Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKleine pupillen, grote pupillen?

Kleine pupillen, grote pupillen?

28 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pasgeleden had ik weer is speed gedaan maar er viel me iets vreemds op.
Toen ik het had gesnoven bleven mijn pupillen gewoon normaal zoals het hoort volgens mij?
En toen ik s'ochtens uit mijn bed kwam had ik echt grote zwarte pupillen niet normaal.
Ik heb het wel is meer gedaan alleen waren mijn pupillen nooit groter de volgende ochtend.
Misschien lag het wel aan de grote dosering van heel de avond.
Een jaar niet meer gedaan en ik had vanaf 7 uur s'avonds tot 3 uur snachts 2 gram op.
Volgens een goeie vriend van mij die ook wel is speed snuift zij dat het goeie 'shit' was.
Maar ik kwam er achter op dit forum, dat het vrij veel is voor iemand die het bijna nooit doet.
Kon ik de volgende ochtend ook wel merken, ik had echt een vreselijke speedkater (als ik opstond.)
Ik kwam mijn kamer niet uit.
Maar wie heeft er antwoord op mijn vraag?

Laterrr :P :rockband:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
2 gram 'goeie shit' op 1 avond, haha. Hoe lang was je daarna nog wakker?

Edit: Oh, wat was je vraag?
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#3
2gram goeie en dan 's nachts slapen met geen tolerantie :P
No fucking way, dat was kutzooi :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo dat moet inderdaad wel goede shit zijn geweest. :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahahaha val jij ff lekker door de mand met je "goeie shit"
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
waarschijnlijk bedoelde ie ook gewoon goed shit
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#7
Acon zei:
2gram goeie en dan 's nachts slapen met geen tolerantie :P
No fucking way, dat was kutzooi :)
Klik om te vergroten...
Ja sorry het staat verkeerd in mijn uitleg.. het moet zijn toen ik sochtens uit mijn bed kwam :grin:
Volgende nacht pas om ong. 4 uur in slaap gevallen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
TrippleKX zei:
Acon zei:
2gram goeie en dan 's nachts slapen met geen tolerantie :P
No fucking way, dat was kutzooi :)
Klik om te vergroten...
Ja sorry het staat verkeerd in mijn uitleg.. het moet zijn toen ik sochtens uit mijn bed kwam :grin:
Volgende nacht pas om ong. 4 uur in slaap gevallen.
Klik om te vergroten...
dan nog
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja dan nu gewoon antwoord op mijn vraag aub.. gewoon een foutje in de uitleg. maar is het normaal dat je later pas grote ogen krijgt van speed?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
En wat nou als het niet normaal blijkt te zijn? wat ga je er aan doen?
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
En wat nou als het niet normaal blijkt te zijn? wat ga je er aan doen?
Klik om te vergroten...
dan koop ik die speed niet meer he, simpel, of ben je lomp :confused:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn pupillen worden niet zo groot van speed, alleen als ik al lang wakker ben, krijg ik doppen. Toch kan ik die ook nog steeds niet vergelijken met mijn "mdma-schotels".
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#13
zelfs met XTC slaap ik een hele nacht niet :tongueout:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
jaa topicstarter allemaal heel normaal en letterlijk kerngezond...

oeww onder xtc en lsd zijn mijn ogen zooooow veradelijk, dop dop :rock:
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#15
psychopsychedelic zei:
oeww onder xtc en lsd zijn mijn ogen zooooow veradelijk, dop dop :rock:
Klik om te vergroten...

ja idd!
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn speedogen zijn al zo verraderlijk, ze lijken een beetje afgeplat en zijn ook EXTREEM rood op de foto (dat photoshop ik dan wel gewoon ofc.) en vaak ook pas na een tijdje wakker. 2e of 3e nachtje is extreem:


ps. waarom doet m'n foto het niet???
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
Mijn pupillen worden niet zo groot van speed, alleen als ik al lang wakker ben, krijg ik doppen. Toch kan ik die ook nog steeds niet vergelijken met mijn "mdma-schotels".
Klik om te vergroten...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
1 lijn en ik heb ook doppe, + mn kaken + uren lang wakker als een mutherfucker en als jij 2 gr had gesnoven dan was t niet dat je die doppen pas kreeg erna want dan sta je wel even strak, rook je snats trouwens zoet?? die is hier ook vollop in omloop vieze pleuriszooi :wave:
D
DrPepperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sluit me aan bij de rest, denk dat de kwaliteit 3x niks is geweest. Soms reageren mijn "dupkes" ook vrij weinig. Zowiezo trekken mijn doppen heel snel bij, ook na sjieeve...even de buitenlucht in en ze worden de helft kleiner :)
Wat ook een wezenlijk verschil maakt; blauwe (lichte) ogen, reageren naar mijn idee heftiger dan bruine ogen....maar goed je kan je oogkleur niet ff veranderen....moet je de mijne ff lenen? :tearsofjoy:


WAT?? Las ik hier ergens, snaas die zoet ruikt?? TE HARDE POEDERSUIKER....
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind dat ook maar vale shit, als ik snaas pak dan is het pas echt de dag erna als ik n keer naar bed ga dat me pupillen echt groot zijn, daarvoor is t ongeveer t zelfde als met sos eigenlijk geen fysieke kenmerken ook niet echt klapperkaken ofzo. Met pierkes is t een heel ander verhaal dan ziet zelfs n blinde nog dat ik dull ben haha. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."