#1
Wat is dit voor domme topic?
Geen enkele vraag is een domme vraag net zoals geen enkel topic dom is... als iemand fout gebruikt kunnen we die persoon er op wijzen en bijsturen.
Wat is dit voor domme topic?
In totaal 2,5g van vrijdag avond tot zondag ochtend me neus in gejast.
Hallo mensen
Afgelopen vrijdag dagje vrij was rond 2u smiddags wakker.
In de avond stamp feestje gehad en ja hoor SPEED was ook van de partij.
Flink lopen snuiven met ze alle, nachtje overgeslaan en zaterdag avond weer de club in, daarna waren we zaterdagnacht bij mij rond 7u ‘s ochtends thuis.
Heb toen een dikke lijn pep gelegt en dit was me laatste zodat ik kon slapen in de avond.
Nou 3 keer raden.. het is nu bijna half 7 ‘s nachts zondag op maandag en heb vanaf vrijdag dus al geen oog dicht gedaan.
Hoe kan speed zo lang doorwerken?
In totaal 2,5g van vrijdag avond tot zondag ochtend me neus in gejast.
Ik voel me gewoon nog top energiek.
En dat nog wel voor iemand die al 65 uur wakker is
In totaal 2,5g van vrijdag avond tot zondag ochtend me neus in gejast.
In totaal 2,5g van vrijdag avond tot zondag ochtend me neus in gejast.
Ja duh! Dat is bij ene normale dosis.Nou lekker 3 uur geslapen van half 10tot half 1 vandaag.
Ik vind het gek.
Als ik me goed inlees over pep lees ik dat de werking 8 tot 10 uur lang is.
Maar ik moest de pech weer treffen om 26 uur na me laatste lijn pas te kunnen slapen.
Ja duh! Dat is bij ene normale dosis.
2,5 gram over meerdere dagen is gewoon mega veel! Dan vraag je der om. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Vaak kwam ik in men speedbingedagen ook wel op dergelijke aantallen uit, waanzin natuurlijk als je er nu over nadenkt , heden eet en drink ik te graag om me aan dergelijke fratsen te wagen.Ja duh! Dat is bij ene normale dosis.
2,5 gram over meerdere dagen is gewoon mega veel! Dan vraag je der om. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Vaak kwam ik in men speedbingedagen ook wel op dergelijke aantallen uit, waanzin natuurlijk als je er nu over nadenkt , heden eet en drink ik te graag om me aan dergelijke fratsen te wagen.
Ja je bent niet alleen. Voor ik DF kende en andere inlichtingsbronnen nam ik gemiddeld 500mg tot 1 gram. Vond het altijd wonderbaarlijk dat ik na 24u nog wakker was. De laatste keren mss 100 a 150mg maximum en beviel zoveel beter dan die gekke avonden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."