Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSuperveel plassen..

Superveel plassen..

35 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb afgelopen zondag rotzooi xtc gekregen met pep erin, en moest idd ook om de 10 a 15 minute pissen, had 4 pillen gehad.
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#2
geen last van gehad, wel van een piemel van het formaat bierworstje :angry: :confused:

heeft iemand enig idee hoe dat kan?
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb het zelf niet maar maar mijn vriend heeft het wel altijd (wel bij xtc)
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#4
heb er ook last van, net als dat ik last heb van een onverzadigde behoefde naar bierrrr!!
D
D-LiCiOuSLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn vriend en ik zijn regelmatige speedgebruikers..
In het weekend doen wij dan meestal ook een nachtje door.
Nu is het zo dat mijn vriend na een x-tal aantal capsules, constant moet gaan plassen, soms zelfs elke 10minuten !! :openmouth:
Ik heb hier totaal geen last van en vindt het dan ook zeer raar dat hij hier last van heeft.Drinken doet hij zelfs bijna niet en toch moet hij telkes weer plassen.
Ik snap niet van waar het altijd blijft komen :confused:
Elke 10-15minute .. dat is toch echt wel enorm veel vind ik.. :openmouth: :rolleyes:

Is er hier misschien iemand die er ook last van heeft of iets meer weet hierover.. :confused:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Pas als de speed gaat uitwerken heb ik dat
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha ja hoor dat heb ik regelmatig en dat duurt dan ook weer steeds 10 minuten :P
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik kan meestal juist niet plassen...
Vermoed dat het komt door een strakke blaas of toch de spieren die met je blaas verbonden zijn...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik denk dat je blaassterkte hier nul noppes nougat mee te maken heeft. ik heb zulke sterke bekkenbodemspieren dat ik iets flink kan knijpen van onder... en toch als ik speed gebruik "zeik ik mezelf overhoop" (sorry voor de uitdrukking maar ik moet soms zo snel naar de wc dat er wel ongelukken van zouden kunnen komen) en vanaf begin af aan hoor niks uitgewerkt ofzo. heb eerder minder last van veelvuldig plassen als ik een paar dagen aan het snuiven ben. wat ik gelezen heb is als je speed neemt je veel sneller rode bloedlichaampjes vervangt en dat je daardoor zo vaak moet plassen om de afvalstoffen van de oude bloedlichaampjes af te scheiden. allemaal te maken met versnelde lever en nierwerking.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik hoef meestal een paar uur niet, maar als ik dan eenmaal ga sta ik ook regelmatig 5 minuten lang enorm te zeiken.

Wat ik vaak heb op de lsd is dat het lijkt alsof ik in mijn broek druppel :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb dit van xtc heel erg, en soms ook van LSD, zeker als ik er veel alcohol bij drink natuurlijk
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb hier de laatste tijd ook last van, vooral met xtc een tijdje terug en speed afgelopen vrijdag..
Het begint met een onwijs droge smoel, dan drink je wat water, wat alleen totaal niet helpt (als je het hebt doorgeslikt voel je je mond al gelijk weer uitdrogen..) dus drink je wat meer.. en meer.. en meer.. totdat je niet meer moet omdat je je maag voelt klotsen van het vocht wat erin zit :rolleyes:
..vervolgens heb je nog steeds dorst, maar komt er ook bij dat er om het kwartier een kraantje opengaat en je naar de plee moet hollen.

En dat gaat dan nog fijn de hele ochtend door ook :openmouth:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol en Speed dan loopt ik leeg :openmouth:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kheb er ook last van als ik weinig gegeten heb. Anders niet.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
da komt trouwens door de vervlugde stofwisseling
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
da komt trouwens door de vervlugde stofwisseling
Klik om te vergroten...

versnelde ja :wink: :mrgreen:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn vriendin heeft dat ook ik heb er echt nooit last van eigenlijk.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psycho_Chrono zei:
Wat ik vaak heb op de lsd is dat het lijkt alsof ik in mijn broek druppel :P
Klik om te vergroten...

Te veel details! :openmouth:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psycho_Chrono zei:
Wat ik vaak heb op de lsd is dat het lijkt alsof ik in mijn broek druppel :P
Klik om te vergroten...

Irritant is dat ja. :mrgreen:
T
TrippeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Xtc Bob zei:
heb het zelf niet maar maar mijn vriend heeft het wel altijd (wel bij xtc)
Klik om te vergroten...
En dat ben ik dus :mrgreen:
Altijd als ik xtc heb gepakt moet ik smorgens als het uitwerkt ook om de 10-15min naar de wc. Tis enorm klote, vooral als je in bed ligt.
Maar volgens mij komt dit omdat veel afvalstoffe van xtc via de urine worden afgevoerd. Alé de is wa ik tog gehoord heb :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."