#1
3g in een week is altijd nog heel veel. Misschien dat je nu nog kan functioneren,maar op een dag zal je lichaam echt instorten...
ZERO- zei:En hoe gaat het inmiddels?
Is slapeloosheid niet uberhaupt vaak een bijwerking bij het afbouwen van drugs?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."