Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarmee kan je speed t beste versnijden?

waarmee kan je speed t beste versnijden?

52 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
versnijden? Het aller aller allerbeste kan je dat doen met een scherp mesje. Gebruik een ruime glasplaat of spiegel en leef je uit! Dom dat wel maar je gereedschap kan het nog beter maken, de rest maakt het alleen minder... :smoke:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#2
speed versnijden ? al eens gedacht aan de zoek optie ? :tongueout:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Manitol.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cafeïne, zetmeel, niks, niks, niks

T is allemaal smaakafhankelijk wat je er het beste in kan mikken..
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#5
als t voor jezelf is zou ik er wat manitol bij doen, maar met speed moet je nie gaan liggen janken vind ik. t kost al geen drol en als je geld wil verdienen
kan je beter in ander spul handelen
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ Jij weet het. Imo moet je gewoon met nix versnijden.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoekoptie! Hier een Quote:


Een geregistreerd lid zei:
Oke zal je hier effe wat tips geven uit heel veel eigen ervaring.

Het allerbeste pep mengel is
40% amfetamine
30% dexedrine
20% zetmeel
10% caffeine

Aangezien vele mensen alleen maar aan amfetamine kunnen komen moet je de verhouding ongeveer 70% amfetamine 20-25% zetmeel (geeft een mooie structuur), en 10-5% caffeine.

Pas op met teveel caffeine, de smaak gaat er zeer door naar de klote, bovendien heb je eerder een overdose caffeine dan amfetamine.

Ga je pep echt niet meer dan 30% versnijden aangezien je waarschijnlijk met 25 gram al behoorlijke onzuivere amfetamine hebt, ookal is het pasta en zegt je dealer miss anders.

Bij natte pasta uitstreiken over spiegel en versnijdingsmiddel erop gooien, effe minutje laten liggen en vervolgens effe snel met mesje eroverheen hakken en in zak schuiven. Daarmee blijft het toch nog wat vochtig maar toch droog genoeg om te snuiven (iets vochtig is lekkerder).
Droog is het ook gewoon op spiegel gooien versnijdingsmiddel erbij, wat hakken en klaar.

Ga 25 zielige grammetjes alsjeblieft niet met 50gram crea mixen, hoe goed je amfeta in eerste instantie ook is er blijft niks van over. Bovendien als je goed spul hebt willen mensen er altijd wel centje extra voor betalen.

Hoop dat je wat hulp hebt aan dit advies, maar waarschijnlijk zul je het allemaal leren door ervaring voordat je merkt dat ik gelijk heb :wink:
Klik om te vergroten...
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vind ook dat ze zouden moeten stoppen met al dat geversnij
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#9
JewCookie zei:
Cafeïne, zetmeel, niks, niks, niks

T is allemaal smaakafhankelijk wat je er het beste in kan mikken..
Klik om te vergroten...

Jammie, zetmeel in je neus.. dan kan je later misschien nog een brood bakken van je snot :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Radeon915 zei:
JewCookie zei:
Cafeïne, zetmeel, niks, niks, niks

T is allemaal smaakafhankelijk wat je er het beste in kan mikken..
Klik om te vergroten...

Jammie, zetmeel in je neus.. dan kan je later misschien nog een brood bakken van je snot :P
Klik om te vergroten...

nee, kleien met je neus is leuker.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flikker er wat mda of mdma in is altijd een lekkere mix :P
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geen mdma erin, dat is ranzig :openmouth:.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Albino zei:
Geen mdma erin, dat is ranzig :openmouth:.
Klik om te vergroten...

ja stel je voor.. ranzige speed, gekker moet het toch nie worden
T
Tulpen BolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fast master check je mail, en as je dat nog regele kan ben ik de man!
He mar is wel tijd geleden of niet dan?? En wil je echt versnijden moet je vitamine b12 nemen van kruidvat of D.a. <<<Heb ik ooit ergens gelezen>>>> Dat van mij hoef ik niet te versnijden Mooi wit en goed voor je hersens! Laat me even weten op men mail. En of je nog goede speed regelen kan! Gr [email protected]
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#15
Solidius zei:
Manitol.
Klik om te vergroten...

Dat dus.

Maar waarom wil je het eigenlijk versnijden? Ik snap dat t enorm brandt en dat t eigenlijk ondraaglijk is, maar heb je er ook al aan gedacht om kleinere lijntjes te doen.

Ik vind t zelf heerlijk om heel weinig te hoeven snuiven, maar toch uit mn plaat te gaan. En dan brandt t maar, dan weetje tenminste dat ie r goed inzit :sunglasses:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tulpen Bolletje zei:
Fast master check je mail, en as je dat nog regele kan ben ik de man!
He mar is wel tijd geleden of niet dan?? En wil je echt versnijden moet je vitamine b12 nemen van kruidvat of D.a. <<<Heb ik ooit ergens gelezen>>>> Dat van mij hoef ik niet te versnijden Mooi wit en goed voor je hersens! Laat me even weten op men mail. En of je nog goede speed regelen kan! Gr [email protected]
Klik om te vergroten...

Als je maar weet dat dit niet getolereerd wordt! Ik heb gelijk contact opgenomen met de pliesie, en ze zijn nu op dit moment bezig je gegevens te achterhalen via je emailadres.

Zeg maar dag met je handje :wave:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een ongelooflijke yostimeester is dat...
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Raar dat zo'n topics wel mogen. Ik vind versnijden een erger misdrijf dan dealen. Ook al is het om in je eigen snuit te steken. =P
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat dus. Pep versnijden is voor losers. Valt sowieso al genoeg op te verdienen zonder te versnijden. En vind je van niet, dan ga je toch lekker coke verkopen of pillen..
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eerlijk gezegd vind ik t ook zonde. Maar het is zijn pep, en als hij liever nog meer zooi naarbinnen jaagt is dat zijn goed recht. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."