Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWakker blijven na kleine dosis pep

Wakker blijven na kleine dosis pep

47 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
3g in een week is altijd nog heel veel. Misschien dat je nu nog kan functioneren,maar op een dag zal je lichaam echt instorten...
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoelang gebruikt de topic starter in totaal al dan? Want vooralsnog houdt hij het prima vol.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, misschien nu nog maar als het zo blijft doorgaan crasht het lichaam ooit eens op een dag.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
En hoe gaat het inmiddels?

Is slapeloosheid niet uberhaupt vaak een bijwerking bij het afbouwen van drugs?
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZERO- zei:
En hoe gaat het inmiddels?

Is slapeloosheid niet uberhaupt vaak een bijwerking bij het afbouwen van drugs?
Klik om te vergroten...

Midden oktober had ik een radicale ommezwaai gemaakt en niets meer van pep te nemen. De eerste dagen duurde een eeuwigheid, na een tiental dagen had ik terug meer energie van mezelf, de eetlust was terug normaal.
Midden november had ik opnieuw een normaal slaappatroon opgebouwd, het ging blijkbaar iets te gemakkelijk...
Ben sinds gisteren hervallen, maar ik bezie de pogi g niet als mislukt.
Ik wil echt niet meer in mn oude gewoonte vallen door de pep in feite te misbruiken. Ik probeer me echt tot het minimum te gebruiken, dus 2 gr pep /week. En mezelf ondertussen 'oppeppen' voor een volgende poging om ervan af te geraken.
Ik heb het laten zien dat ik het kan, alleen de volgende keer nog meer wilskracht laten zien, en dan komt alles in de sakosj!
Here I go again!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Terugvallen gebeurt, shit happens.. Maar je moet niet denken 'het lukt toch niet' en weer verder speed gaan gebruiken! Dat is het grote gevaar van terugvallen. Het is ook gewoon moeilijk om in 1 keer te stoppen, en dan is het een keertje niet gelukt vol te houden, jammer dan.. Maar je bent al ontzettend goed bezig dus pak nieuwe energie en gewoon weer doorgaan en verder! Minder gebruiken is altijd al beter dan wat je voorheen deed neem ik aan dus dat is al iets om trots op te zijn (: Succes
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maandag 15 december 2014, 04:15h,

Stand van zaken: ik zit op minimum gebruik, heb juist mn laatste streep opgetrokken, en ben ondertussen aan het denken; waarom in godsnaam op dees uur een lekkere portie hemelse pep?? Ik moet straks werken, dus binnen 2 uurtjes mn bed uitstappen en opnieuw dag dagelijkse ritme terug opnemen.
Deze week ga ik hoogst waarschijnlijk opnieuw een stoppoging ondernemen. Want na 6 jaar speed te gebruiken, waarvan de laatste 2 jaar dagelijks, is het wel welletjes geweest met die rotzakkerij, het is tijd om volwassen te worden, en iets maken van mn leven!
S
StamperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe is het inmiddels met je pep gebruik?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."