speed werkt niet in neus spray. mdma wel volgens mij.
Knap werk Sherlock! Goed onderbouwd die stelling van je.
Ja het zou wel werken!!!!!!
En waarom wel??????
Het hele principe achter snuiven is niet meer dan de stof zo fijn mogelijk te kappen opdat het door de bloedvaten in je neus vervolgens je bloedstroom bereikt. Wanneer je je speed met brokken kapt en het zo via je keel in je maag terecht komt heb je van die brokjes een ander gevoel, vermits ze door de maagwand dienen opgenomen te worden. Dit duurt langer.
Je kan dus een steriele vloeistof nemen : zoals een bestaand neusspoelmiddel. Let hier wel op dat je een spoelmiddel gebruikt. Dus geen spray met medicatie in!!!! Je kan ook gewoon zelf een beetje water aan de kook brengen een KLEIN beetje zout erbij.....
En last but not least: je speed toevoegen. Doe dit terwijl de vloeistof net niet meer kookt. Lost het mooi homogeen op. Speed oplossen in een koude vloeistof geeft haast altijd klonters.
Eh voila speedspray. Hoeveel je oplost in je paar ml moet je gewoon zelf uittesten en tellen. Als je 25 ml vloeistof hebt, en je was van plan die over de ganse dag en nacht op te gebruiken moet je voor jezelf weten wat je kan hebben over die periode. Wanneer je dan nog eens zou uittellen hoeveel keer je spuiten kan met die Flacon, weet je in 1 keer ook hoeveel je binnenkrijgt: bv 3x sprayen = 1 lijn.
Succes ermee, en doe voorzichtig.
SOURCE:
http://www.chem.kuleuven.ac.be/safety/V ... htm#Inhoud