Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarmee kan je speed t beste versnijden?

waarmee kan je speed t beste versnijden?

52 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Solidius zei:
Manitol.
Klik om te vergroten...

Dat dus.

Maar waarom wil je het eigenlijk versnijden? Ik snap dat t enorm brandt en dat t eigenlijk ondraaglijk is, maar heb je er ook al aan gedacht om kleinere lijntjes te doen.

Ik vind t zelf heerlijk om heel weinig te hoeven snuiven, maar toch uit mn plaat te gaan. En dan brandt t maar, dan weetje tenminste dat ie r goed inzit :sunglasses:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tulpen Bolletje zei:
Fast master check je mail, en as je dat nog regele kan ben ik de man!
He mar is wel tijd geleden of niet dan?? En wil je echt versnijden moet je vitamine b12 nemen van kruidvat of D.a. <<<Heb ik ooit ergens gelezen>>>> Dat van mij hoef ik niet te versnijden Mooi wit en goed voor je hersens! Laat me even weten op men mail. En of je nog goede speed regelen kan! Gr [email protected]
Klik om te vergroten...

Als je maar weet dat dit niet getolereerd wordt! Ik heb gelijk contact opgenomen met de pliesie, en ze zijn nu op dit moment bezig je gegevens te achterhalen via je emailadres.

Zeg maar dag met je handje :wave:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een ongelooflijke yostimeester is dat...
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raar dat zo'n topics wel mogen. Ik vind versnijden een erger misdrijf dan dealen. Ook al is het om in je eigen snuit te steken. =P
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat dus. Pep versnijden is voor losers. Valt sowieso al genoeg op te verdienen zonder te versnijden. En vind je van niet, dan ga je toch lekker coke verkopen of pillen..
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eerlijk gezegd vind ik t ook zonde. Maar het is zijn pep, en als hij liever nog meer zooi naarbinnen jaagt is dat zijn goed recht. :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat branden hoort er bij, je moet er gewoon van leren genieten! :wink: Alcohol vinden de meeste mensen ook niet meteen lekker en moet je dus ook eerst leren drinken, voordat je het waardeert en lekker vindt. Dat geldt ook een beetje voor branderige pep vind ik...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Psychotica Soberlie
Ik ga er nu toch wel van uit dat jij een speeddealer bent, en wel een die vermeden moet worden met je tip over hoe je natte speed kan aanlengen.

Elke versnijding is onacceptabel voor de gebruiker. Punt.
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuif het gewoon zuiver. Als ik weet/denk dat het versneden is met bende, dan snuif ik het al niet meer. Hooguit een bommetje.

Oh en geen versneden rotzooi verkopen mocht je dat willen, want daar kunnen kopers nogal onvriendelijk over worden.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
waarom haal je dit topic omhoog :confused:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
de versnijder verdient maar 1 straf ....

De Doodstraf .... langzaam en pijnlijk.

:hearteyes:
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind dat onversneden pep echt stukken minder hard brand dan met cafeine versneden pep to be honest.. misschien zit er juist wel veel cafeine in je spul.
S
SpietfriekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
niet versnijden gewoon lekker puur laten als je et mij vraagt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."