Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWakker blijven na kleine dosis pep

Wakker blijven na kleine dosis pep

47 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#1
I know, maar het houd me een fris gezicht behouden, of het is dan toch het gedacht telt dat ik er fris uitzien. :mrgreen:
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#2
leipebaviaan zei:
Wil je op termijn niet helemaal stoppen dan? 3 gram per week is nog best wel een grote hoeveelheid. Als ik er op een avond 0.5 doorheen jaag hoef ik de dagen erna geen pep meer te zien.
Klik om te vergroten...

Maar pak het in capsules in tegenwoordig, mn neus s veel te gevoelig? voor het binnen te snuiven.
S
SaintzLid
01-01-2024, 00:00
#3
5 gram per week? Dan kan je mij echt afvoeren. Ik sta al te stuiteren van 0,5 gram.
Lijkt me echt beter als je verder gaat met afbouwen!
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon lekker doorsnuiven :grin:
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#5
dude zei:
@snelgemsurfd, weet je ook wat ongeveer gemiddeld de zuiverheid van je pep is?
Klik om te vergroten...

M'n pepkwaliteit ligt rond de 63% , ben dus best tevreden, brand niet, maar heeft wel die hemelse pepsmaak! Love it ! :hearteyes:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goede shit heb je inderdaad.
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#7
leipebaviaan zei:
Goede shit heb je inderdaad.
Klik om te vergroten...
,
Het maakt het dagelijkse sleur aangenamer,
:rock:
d
dudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
snelgemsurfd zei:
Nu zit ik met het probleem dat ik al 6 dagen de slaap niet kan vatten,terwijl al de rest gewoon blijft doorlopen(eten,drinken,vitamienen) Heeft er iemand hier daar een verklaring voor?
Klik om te vergroten...
Voldoende slapen, eten en daarnaast goed functioneren op je werk met 5 gram hq speed in de week klinkt enigszins onwaarschijnlijk to be honest maar goed laten we er for argument's sake vanuit gaan dat je dit topic niet geopend hebt om te bs'en en dat in de hoek bijzonder hoge tolerantie gooien.

Het volgende zou best een logische verklaring kunnen zijn. Eén van de bijwerkingen van langdurig amfetaminegebruik kan zijn dat de slaap en het slaapritme in meer of mindere mate verstoort wordt. Dit heeft dan specifiek betrekking op de (nuchtere) periode bij/na langdurig amfetaminegebruik.

Bij deze extreme mate van verstoring in jouw geval zal het dagelijkse gebruik ongetwijfeld een behoorlijke factor zijn. Als je eventueel open staat voor de optie om wekelijks een dag of aantal dagen (bijna) niet te gebruiken is dat absoluut aan te raden. Bij een erg hoge tolerantie heb je ook vrijwel altijd een relatief hoge dosis amfetamine nodig om een gewenst effect te krijgen niewaar... peace
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#9
dude zei:
snelgemsurfd zei:
Nu zit ik met het probleem dat ik al 6 dagen de slaap niet kan vatten,terwijl al de rest gewoon blijft doorlopen(eten,drinken,vitamienen) Heeft er iemand hier daar een verklaring voor?
Klik om te vergroten...
Voldoende slapen, eten en daarnaast goed functioneren op je werk met 5 gram hq speed in de week klinkt enigszins onwaarschijnlijk to be honest maar goed laten we er for argument's sake vanuit gaan dat je dit topic niet geopend hebt om te bs'en en dat in de hoek bijzonder hoge tolerantie gooien.

Het volgende zou best een logische verklaring kunnen zijn. Eén van de bijwerkingen van langdurig amfetaminegebruik kan zijn dat de slaap en het slaapritme in meer of mindere mate verstoort wordt. Dit heeft dan specifiek betrekking op de (nuchtere) periode bij/na langdurig amfetaminegebruik.

Bij deze extreme mate van verstoring in jouw geval zal het dagelijkse gebruik ongetwijfeld een behoorlijke factor zijn. Als je eventueel open staat voor de optie om wekelijks een dag of aantal dagen (bijna) niet te gebruiken is dat absoluut aan te raden. Bij een erg hoge tolerantie heb je ook vrijwel altijd een relatief hoge dosis amfetamine nodig om een gewenst effect te krijgen niewaar... peace
Klik om te vergroten...

Helaas is mn tolerantie vrij hoog, maar zoals ik ergens neergepend heb, heb ik nu ook bij lage dosis lang effect (nooit verwacht) en de slaap blijft enigzins weg, terwijl het , bij mijn'misbruik' zal ik maar zeggen quasi geen last van heb.

Nu 2 maand later, heb ik nog een gebruik van ong 3 gr/week (happy me) , en de slaap is nog steeds niet wat het moet zijn, resultaat--> junkface, donkere kringen, uitgedroogd vel, terwijl ik me voor de rest wel 'goed' voel,
d
dudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
snelgemsurfd zei:
Nu 2 maand later, heb ik nog een gebruik van ong 3 gr/week (happy me) , en de slaap is nog steeds niet wat het moet zijn, resultaat--> junkface, donkere kringen, uitgedroogd vel, terwijl ik me voor de rest wel 'goed' voel,
Klik om te vergroten...
Als het gebruik zoveel mogelijk tijdens het weekend beperkt blijft is het nog verdomd lastig qua slaap en energiegebrek ervaar ik zelf. Zodra je van je energiereserves gaat snoepen betaal je toch ergens een prijs niewaar.. what goes around comes around.
d
dudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
@snelgemsurfd, weet je ook wat ongeveer gemiddeld de zuiverheid van je pep is?
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#12
3g in een week is altijd nog heel veel. Misschien dat je nu nog kan functioneren,maar op een dag zal je lichaam echt instorten...
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoelang gebruikt de topic starter in totaal al dan? Want vooralsnog houdt hij het prima vol.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, misschien nu nog maar als het zo blijft doorgaan crasht het lichaam ooit eens op een dag.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
En hoe gaat het inmiddels?

Is slapeloosheid niet uberhaupt vaak een bijwerking bij het afbouwen van drugs?
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#16
ZERO- zei:
En hoe gaat het inmiddels?

Is slapeloosheid niet uberhaupt vaak een bijwerking bij het afbouwen van drugs?
Klik om te vergroten...

Midden oktober had ik een radicale ommezwaai gemaakt en niets meer van pep te nemen. De eerste dagen duurde een eeuwigheid, na een tiental dagen had ik terug meer energie van mezelf, de eetlust was terug normaal.
Midden november had ik opnieuw een normaal slaappatroon opgebouwd, het ging blijkbaar iets te gemakkelijk...
Ben sinds gisteren hervallen, maar ik bezie de pogi g niet als mislukt.
Ik wil echt niet meer in mn oude gewoonte vallen door de pep in feite te misbruiken. Ik probeer me echt tot het minimum te gebruiken, dus 2 gr pep /week. En mezelf ondertussen 'oppeppen' voor een volgende poging om ervan af te geraken.
Ik heb het laten zien dat ik het kan, alleen de volgende keer nog meer wilskracht laten zien, en dan komt alles in de sakosj!
Here I go again!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Terugvallen gebeurt, shit happens.. Maar je moet niet denken 'het lukt toch niet' en weer verder speed gaan gebruiken! Dat is het grote gevaar van terugvallen. Het is ook gewoon moeilijk om in 1 keer te stoppen, en dan is het een keertje niet gelukt vol te houden, jammer dan.. Maar je bent al ontzettend goed bezig dus pak nieuwe energie en gewoon weer doorgaan en verder! Minder gebruiken is altijd al beter dan wat je voorheen deed neem ik aan dus dat is al iets om trots op te zijn (: Succes
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maandag 15 december 2014, 04:15h,

Stand van zaken: ik zit op minimum gebruik, heb juist mn laatste streep opgetrokken, en ben ondertussen aan het denken; waarom in godsnaam op dees uur een lekkere portie hemelse pep?? Ik moet straks werken, dus binnen 2 uurtjes mn bed uitstappen en opnieuw dag dagelijkse ritme terug opnemen.
Deze week ga ik hoogst waarschijnlijk opnieuw een stoppoging ondernemen. Want na 6 jaar speed te gebruiken, waarvan de laatste 2 jaar dagelijks, is het wel welletjes geweest met die rotzakkerij, het is tijd om volwassen te worden, en iets maken van mn leven!
S
StamperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe is het inmiddels met je pep gebruik?
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik gebruik nu al wel een tijdje en gebruik denk ik tussen de 1 tot 2 gram per week metnog een aantal tussenpauzes, maar ik heb eergisteren nog 400mg voor maar 1 enkele keer gepakt, heb er alleen niet zoveel van gemerkt, want ik lag een half uur daarna te pitten, net zolang totdat ik me had verslapen voor school. Zelfs onder invloed en het schrijven van dit bericht vallen m'n ogen een X aantal keren dicht (het ligt niet aan de puurheid en of te lang niet gebruikt. Het is ook net nieuw en ik laat het altijd zelf drogen of door een vriend die als ****** werkt. En hij heeft er ook wel verstand van) en het is trouwens meer dan 50% linksdraaiend spul, dus dat betekent vooral effect van adrenaline, wat je eigenlijk juist wakker hoort te houden lijkt me door de energiekick

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."