#1
Pasgeleden had ik weer is speed gedaan maar er viel me iets vreemds op.
Toen ik het had gesnoven bleven mijn pupillen gewoon normaal zoals het hoort volgens mij?
En toen ik s'ochtens uit mijn bed kwam had ik echt grote zwarte pupillen niet normaal.
Ik heb het wel is meer gedaan alleen waren mijn pupillen nooit groter de volgende ochtend.
Misschien lag het wel aan de grote dosering van heel de avond.
Een jaar niet meer gedaan en ik had vanaf 7 uur s'avonds tot 3 uur snachts 2 gram op.
Volgens een goeie vriend van mij die ook wel is speed snuift zij dat het goeie 'shit' was.
Maar ik kwam er achter op dit forum, dat het vrij veel is voor iemand die het bijna nooit doet.
Kon ik de volgende ochtend ook wel merken, ik had echt een vreselijke speedkater (als ik opstond.)
Ik kwam mijn kamer niet uit.
Maar wie heeft er antwoord op mijn vraag?
Laterrr :P
Toen ik het had gesnoven bleven mijn pupillen gewoon normaal zoals het hoort volgens mij?
En toen ik s'ochtens uit mijn bed kwam had ik echt grote zwarte pupillen niet normaal.
Ik heb het wel is meer gedaan alleen waren mijn pupillen nooit groter de volgende ochtend.
Misschien lag het wel aan de grote dosering van heel de avond.
Een jaar niet meer gedaan en ik had vanaf 7 uur s'avonds tot 3 uur snachts 2 gram op.
Volgens een goeie vriend van mij die ook wel is speed snuift zij dat het goeie 'shit' was.
Maar ik kwam er achter op dit forum, dat het vrij veel is voor iemand die het bijna nooit doet.
Kon ik de volgende ochtend ook wel merken, ik had echt een vreselijke speedkater (als ik opstond.)
Ik kwam mijn kamer niet uit.
Maar wie heeft er antwoord op mijn vraag?
Laterrr :P


