik me zorgen gaan maken over gewenning.
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#17
Stamper zei:
Hoe is het inmiddels met je pep gebruik?
Klik om te vergroten...

waauw, ondertussen al 3 jaar geleden en jawel, ik ben er vanaf geraakt, zo nog is sporadisch gebruik ik als het voorhande is.
d
djbarryvLid
01-01-2024, 00:00
#18
snelgemsurfd zei:
Ik heb dus het volgende voor: Ik ben al toch een 6 jaar bezig met speed. Hierbij was het eerst gewoon weekendgebruik ( 1keer/maand). Naarmate de volwassenheid dichterbij kwam, m'n 18 lentes is het alleen maar bergaf gegaan, en zit ik dus nu met een dagelijkse snuifbezigheidstherapie.
Ma bon, tot daar niet echt mn vraag in duidelijk gemaakt. Sinds een 4 jaar is het dus dagelijks gebruik, en de speed komt sinds de dag dat ik er mee begon tot heden van dezelfde dealer.
Mijn dosissen zijn per week ongeveer om enbij 5 gram per week.
Ik eet makkelijk,drink voldoende, geen problemen met het werk, vitamientjes etc., maar sinds 9 dagen ben ik mijn dosis gaan verminderen naar ongeveer 3 gram.
Nu zit ik met het probleem dat ik al 6 dagen de slaap niet kan vatten,terwijl al de rest gewoon blijft doorlopen(eten,drinken,vitamienen).
Heeft er iemand hier daar een verklaring voor? Want ik begin het wel vervelend te vinden, voor dan op het werk en mn uiterlijk dat ik met een serieus slaaptekort zit.
:confused:
Klik om te vergroten...
d
djbarryvLid
01-01-2024, 00:00
#19
zeer waarschijnlijk caffeine. want van goeie pep blijf je echt niet bij weinig gebruik zo lang wakker. of je hebt meth gehad. erg lekker hoor. maar dat gaat je op zeker slopen bij geregeld gebruik. laat je middel testen. ik heb goeie sowieso modknip
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
djbarryv zei:
zeer waarschijnlijk caffeine. want van goeie pep blijf je echt niet bij weinig gebruik zo lang wakker. of je hebt meth gehad. erg lekker hoor. maar dat gaat je op zeker slopen bij geregeld gebruik. laat je middel testen. ik heb goeie sowieso modknip
Klik om te vergroten...
Alsof je van caffeine langer wakker blijft dan van amfetamine, wat een bullshit zeg!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."