Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sjpeezer zei: Wat doen jullie de dag na speed? Ik bedoel als het uitgewerkt is? Veel fruit eten enzo? Ik bedoel hier handelingen om de brakheid een beetje tegen te gaan. Alvast bedankt, Sjpeezer. Klik om te vergroten... Wat ik doe meestal is een goei douchke pakken, wat appelsiensap drinken en een klein bordje spaghetti om mee te beginnen. da ga allemaal heel vlot binnen en door de douche krijg je al een iets beter gevoel. Veel rusten na al die inspanningen wa films zien ofzo En voor de rest inderdaad fruit eten (bananen, kiwi's) veel fruit met vitamine c en ik drink dan ook nog altijd een multivitaminetabletje, voel je de zelfde dag misschien niet meer maar de 2e dag kan da wel helpen"
"iv99 zei: Ik heb zaterdag voor het eerst xtc genomen, was echt een goeie ervaring enzo, maar toen ik de volgende avond een jointje rookte.. daaaamnn.. wat ging ik slecht. Ik had die nacht ervoor al zo'n hele psychologische trip en het gevoel alsof ik door meerdere dimensies ging en andere manieren naar de wereld keek, meerdere realiteitslagen (moeilijk uit te leggen), maar dat was nog interessant en leerzaam. De wiet de volgende avond gaf dit idee ook weer maar voor 3 uur lang bleef het maar intensifiseren en intensifiseren en ik dacht echt dat ik dood zou gaan of in coma ging raken. Elke keer wanneer ik dacht het hoogtepunt bereikt te hebben en dat ik out zou gaan, kwam ik weer op een hoger level. Holy shit wat was dat eng. Ik ga wel vaker een beetje slecht op wiet, dus daar blijf ik nu maar een tijdje vanaf, vooral na xtc. Klik om te vergroten... Ja als je de dag erna iets wilt pakken kan je best allebij de producten eerst wat leren kennen zoals ik hierboven vermeld heb. Anders lang genoeg wachten tot het volledig uit je lichaam is Heb zelf ook is die fout gemaakt en geen 2e keer nimeer ze"
"Is het mogelijk dat ik van mijn moeder het "bad gaan" heb overgeërfd? Wij hebben namelijk ook allebij dezelfde effecten op drugs die je normaal niet hebt (zoals mdma worden wij echt ontspannen van dan kunnen wij niet blijven rechtstaan ze of dansen ) Want ik zou graag lsd willen proberen maar ons mama is al vaak in een bad trip terechtgekomen en als ik mijn grootste angst zie wil ik die ni in een trip beleven (geesten, het spirituele, bezeten zijn enzo... ) Wat misschien ook interessant is om te weten is dat ik gemiddeld bipolair ben (emotie-wisselingen enzo en ons mama heeft da ook maar licht dan) daarom was mijn vraag of dat da genetisch is?"
"Ben al 2 jaar bezig dusja en ik probeer ook alty zoveel mogelijke goeie informatie over alle drugs te vinden. En daarbij da kan toch interessant zijn of dat da genetisch bepaald is want als da zo is kan extra voorzorgsmaatregelen nemen"
"Ik ben een beetje aant slecht gaan heb om 14.30 een stege maaltijd met pasta gegeten dan om 17.45 eerste lijn (mijn lijnen zijn normaal 100mg, en ik ben 20 jaar met een lengte van 1.68 en een gewicht van 55kg) dan om 19u een tweede lijn genomen dan om 20u daarna een banaantje gegeteb en nog een om 21u een lijntje en uiteindelijk om 23u en om 01u nog een dikke lijn van +/-150mg dan om 2 u een half banaantje gegeten en een lijntje coke gedaan 100mg want de pep werkte niet zo goed? denkt dat de dag ervoor ghb en de dag daarvoor mdma me al had uitgeput. En na die lijn coke heb ik om 04u een 2 ml ghb genomen ( heb in nuchtere toestand een keer 4 en 3 ml geprobeerd en ging ik allebij zo goe als knock van dus nu maar veiliger en 2 ml. En er rekening meehouden dat ik een dagelijkse wietroker ben. Dus ik paf overal meetusse ... maar nu heb ik denk ik te weinig gegete of een slechte combinatie maar ik zit al een uur boeren te laten en niet echt misselijk maar toch ook ni dat ik iets kan eten ofzo. Hebben jullie tips? of is het gewoon uitzitten tot ik in slaap val."
"Bwa vorige keer had ik meer op en toen konk na 5 uur van men laatste lijn al slapen. En tis ook ni dak elk weekend zo los gaan ea af en toe wil ik men grenzen opzoeken"
"Hahaha zal het onthoude hope dat ik tege deze avond kan slape en nog paar ml ghb binnengekapt maar helpt ni veel"
"Hallo ik ben een 20 jarige gast die nu al 2 jaar aan 1 stuk blowt. Nu heb ik een half jaartje terug eens xtc genomen en natuurlijk de volgende dag een kater enzo ... maar als ik dan die dag weer een jointje wil opsteken komt bij mij het effect van die mdma weer wat terug, ik vond het niet erg dat even terzijde. Op Paar weekjes verpsreid heb ik mij ook eens laten gaan op pep, coke en ghb. En ook dus hierbij komen de effecten allemaal de dag erna terug dankzij wiet Zijn er nog mensen die dit meemaken? Want ik heb hier en daar iets opgevangen dat veel man het dan juist gebruikt om de kater te minderen? Maar ik krijg gewoon een 2e ritje"
"Heb gisteren voor de 2e keer snelle geprobeerd 4 lijntjes (3/4 gram) maar merkte er niet veel van en de eerste keer was 2 weken geleden en toen ging ik al als een malle met die lijntjes. Eerste lijn was gisteren om 17.40 de 2e om 18:30 de 3e om 20:00 de 4e om 21.00u de 5e om 23:00 en dan nog een dikke lijn om 01.00u Om 02.00 u begon het al af te zwakken dus heb ik dan nog een lijn coke gepakt ... (Zo'n zonde :/) maar ja beetje meer energie weer ... Heb nu last van veel plassen, boeren, beetje maagpijn maar niet misselijk ofzo. Maar ik was nu nog van plan om nu om 04.00u 2-3ml ghb te nemen en nog een paar jointjes. Kank goe slape denk? maar het znige da me tegenhoud is men maag ... heb vandaag 3u voor men 1e lijn pasta gegete en om 20:00u een banaan en om 02:00 een halve banaan ... Niet al te veel maar meer as vorige keer en ik moet er ook wel bij vermelden dat ik een dagelijkse smoker ben dus dat heeft niet veel invloed op de rest mile: en ik heb namelijk ook eergisteren 3 ml ghb gedaan en donderdag 120 mg mdma kristallen gebomd! Maar volgens mij begint men tolerantie te stijgen. Normaal doe ik elk weekend een bepaalde hard drug. Mijn gegevens moest dat van pas komen Leeftijd: 20 Lengte: 168cm Gewicht: +/- 55kg Dit is mijn eerste post trouwens op dit forum! Vind het nu al leuk mile:"
"Ondertussen heb ik 2ml ghb binnengekapt. de keren dat ik dat nuchter heb gepakt ging ik al out van 4ml en 3ml was ook maar nipte dus gaan we veilig 2ml spele mile:"