Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSuperveel plassen..

Superveel plassen..

35 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
vind het meestal nie zo erg,
meestal ga ik snoeihard wanneer ik moet pissen, vooral met XTC. :openmouth:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psycho_Chrono zei:
Wat ik vaak heb op de lsd is dat het lijkt alsof ik in mijn broek druppel :P
Klik om te vergroten...


Dat had ik dus bij paddo's , net alsof ik in men broek stond te pissen :grin:
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb iets anders, dat wanneer ik snuif, een paar uur later, ik echt liters pis moet uitpissen, en dat duurt meer dan 2 minuten, echt zot :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik moet óf om de tien minuten plassen óf ik kan niet plassen xD Beide erg irritant iig haha.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het alleen met speed, en dan elke 3 kwartier ongeveer. Bij MDMA heb ik soms zin om te pissen (vraag me niet waarom :smoke: ) en dan sta ik daar en dan voel ik het gewoon een beetje tintelen zeg maar zoals het hoort alleen dan moet ik wel een minuut staan wachten voordat het eruit komt, maar het komt er wel altijd uit. :wave:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afgelopen weekend heb ik flink aan de pep gezeten en ik liep ook om het kwartier of zo naar de wc :openmouth: Ik heb dat niet altijd, soms stel ik het uit om naar de wc te gaan en uiteindelijk lijkt dat te werken, alleen afgelopen weekend niet, ligt misschien ook aan de hoeveelheid die je gebruik, ik heb veel gebruik t weekend en kon de aandrang om te plassen niet meer onderdrukken.
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#7
Safire zei:
Ik moet óf om de tien minuten plassen óf ik kan niet plassen xD
Klik om te vergroten...

Heb dat ook... Moet om de 10min gaan plassen en telkens nog eens 5min wachten voor het komt... :rolleyes:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Altijd al gehad. Ik associeerde dat zelf altijd met m'n overgewicht (ja, ja). Als je afvalt (wat meestal begint met overtollig vocht in je lichaam afvoeren), dan moet je ook veel naar de wc. Aangezien je stofwisseling met speed omhoog gegooid wordt en ik na een weekendje doortrekken altijd meerdere kilo's kwijt was (zat er ook zo weer aan, natuurlijk), nam ik aan dat het een simpel afval mechanisme was.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik had toen ik de eerste keer een pil gebruikte na een paar uur aandrang om naar de wc te gaan om te plassen, echter ik lag/zat er lekker toen en ben "op"gegaan in de muziek en "vergeten"om naar de wc te gaan, had er de hele nacht ook geen behoefte aan verder!
na een paar maanden op een feest kreeg ik ook aandrang en moest naar de wc ben toen gegaan (omdat ik het gevoel had dat me blaas op springen stond) er kwamen echter een paar druppels uit, maar het gevolg was dat ik de hele nacht het gevoel had dat ik nodig naar de wc moest :confused:
dus...probeer het gevoel te vergeten dat je nodig moet, en dan zal je waarschijnlijk minder vaak moeten of helemaal niet. :mrgreen:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Had ik gisteren voor het eerst sinds tijden ook weer heel veel last van. Had ook voor het eerst in lange tijd weer echt goeie pep, misschien had dat er mee te maken.....Volgens mij zijn het gewoon je nieren die harder en sneller beginnen te werken om de afvalstoffen uit je lichaam te verweideren.
Ik moest ieder uur wel een of twee keer en in verhouding veel ook! Had het idee dat ik veel meer uitplaste dan wat ik daadwerkelijk aan vocht naar binnen had gewerkt...
A
AlwaysDrugsNLLid
01-01-2024, 00:00
#11
brommer-nozem zei:
geen last van gehad, wel van een piemel van het formaat bierworstje :angry: :confused:

heeft iemand enig idee hoe dat kan?
Klik om te vergroten...

Doordat de bloedvaten vernauwen
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
AlwaysDrugsNL zei:
Doordat de bloedvaten vernauwen
Klik om te vergroten...
Nu bump je weer een topic van 11 jaar oud, wil je daar even op gaan letten vanaf nu.
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Nu bump je weer een topic van 11 jaar oud, wil je daar even op gaan letten vanaf nu.
Klik om te vergroten...

Echt hè, niks tegen de persoon in kwestie. Maar het is niet relevant en zo wordt het "minder prettig" kijken naar laatst gereageerde drugs-fora.
Best dat je een andere weg in slaat om het levendig te houden maar eigen ervaring delen op een forum waar het 11 jaar stil is geweest is niet echt nuttig.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik hoef meestal een paar uur niet, maar als ik dan eenmaal ga sta ik ook regelmatig 5 minuten lang enorm te zeiken.

Wat ik vaak heb op de lsd is dat het lijkt alsof ik in mijn broek druppel :P
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb afgelopen zondag rotzooi xtc gekregen met pep erin, en moest idd ook om de 10 a 15 minute pissen, had 4 pillen gehad.
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#16
geen last van gehad, wel van een piemel van het formaat bierworstje :angry: :confused:

heeft iemand enig idee hoe dat kan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."