#1
I know, maar het houd me een fris gezicht behouden, of het is dan toch het gedacht telt dat ik er fris uitzien. 


leipebaviaan zei:Wil je op termijn niet helemaal stoppen dan? 3 gram per week is nog best wel een grote hoeveelheid. Als ik er op een avond 0.5 doorheen jaag hoef ik de dagen erna geen pep meer te zien.
dude zei:@snelgemsurfd, weet je ook wat ongeveer gemiddeld de zuiverheid van je pep is?
,leipebaviaan zei:Goede shit heb je inderdaad.

Voldoende slapen, eten en daarnaast goed functioneren op je werk met 5 gram hq speed in de week klinkt enigszins onwaarschijnlijk to be honest maar goed laten we er for argument's sake vanuit gaan dat je dit topic niet geopend hebt om te bs'en en dat in de hoek bijzonder hoge tolerantie gooien.snelgemsurfd zei:Nu zit ik met het probleem dat ik al 6 dagen de slaap niet kan vatten,terwijl al de rest gewoon blijft doorlopen(eten,drinken,vitamienen) Heeft er iemand hier daar een verklaring voor?
dude zei:Voldoende slapen, eten en daarnaast goed functioneren op je werk met 5 gram hq speed in de week klinkt enigszins onwaarschijnlijk to be honest maar goed laten we er for argument's sake vanuit gaan dat je dit topic niet geopend hebt om te bs'en en dat in de hoek bijzonder hoge tolerantie gooien.snelgemsurfd zei:Nu zit ik met het probleem dat ik al 6 dagen de slaap niet kan vatten,terwijl al de rest gewoon blijft doorlopen(eten,drinken,vitamienen) Heeft er iemand hier daar een verklaring voor?
Het volgende zou best een logische verklaring kunnen zijn. Eén van de bijwerkingen van langdurig amfetaminegebruik kan zijn dat de slaap en het slaapritme in meer of mindere mate verstoort wordt. Dit heeft dan specifiek betrekking op de (nuchtere) periode bij/na langdurig amfetaminegebruik.
Bij deze extreme mate van verstoring in jouw geval zal het dagelijkse gebruik ongetwijfeld een behoorlijke factor zijn. Als je eventueel open staat voor de optie om wekelijks een dag of aantal dagen (bijna) niet te gebruiken is dat absoluut aan te raden. Bij een erg hoge tolerantie heb je ook vrijwel altijd een relatief hoge dosis amfetamine nodig om een gewenst effect te krijgen niewaar... peace
Als het gebruik zoveel mogelijk tijdens het weekend beperkt blijft is het nog verdomd lastig qua slaap en energiegebrek ervaar ik zelf. Zodra je van je energiereserves gaat snoepen betaal je toch ergens een prijs niewaar.. what goes around comes around.snelgemsurfd zei:Nu 2 maand later, heb ik nog een gebruik van ong 3 gr/week (happy me) , en de slaap is nog steeds niet wat het moet zijn, resultaat--> junkface, donkere kringen, uitgedroogd vel, terwijl ik me voor de rest wel 'goed' voel,
ZERO- zei:En hoe gaat het inmiddels?
Is slapeloosheid niet uberhaupt vaak een bijwerking bij het afbouwen van drugs?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."