#1
ja dan nu gewoon antwoord op mijn vraag aub.. gewoon een foutje in de uitleg. maar is het normaal dat je later pas grote ogen krijgt van speed?
dan koop ik die speed niet meer he, simpel, of ben je lompSperSIZEboon zei:En wat nou als het niet normaal blijkt te zijn? wat ga je er aan doen?

psychopsychedelic zei:oeww onder xtc en lsd zijn mijn ogen zooooow veradelijk, dop dop![]()
Marla Singer zei:Mijn pupillen worden niet zo groot van speed, alleen als ik al lang wakker ben, krijg ik doppen. Toch kan ik die ook nog steeds niet vergelijken met mijn "mdma-schotels".

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."