Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een tekort aan dopamine kan ook zorgen voor slapeloosheid (net als teveel). Dopamine en prolactine werken samen om slaap te reguleren. Door je langdurig en veelvuldig speedgebruik is die balans verstoort. Je lichaam is gewend geraakt aan een bepaalde (onnatuurlijke) hoeveelheid dopamine en heeft daarop alle processen gebalanseerd. Omdat jij nu mindert met je speedgebruik (wat in principe een goed punt is) raakt de balans verstoort en krijg je slaapproblemen. Het zal even duren voordat je lichaam de balans weer heeft hersteld."
"Sowieso is het natuurlijk zo dat je je heerlijk voelt maar het voor je lichaam echt een aanslag is. Alle prikkels komen harder binnen en kosten voor je hersenen meer energie om te verwerken. Aan je verhaal te lezen heb je je lichaam ook niet echt de rust gegund die het af en toe wel kan gebruiken tijdens het gebruik. Het kan zijn dat je inderdaad lichtflitsgevoelige epilepsie hebt, maar het kan ook gewoon een "overload" zijn van je hersenen op zo'n moment. De combinatie van MDMA, Nicotine, Alcohol (wss), Felle lichtflitsen, Harde muziek, Lichamelijk activiteit en mensen om je heen zijn ook wel erg veel prikkels. Ik zou hier verder wel mee oppassen, misschien als je jezelf af en toe wat meer rust gunt op een feest dat het wel minder wordt?"
"De enige tegenwerkingen die er zijn volgens mij tussen XTC en antibiotica is dat de antibiotica een verminderde werking heeft als je XTC neemt tijdens de kuur. 3 dagen na XTC gebruik zijn er geen problemen met het starten van een antibiotica kuur. Wel is het natuurijk zo dat XTC je lichamelijke reserves opmaakt en je weerstand achteruit gaat. Dat helpt natuurlijk niet mee in het herstellen van de klachten waarvoor ze antibiotica krijgt."