Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarmee kan je speed t beste versnijden?

waarmee kan je speed t beste versnijden?

52 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tulpen Bolletje zei:
Fast master check je mail, en as je dat nog regele kan ben ik de man!
He mar is wel tijd geleden of niet dan?? En wil je echt versnijden moet je vitamine b12 nemen van kruidvat of D.a. <<<Heb ik ooit ergens gelezen>>>> Dat van mij hoef ik niet te versnijden Mooi wit en goed voor je hersens! Laat me even weten op men mail. En of je nog goede speed regelen kan! Gr [email protected]
Klik om te vergroten...

Als je maar weet dat dit niet getolereerd wordt! Ik heb gelijk contact opgenomen met de pliesie, en ze zijn nu op dit moment bezig je gegevens te achterhalen via je emailadres.

Zeg maar dag met je handje :wave:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een ongelooflijke yostimeester is dat...
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Raar dat zo'n topics wel mogen. Ik vind versnijden een erger misdrijf dan dealen. Ook al is het om in je eigen snuit te steken. =P
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat dus. Pep versnijden is voor losers. Valt sowieso al genoeg op te verdienen zonder te versnijden. En vind je van niet, dan ga je toch lekker coke verkopen of pillen..
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
versnijden? Het aller aller allerbeste kan je dat doen met een scherp mesje. Gebruik een ruime glasplaat of spiegel en leef je uit! Dom dat wel maar je gereedschap kan het nog beter maken, de rest maakt het alleen minder... :smoke:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pep versnijden moet verboden worden!! :openmouth: :angry:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eerlijk gezegd vind ik t ook zonde. Maar het is zijn pep, en als hij liever nog meer zooi naarbinnen jaagt is dat zijn goed recht. :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat branden hoort er bij, je moet er gewoon van leren genieten! :wink: Alcohol vinden de meeste mensen ook niet meteen lekker en moet je dus ook eerst leren drinken, voordat je het waardeert en lekker vindt. Dat geldt ook een beetje voor branderige pep vind ik...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Psychotica Soberlie
Ik ga er nu toch wel van uit dat jij een speeddealer bent, en wel een die vermeden moet worden met je tip over hoe je natte speed kan aanlengen.

Elke versnijding is onacceptabel voor de gebruiker. Punt.
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuif het gewoon zuiver. Als ik weet/denk dat het versneden is met bende, dan snuif ik het al niet meer. Hooguit een bommetje.

Oh en geen versneden rotzooi verkopen mocht je dat willen, want daar kunnen kopers nogal onvriendelijk over worden.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
waarom haal je dit topic omhoog :confused:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
de versnijder verdient maar 1 straf ....

De Doodstraf .... langzaam en pijnlijk.

:hearteyes:
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind dat onversneden pep echt stukken minder hard brand dan met cafeine versneden pep to be honest.. misschien zit er juist wel veel cafeine in je spul.
S
SpietfriekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
niet versnijden gewoon lekker puur laten als je et mij vraagt
P
Psychotica SoberlieLid
01-01-2024, 00:00
#15
natte speed + natte paracetamol.... (paracetamol het beste nat make met ammonia denk ink)

Maar dit ziu ijk eerlijk gezegt allen doen als je het nog nooit gebruikt hebt,.,
en dan de eertste keer gelijk versnijden, en hier het vernseden spul van snuiven

(zodat hiernaa als deze nietmeer werkt, je altijd nog puurder kunt gan gebruike)
P
Psychotica SoberlieLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
de versnijder verdient maar 1 straf ....

De Doodstraf .... langzaam en pijnlijk.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
beheaded.....
P
Psychotica SoberlieLid
01-01-2024, 00:00
#17
acht.zes zei:
@Psychotica Soberlie
Ik ga er nu toch wel van uit dat jij een speeddealer bent, en wel een die vermeden moet worden met je tip over hoe je natte speed kan aanlengen.

Elke versnijding is onacceptabel voor de gebruiker. Punt.
Klik om te vergroten...


Ik ben zeker geen dealer...
jij denk volgens mij heel veel van jezelf...
maar mooi praten, betekend niet dat je altijd gelijk hebt :wink: meneertje bijdehand.
Maarja beter ga je je huiswerk even beter doen :wink:
zowiezo, speed,.... ik heb het over paracetamol...
dus omdat ik iets wat bijna neit schadelijk is(A), wil mengen met iets wat zeer schadelijk is ...(A)
is het beter om mij te vermijden

*(A) en ik snap heus wel dat je bij dit soort dingen met zuren speelt.......
snap jij dat ook?
maar dat terzijde..
wat is jou advies dan?
mocht je speed toch willen aanlengen?...

en mijn voorkeur gaat ook wel uit naar niet aanlengen hoor....
Maar het ging hier dus over het aanlengen van speed...


maar even back to the subject:
zowiezo moet je trouwens wel rekening houden als je speed gaat aanlengen
dat het een stof is , die nog niet is uitgereageerd....
dus als je het mengt met anderre stoffen , ontstaat er een reactie.
( https://nl.wikipedia.org/wiki/Zuur_(scheikunde)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Base_(scheikunde)
)
P
Psychotica SoberlieLid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
@Psychotica Soberlie
Ik ga er nu toch wel van uit dat jij een speeddealer bent, en wel een die vermeden moet worden met je tip over hoe je natte speed kan aanlengen.

Elke versnijding is onacceptabel voor de gebruiker. Punt.
Klik om te vergroten...


Ja maar jij reageert je frustratie van versnijdingen nu volgens mij af hierzo...
beter ga je met een psychiater praten over je frustratie , ipv hier moeilijk doen , terwijl je nogal het tegenovergestelde van de vraag praat.....
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Versneden speed is onzinnig en kut
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
@Psychotica Soberlie
Tja, eerst zeg je dat je een dealer bent:
ik heb een goede inkoopsprijs, dus de normale verkoopprijs is al meer dan genoeg winst./.
Klik om te vergroten...
en nu ben je ineens geen dealer?

Verwarrend hoor.

Ik heb geen frustratie qua versnijding, mijn dealer levert 72% speed. Die ene procent onregelmatigheid neem ik dan maar voor lief, 73% is theoretisch mogelijk maar in de praktijk zo goed als onhaalbaar.

Jij bent degene die het alleen maar over versnijden kan hebben, ik reageer daar alleen maar op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."